- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vertrek morgenochtend naar België met 23 man, villa gehuurd in de Ardennen voor een week. Niet zo ver weg als de meeste waarschijnlijk maar het zal best leuk worden. 3e jaar alweer dat we dit doen
Alleen jammer dat het weer niet al te best is.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Dat klinkt goed. Wat maakt dat slechte weer. Lekker bezatten in die villa
Veel plezier!
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Temperaturen schieten de pan uit komende week FG! Weet ik niet of dat ook voor de Vlamingen/Walloniers geldt..
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Niks te vakantie gaan, niet echt iets voor mij.
Ik blijf liever in Belgenlandje en cafékes en fuifkes overlopen met maten. 
Want eerlijk, daar zijn wij Belgen toch goed in... 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik heb echt een etappevakantie dit jaar. Een maand geleden vier dagen London gedaan. De zomerfeesten in Nijmegen kan je ook als vakantie zien en midden augustus nog naar Lowlands.
Wel jammer dat het weer niet meerwerkt hier, waarom ligt Nederland niet ter hoogte van Spanje ofzo? 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Vanaf zondag weer 5 dagen weg dit keer naar Cochem.. plaats bij de moezel in duitsland..
21 juli jarig.. dan ben ikdus niet aanwezig 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik vertrek morgen met mijn tentje naar 't Kuierpadtien in Drenthe, waar ik weer een aantal week werken zal. Sta alleen, maar heb wel een paar vrienden op de camping. Leer de rest ook wel kennen in no time, dus gaat leuk worden.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Komt goed Marcel, ze verstaan daar ook Gronings. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En vanaf volgende week gaat het weer ook meewerken heb ik van Erwin Krol gehoord...
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Jep, even een weekend vol regen doorkomen en dan weer schelden om die verrekte zon waar je zo lang naar uitkeek! 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Iedereen veel plezier tijdens je vakantie!
En Mescaline alvast gefeliciteerd met je verjaardag 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Jep, even een weekend vol regen doorkomen en dan weer schelden om die verrekte zon waar je zo lang naar uitkeek! 
Nederland op en top 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Ik ben nu in Phoenix (8 uur 's avonds), waar het vanmiddag een graden of 45 was. Ik ben al in Los Angeles geweest, waar ik Glenn Close, Rose Byrne en Bonnie Hunt ben tegengekomen (maar niks gezegd). Ashton Kutcher en de cast van zowel Desperate Housewives, Dirty Sexy Money en Life on Mars oa. waren ook in het hotel waar ikverbleef, maar ik was er toen niet. Gisteren overnacht in San Diego en vanavond dus Phoenix (autorit van 8 uur was dat). Heb hier in het hotel internet, dus daar maak ik maar gebruik van in dit hotel met gelukkig airco.. in deze hitte is er toch verder niets te doen. Morgen ga ik door naar Flagstaff en vervolgens Grand Canyon en Zion, en dan kom ik dinsdag aan in Las Vegas.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Klinkt allemaal geweldig Matthijs (behalve de enorme hitte dan)
Veel plezier nog de komende tijd daar.
606
-
- 23876 messages
- 12274 votes
wow matthijs erg gaaf en nog veel plezier daar.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Wow cool Matthijs! Ik ben zelf ook een paar jaar geleden daar in de buurt geweest (rondtrip tussen LA, SF en LV en de natuurparken ertussen) en het was echt geweldig! Ik keek mijn ogen uit in Las Vegas, vooral de eerste keer dat we Las Vegas binnenreden over The Strip was onvergetelijk.
Geniet er maar van!
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
ik heb niet echt vakantie
heb net een huis gekocht we zijn pas oververhuist
en zijn nu druk met verbouwen en sinds vandaag weer internet
de rest van jullie veel plezier op vakantie en geniet ervan
ps : en binnenkort als mijn film kamer is ingericht zal ik een foto neer zetten van mijn dvd,s
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik vertrek morgen voor twee weken naar Toscane (Italie).
Aju!!!!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ben gister teruggekomen van mijn vakantie langs Toscane, Rome en het Como-meer. Ik kan het iedereen aanraden.
En U-96, veel plezier daar, het is er heerlijk weer in ieder geval!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Toscane was oorspronkelijk ook mijn vakantiebestemming, maar daar is iets tussen gekomen helaas.
Serpico, welkom terug.
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11905 votes
Ik ben weer terug in m'n vertrouwde 'heimat' 
ik vroeg me al af waar je uithing 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb een paar weekjes Berlijn onveilig gemaakt. 
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11905 votes
volgens mij is het daar al wel onveilig
was het wel leuk?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
was het wel leuk?
Ik heb me prima vermaakt, alleen het weer zat niet mee.
Nah ja.

Ja, maar met mij was het een regelrecht rampgebied