• 177.899 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.979 votes
Profile

neo's Matrix hoekje

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heerlijk weer dat de fans zich weer van hun beste kant laten zien: matrixfanday

Eerst vond ik het maar niks maar ik denk waarom niet. De 13e ga ik zeker weten net als vandaag

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Beetje zielig, de tekst op die pagina.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Originele topic titel Jordy

Maar goed om even terug te komen op die dagen. Ik vind het nog steeds een hoop onzin die in dat stuk staat. Alsof critici door meer bezoekers ineens de film wel goed gaan vinden. En ik ga toch iedere week en zo en zo is elke dag matrix fan dag maar degene die dit heeft opgezet begrijpt dat blijkbaar niet

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

lol@titel

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

neo wrote:

Originele topic titel Jordy

Ik weet van niets zal kapp geweest zijn

empirekees

• 1597 messages
  • 2401 votes

'but of the concept and beliefs that they hold', nogal een eng zinnetje.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Die lui die dat organiseren zetten zichzelf alleen maar op voor een teleurstelling. Elke week speelt The Matrix in minder zalen, en zijn er minder mensen geinteresseerd.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik zelf vind het ook jammer dat het steeds minder druk wordt en de laatste dagen dat de afsluiter draait steeds dichter bij komt, maar daarom moet je er zelf als fan nog genoeg van genieten nu het nog kan.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Zeker. Het zal nog maar een paar weken zijn, denk ik.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Hoe vaak heb je Revolutions inmiddels al gezien, Neo?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

4 keer. IK blijf toch bij de traditie van om de week (gemiddeld dan). Alhoewel de eerste drie keer wel heel erg dicht op elkaar zaten (5,9,11 november).

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Neo, even een vraagje (niet negatief bedoeld). Als je The Matrix-films zo vaak ziet, heb je dan niet af en toe het gevoel van 'ik ben het nu een beetje zat...' Het is misschien wel iets om een record 'aantal dagen niet Matrix-kijken' te maken. Het is heel leuk als je je favoriete film een hele tijd niet gezien heb (3-12 maanden), en hem daarna weer kijkt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Goed idee! Ik stel voor dat jij 12 maanden je mond houdt over Das Boot.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Lullen over Das Boot is voor mij hetzelfde als de behoefte aan zuurstof, maar de film 12 maanden niet kijken zou misschien wel lukken, al kan ik daar later wel een trauma van overlaten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Wel U-96 da's dan net hetzelfde voor Neo...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

U-96 wrote:

Neo, even een vraagje (niet negatief bedoeld). Als je The Matrix-films zo vaak ziet, heb je dan niet af en toe het gevoel van 'ik ben het nu een beetje zat...'

Ik heb in al die jaren nog geen 1 keer het idee gehad van bah daar heb je dat matrix gebeuren weer Als je mij dit bv over 2 jaar weer vraagt zal het vast wel een stuk minder vaak zijn, maar ach iedereen heeft zo zijn dipjes of tijden dat je favoriete wat minder kijkt.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Als je mij dit bv over 2 jaar weer vraagt zal het vast wel een stuk minder vaak zijn, maar ach iedereen heeft zo zijn dipjes of tijden dat je favoriete wat minder kijkt.

en tijden dat over 2 jaar je favorieten ineens je favorieten niet meer zijn...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

ik spreek je over 2 jaar fk

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Bedankt voor de bruikbare tip Maar even serieus, dit is echt enorm jammer dat er al meerdere gevallen als deze hebben plaatsgevonden

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik dacht ik ga maar ''weer eens'' naar Revo toe komt er een klas inclusief leraar in de zaal zitten. Natuurlijk allemaal rotherrie in de zaal. Na 20 keer meester, meester gehoord te hebben zegt de leraard boos: jongens het is een meesterwerk leer dat nou eens! Dat maakte het wel weer eenbeetje goed

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Rare dromen heb jij zeg.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ja die gebeurtenis kan ik wel dromen ja

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Echt niet, hij zei letterlijk:

"Kinders ! De meester en juffrouw hebben even tijd voor elkaar nodig !"

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

En dan was jij de juffrouw zeker?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nog zoiets aparts net. Zoals waarschijnlijk wel bekend is mijn verzamelgekte nogal eh hoe zal ik het noemen, gek Meerder exemplaren van alle ost's, dezelfde dvd's dubbel, vul verder maar zelf in. Nou struin ik al sinds begin van 2000 (toen zo ongeveer de verhuur vhs banden van deel 1 ook in de verkoop gingen bij videotheken) de videothekennog steeds af voor een ex rental vhsje. Niet geheel volgens plan ging ik net weer richting Schiedam en wat schets mijn verbazing als ik daar een willekeurige videotheek binnen stap: juist ja een ex rental vhs van The Matrix!! (daar gaat je hart toch sneller van kloppen). En ook trof ik de normale verkoop vhs aan en een dvd in een normaal hoesje (die pas geleden werd uitgegeven). Kassa dus (en dat alles bij elkaar voor 10 euro) En misschien dat iemand zich wel kan voorstellen dat een medewerker dan vreemd staat op te kijken als er zo'n figuur binnen komt die dezelfde film, in 3 verschillende ''vormen'' wil kopen. Nou alleen nog die verdomde laserdisc uitgave en ik ben weer tevreden

jedymaster

• 889 messages
  • 2518 votes

heb je ook die dvd met dat "foutje" erin dan?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nee die heb ik niet, je wordt bedankt

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Een site waar er aan filmreviews gedaan wordt door rappers.

Ook The Matrix is erbij.

http://www.movierap.com/Reviews.asp

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.