- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Neo's radio interviews
Neo's radio interviews
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De uitzending van vandaag is gewoon nog te beluisteren via internet!
Neo is te beluisteren na 4:50 minuten.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Bedankt voor de tip Kapp. 
Was erg leuk, door hem er op de radio over te horen praten, krijg ik al een betere indruk van de Matrix-gekte . Niet te geloven gewoon
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Inderdaad, niet te geloven! 8 keer in de bioscoop. Het is echt heel leuk om ergens heel erg fan van de zijn. Wat Joep heeft met de Matrix-films, heb ik met alles rondom Das Boot. Daarom is het best wel leuk om te luisteren hoe iemand het daarover heeft. Vooral op de radio.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zeker. Ik heb met zeer veel interesse naar het interview geluisterd. Morgen weer luisteren!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Komt ie dan ook op de site te staan?, want morgen ben ik er waarschijnlijk niet als dat interview komt. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat heb je nou net gedaan, de uitzending beluisterd, NA uitzending. Denk je niet dat dat morgen ook kan ..... ?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mijn RealPlayer geeft rare foutmeldingen als ik het wil beluisteren...
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Meermaals geprobeerd ? Ik heb soms ook een storing op de Real Audio speler. Vaak helpt nog een keer proberen, of twee.
Anders zou je even kunnen kijken of je speler up to date is.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heb vanmiddag op VRT-nieuws de filmrubriek gezien (iedere woensdag na het nieuws) en criticus Roel van Bambost heeft geen al te goeie kritieken over de nieuwste Matrix. Kort samengevat is het volgens hem gewoon meer van hetzelfde. Ik ga zaterdag kijken en eerst morgen nog eventjes luisteren naar de recentie van Neo...
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik ga zaterdag kijken en eerst morgen nog eventjes luisteren naar de recentie van Neo...
Behalve dan als hij iets negatiefs zegt, dan moet het wel kloppen.
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Het lukt mij niet om de uitzending te beluisteren...wat doe ik verkeerd?
Heb op 'luister naar deze uitzending' geklikt en dan krijg ik een 404-melding...
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
heb je de Real player geinstalleerd. Ik had namelijk geen enkel probleem.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ja dat vond ik ook al toen ik het zelf achteraf luisterde 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Leuk stukje neo, benieuwd naar je volgende optreden 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik wilde net nog besluiten om morgen toch maar mm te noemen in het interview maar nee als we gaan slijmen Jordy 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Oh ja kap kan via je via die link die hebt gegeven er een mp3 file van maken?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dat zou fantastisch zijn! En dan zetten we het op Fok.nl en dan kan iedereen het horen
.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Deel 2 heb ik helaas maar 7 keer in de bioscoop gezien...
haha LOL 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh ja kap kan via je via die link die hebt gegeven er een mp3 file van maken?
Ik kwam er achter dat ik wel op kon nemen, maar ik kreeg het opneemvolume niet goed geregeld, zodat bij de proefopname die ik maakte het geluid niet goed was.
Vreemd dat ik het recordvolume niet kon aanpassen. Schuifjes niet regelbaar...
Vraag het dus maar aan tovenaar, die maakt vast wel even een mp3'tje voor je.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Hehe idd
. Maar het was wel erg leuk! Morgen het andere interview luisteren, en waag het niet om ook maar iets te spoileren
.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Erg leuk om je is te horen praten over je passie neo ! Je gaat er echt helemaal in op en dat kan ik alleen maar apprecieren. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Joep: "...deel 2 heb ik in de bioscoop helaas maar 7 keer gezien."
Interviewer: "O, jee."
Haha, leuk interview. Ik heb alleen nooit begrepen hoe mensen zo erg iets zo leuk kunnen vinden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En ja hoor, daar was Neo weer. Honderd procent Matrix-fan, maar The Matrix ga je nu toch niet vergelijken met The Godfather zeker?
Anders een prachtig interview hoor... 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ja was weer leuk vanmorgen en tja hoe goed zoals ik bv The Godfather trilogie noemde ook is, the matrix trilogie staat overal boven