- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- De Matrixgekte van dichtbij, het grote (en onthullende) Neo dagboek
De Matrixgekte van dichtbij, het grote (en onthullende) Neo dagboek
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zeg Neo, waarom zet je niet een paar mooie foto's van je Matrix-kamer op MM? 
Zijn Titan en Neo broers/neven van elkaar?, als ik vragen mag.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ehm nee ik woon tijdelijk bij mfeo en titan in. maaruh ik wil wel een keer een foto maken van wat dingen. (zou ik eigenlijk wel ff bij verschillende adressen mijn spullen moet ophalen om een leuke foto te kunnen maken
)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dan is het een beetje zoals in een commune... 
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Hoeveel kan ik hiervoor krijgen, neo?
http://www.mstreeter.com/matrix.gif
slechte scan, sorry. Heb ik toendertijd gevraagd toen hij op Broadway was.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Neo, je moet maar teruggaan naar de middelbare school. In ons tekstboek van Engels staat een groot artikel over The Matrix! 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hoeveel kan ik hiervoor krijgen, neo?
http://www.mstreeter.com/matrix.gif
slechte scan, sorry. Heb ik toendertijd gevraagd toen hij op Broadway was.
Ik weet niet of het een echte handtkekening is en hoeveel fans er voor over zouden hebben.. Ik zelf sta er nogal nuchter tegenover en zou er nooit veel geld voor neertellen.
En Quido ja ik heb ook economie gehad. Was altijd slaapverwekkend tot dat ik ineens wakker werd door het woord ''Matrix'' 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het woord 'MATRIX' volgens Van Dale:
MA-TRIX (de matrix (vrouwelijk); matrices)
1. laag van opperhuid onder de hoornlaag
2. nagelbed
3. omhulsel van chromosomen
4. (wiskunde) geordend systeem van waarden
5. (wiskunde) grafiek met twee coördinaten
6. matrijs
Ik had nooit gedacht dat MATRIX zovele betekenissen had... 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ze moeten dat ding nog maar eens gaan aanpassen want ik mis nog een nr.7 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
7. Matige film, meer vorm dan inhoud.
Deze misschien? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Heey Neo,
In de catalogus van FunQuest staan allerlei Matrix-dingen; posters en beeldjes enzo. Moet je maar eens kijken op www.FunQuest.nl[/url]. Als je daar iets besteld word je automatisch lid van de catalogus. Daar staan echt onwijs veel dingen in. Echt een aanrader 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Die krijg ik al een tijdje iedere keer opgestuurd
Maar maar bedankt hoor.
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Lief dagboek,
Ik had het al eerder over de plakboeken. Dit betekent natuurlijk dat al die krantenknipsel en reclamefolders voor 99% in de vuilnisbak belanden. Voorheen ging eens in de 4 dagen een vuilniszak in de container buiten, nu is dat door het extra papierafval ongeveer eens in de 2 dagen.
Uiteraard werd er deze week ook weer naar de film gekeken. Woensdag met een ander moviemeterlid naar The matrix reloaded en vanavond (als ik in de bioskoop zit, Neo houdt wel rekening met me) staat The matrix voor de tigste keer op het programma.
Dagelijks surft Neo ook wel minstens een uurtje op allerlei internetsites over The matrix. Af en toe hoor ik kreten als "tssss" en "tsjonge jonge" vallen als hij weer een domme vraag of opmerking van een of andere zelfbenoemde Matrixkenner tegenkomt.
Het zal jullie ook niet verbazen dat de meeste berichtjes die bij 1 van de 3 films van de Matrixtrilogie door Neo zijn gepost. Ik heb even geteld bij The matrix, waar Neo volgens eigen zeggen relatief de minste berichten heeft gepost. Van de 444 berichten aldaar zijn er 98 van Neo afkomstig, oftewel meer dan 20%.....
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Jeej, weer een nieuwe episode! Geweldig!
.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Gooit neo zijn papier gewoon weg bij het huisafval? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Neo/Joep lijkt me nou echt zo'n figuur die De Matrix (die auto) zou kopen.

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ja hier in de buurt is nou niet echt een papierbak 
En, nee ik ga geen matrix auto kopen 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Titan heeft blijkbaar al genoeg van het typen van een weekdagboek 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
hij wacht tot 5 november als de gekte echt begint.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Heey Neo, dit las ik zojuist in de Veronica-gids:
Donderdag 6 november
Veronica
20.30 BEHIND THE MATRIX
Special rond het fenomeen The Matrix. Met o.a.: Making Of: The Matrix I, II & III, interviews met de hoofdrolspelers, de geheimen achter de special effects en beelden van de premiere van The Matrix : Revolutions die gelijktijdig over de hele wereld plaatsvond.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ah cool!!! Op mtv en bbc zal ook wel weer wat items komen dus dat wordt weer opnemen geblazen
Is dat trouwens in de gids die t/m vrijdag loopt of die voor volgende week? (die van volgende week ga ik in ieder geval wel kopen want ik verwacht wel matrix op de cover eigenlijk...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Oh ja als er trouwens nog mensen bladen hebben waar ook maar iets van the matrix instaat zou ik dit graag willen weten. wil ze eventueel wel tegen een redelijke prijs kopen of gratis hebben zou nog mooier zijn
. ik hoor het graag!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Oh ja als er trouwens nog mensen bladen hebben waar ook maar iets van the matrix instaat zou ik dit graag willen weten. wil ze eventueel wel tegen een redelijke prijs kopen of gratis hebben zou nog mooier zijn
. ik hoor het graag!
Op pagina vijf van de nieuwste DVDGRATIS jaargang 3 nr 2, op pagina 7, New Releases, een kleine hoek over de nieuwste DVD, The Matrix Reloaded... 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
ik heb een achtergrond van de Twins op mijn cpu staan, hebbe?