- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Eenzame italiaan
Eenzame italiaan
DiPietro
-
- 9 messages
- 0 votes
Voor alle mooie dames op deze site.
Ciao bellas, come va? Ik ben een beetje eenzame Italiaantje en langzamerhand begin ik een beetje genoeg te krijgen van bambina's die geen verstand hebben van films. Steeds maar die domme olandese blondjes die alleen van Titanic en Shawshank Redemption houden.
Ik begin hier dus een beetje genoeg van te krijgen, maar gelukkig is de hoop nog niet verloren, want ik heb deze site gevonden. Met andere woorden:
Mijn naam is Alfonso, ik ben 18 jarige Italiaan in Napoli geboren. 1.78m lang , donker haar en bruine ogen op zoek naar mooi olandese donna, liefst met blond haar, slanke lichaam en brede heupen.
Ti amo, arrivederci
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja we zitten hier vol met Godfather films 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Molto bene, grazie!
Maar hier zitten wel vrouwen met een bredere filmsmaak, alleen dat 'op zoek naar mooi olandese donna, liefst met blond haar, slanke lichaam en brede heupen', dat willen er zoveel!
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
hahaha
Ook ik ben opzoek naar een mooie slanke olandese donna!
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
ik heb hier precies dezelfe missie als jij DiPietro 
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Io preferisco le ragazze con i capelli castani e gli occhi scuri.
Vuoi cambiare vita, Alfonso? Conosco tante ragazze olandese

manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
We zouden dit topic wel kunnen gebruiken om over italiaanse films te praten natuurlijk!
Er draait een aantal op Film by the sea dit jaar bijvoorbeeld.
Geen idee welke ik wil gaan zien, *behalve la cena.
Ik ken niks van Fellini, zou bijv. Il mio viaggio in italia wat zijn?
Of Otto e mezzo?
Iemand nog algemene tips voor italiaanse films?
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Voor mij andersom 'op zoek naar italiaanse schone met zwart haar'!
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
La Dolce Vita, vind ik wel goed, en draait op FBTS.
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Wat me opvalt is dat de Nederlandse filmhuizen bijna jaarlijks een programma met Franse filmklassiekers hebben, maar nooit eens een Italiaans programma. Lijkt me toch wel een welkome aanvulling.
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Sinds 2003 doet nederland mee aan het wereldwijde "New Italian Cinema" festival.
Ben in Leiden naar twee films geweest.
Ik ben alleen te lui geweest om de films die ik daar zag toe te voegen:
- l'Uomo in più
- Quello che cerchi
verder draaiden er Maria del sud, La verità vi prego sull'amore, Se fosse in te en Non è giusto.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Il Mio... lijkt me het interessantst, vooral omdat-ie volgens mij verder nergens te bekijken is. 8 1/2 vind ik super, lijkt me prachtig om die op een groot scherm te zien!
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Ah okee, dan ga ik maar eens kijken hoe laat ze draaien. (hopelijk niet om 12 uur 's middags)
dank Goodfella
DiPietro
-
- 9 messages
- 0 votes
Ciao manic, uno vero italiano non è vero?
Ik zal verder nederlands praten anders is het zo irritant voor de anderen.
Ik vind dat Fellini prachtige films heeft gemaakt. Vooral Amarcord en La Dolce Vita die raad ik elke filmliefhebber aan.
P.S. Manic zijn hier veel mooie dames die op italianen vallen
, jij moet het weten, ik ben beetje eenzaam
.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
Weet je niet nog een mooi italiaantje voor me? 
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Di Pietro,
het is hetzelfde als zeggen dat er veel italiaanse vrouwen op mij zouden vallen, omdat ik een hollandse blonde jongen ben. Klopt natuurlijk niks van. Maar je zou gewoon eens dame mee naar de bioscoop kunnen vragen. Alleen is MM daar minder geschikt voor. Dus kijk eens bij de filmhuizen.

Hoe zit 't met die goedkope versie van La Dolce Vita? Is ie in het originele formaat dat iemand weet? Anders moet i'k 'm toch maar eens halen voor die 7 euro.
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Vandaag naar La Cena geweest op Film by the sea. Film is nog niet toegevoegd, zal ik doen. (denk ik)
Ik kreeg van een alleraardigste dame daar een voucher voor gratis bijwonen van een voorstelling. Dat werd Una giornata particolare. Met wat bn-ers en jawel René (hahah) Mioch bekeken. Leuk was dat Scola zelf aanwezig was om een lifetime achievement award in ontvangst te nemen. Daarna was er ruimte voor Q & A. Beperkt, want het gepeupel stond klaar om een blockbuster te bekijken. HELAAS HELAAS, er zijn geen kleinere complexen aan de zee in Scheveningen, dan Pathé.
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
Voor alle mooie dames op deze site.
Ciao bellas, come va? Ik ben een beetje eenzame Italiaantje en langzamerhand begin ik een beetje genoeg te krijgen van bambina's die geen verstand hebben van films. Steeds maar die domme olandese blondjes die alleen van Titanic en Shawshank Redemption houden.
Ik begin hier dus een beetje genoeg van te krijgen, maar gelukkig is de hoop nog niet verloren, want ik heb deze site gevonden. Met andere woorden:
Mijn naam is Alfonso, ik ben 18 jarige Italiaan in Napoli geboren. 1.78m lang , donker haar en bruine ogen op zoek naar mooi olandese donna, liefst met blond haar, slanke lichaam en brede heupen.
Ti amo, arrivederci
forza brescia, terrù
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik wil van de mijne vanaf geraken: bruin haar en breeeede heupen... 
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Zo'n off-topic topic hier? This country is going straight to hell!
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
ik vind het een goed idee
hier op moviemeter zitten zat wanhopige vrouwen smachtend te wachten....
Angie
-
- 320 messages
- 33 votes
ik vind het een goed idee
lieve schat die wanhopige dames gaan dan wel naar een chatbox!
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Haha, dat zou je willen. Ik denk echter dat je zelf degene bent die smachtend zit te wachten 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Waar had jij je huidige vriend weer leren kennen Dusty ? 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
En jij je huidige vriendin, OH?
En nog zonder erop te wachten ook