- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Charmides
-
- 414 messages
- 1305 votes
Ik volg niet echt iemand en ik denk ook niet dat iemand mij echt volgt 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
ik ben altijd wel benieuwd wat
wouter
halcyon schrijven bij een film. Onderhond ook wel maar dan alleen bij oudere films die ik erg waardeer 
kos bij culture/ society topics.
Bij spelletjes volg ik graag Dragon en mr Confused
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Heb onlangs eens alle gebruikers in mijn updates gewist en zojuist een paar opnieuw toegevoegd.
- Reservoir Dogs (omwille van dat hij Kantoor doet en msn.)
- Misterwhite (ook omdat hij Kantoor doet en msn.)
- Asaharo (mijn groot broertje, en heeft wel een leuke filmsmaak. En ook omdat ik via hem MovieMeter heb leren kennen waardoor ik toch films heb ontdekt die ik anders nooit zou hebben gezien.)
- DVD-T (lees zijn recensies wel graag)
- The One Ring (ook voor zijn recensies)
- HarmJanStegenga (wederom voor zijn recensies en ook omdat hij een leuke Top10 heeft, Pulp Fiction en Magnolia
)
- Weertenaar (heeft leuke recensies, alleen spijtig dat hij ze niet markeerd als recensie.)
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Ik volg en heb al ruim anderhalf jaar contact met KimberlyVD, een user die bij mij in de buurt woont.
Het is allemaal begonnen met het kopen van een dvd, en aan de hand van onze toptien contact blijven houden.
En kijk: vandaag voor de allereerste keer afgesproken en samen een dagje naar Antwerpen geweest. Reuzeleuk, en zeker voor herhaling vatbaar 
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Ik volg eigenlijk enkel Weertenaar. Hij beschikt over een leuke en afwisselende woordenschat. Jammer genoeg de laatste tijd niet echt actief.
Verder lees ik graag Zinema, Spetie, en de mods springen ook wel in het oog.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik volg en heb al ruim anderhalf jaar contact met KimberlyVD, een user die bij mij in de buurt woont.
Het is allemaal begonnen met het kopen van een dvd, en aan de hand van onze toptien contact blijven houden.
En kijk: vandaag voor de allereerste keer afgesproken en samen een dagje naar Antwerpen geweest. Reuzeleuk, en zeker voor herhaling vatbaar
Wat leuk zeg, zo zie je maar weer! 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Quido. Heeft een verbazingwekkende kennis van Nederlandse films. En jeroentjuhh en Vasgaco lees ik ook graag... horrorkenners pur sang.
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Wat leuk zeg, zo zie je maar weer!
't Leven zit inderdaad soms vol verrassingen, maar dit is wel een van de leukste in jaren hoor
.
Tja, waar het hart van vol is... 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Quido. Heeft een verbazingwekkende kennis van Nederlandse films. En jeroentjuhh en Vasgaco lees ik ook graag... horrorkenners pur sang.

Echt volgen doe ik alleen Vascago, Onderhond, Naomi watts & Ajax&litmanen omdat 95% van de tijd ik hun mening wel deel. Altijd handig om zo te kijken welke titel eerder een kans te geven etc..
Verder vaak de recensies van Halcyon en Bottleneck bij horror flicks. Maar dan vergeet ik er nog veel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Altijd leuk om te horen Jeroen. Ik bekijk jouw profiel ook zeker wel. Net als jij hou ik ook van horror. Ook die films die extreem zijn.
Sowieso blader ik graag door profielen van de wat actievere users.
aspro
-
- 569 messages
- 1518 votes
daar ik nog maar kort op dit MovieMeter forum zit ben ik wat aan het rondsnuffelen wat andere gebruikers zoal wat ze bezig houdt over films.
daar kun je ook van leren.

Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Breng mensen s.v.p. niet op verkeerde gedachten Wim 
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Kijk uit mensen. Dat je achtervolgingswaanzin hebt, wil nog niet zeggen, dat ze NIET achter je aanzitten

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Breng mensen s.v.p. niet op verkeerde gedachten Wim
Wat bedoelje daarmee Brix? Ik dacht dat jullie misschien een beetje oude westerns en Tarzanfilms konden uitwisselen.
Ik bedoelde het echt goed. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
. Ik bedoelde het echt goed.
Brix bedoelde het niet kwaad, dat weet ik zeker.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Was gewoon zelfspot van Brix, toch zeker
?
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@wimnoot:
Hey Wim, waarom denk je dat ik een knipoog smiley achter die (als grapje bedoelde) opmerking gezet heb? Haha.
(Ik verwacht van jou niets dat niet goed bedoeld is trouwens, maar wel een hoop humor)
Ik dacht dat MM maatjes wel weten wat ze aan elkaar hebben, toch?
Sympathieke kerels die jeroentjuhhhhh en 606 ook! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Sympathieke kerels die jeroentjuhhhhh en 606 ook!
Is niks graag gedaan.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
@ Brix
Haha! Sukkel! Wist ik echt wel!
Vind het wel leuk dat die generatie ook de weg vinden op een forum. Vandaar mijn opmerking.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Als ik het niet gedacht had, haha, komiek!
Ja, leuk dat 'oldtimers' (zoals ik zei de gek) ook meedoen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Juist beter die generatie verschillen! zonder dat had ik heel veel goede klassiekers niet bekeken 
_manga_
-
- 171 messages
- 43 votes
praat tot nu toe alleen nog maar heel af en toe met lordsnoopy maar ben ook pas nieuw als een andere manga/anime liefhebber wilt praten kan dat altijd 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ja! Ik ook ! Een hele interesante gebruiker.