- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Je zou verwachten dat stalkers wat stiekemer te werk gaan, maar men schijnt er hier gewoon mee te koop te lopen. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
En volgen sommige mensen ook mij?
Echt volgen niet, maar je meningen lees ik wel graag 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Echt volgen niet, maar je meningen lees ik wel graag 
Joepie toch nog 1 iemand 
Ik schrijf trouwens alleen maar meningen als ik de inspiratie ervoor heb 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Ik volge ook Draai maar na vele pm's en andere berichten ben ik daarmee gestopt simpel weg omdat meneer nooit heeft gereageerd.
Ik volg ook speedy , Litmanen en Kos ook leuk te weten dat vele mensen mijn volgen 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik volge ook Draai maar na vele pm's en andere berichten ben ik daarmee gestopt simpel weg omdat meneer nooit heeft gereageerd.
Ik volg ook speedy , Litmanen en Kos ook leuk te weten dat vele mensen mijn volgen 
Kan me voorstellen dat ie niet reageert, net geen nr.1... 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Joepie toch nog 1 iemand 
Ik schrijf trouwens alleen maar meningen als ik de inspiratie ervoor heb 
Spijtig. Want ik zou toch graag willen weten wat je zo slecht vind aan I, Robot 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Spijtig. Want ik zou toch graag willen weten wat je zo slecht vind aan I, Robot 
Ik zal hem ooit nog eens gaan huren en er een mening over schrijven 
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Halcyon: die gozer zijn meningen zijn gewoon heerlijk leesvoer!
Kos: Leuke meningen met vaak hier en daar een steekje in.
Jordy: Vaak met hem eens.
Volgde ook (was nog niet actief toen, maar dat maakt niet uit) 2 leden die er niet meer zijn (uitgeschreven waarschijnlijk). Lad (overigens al 2 berichten ontvangen in deze 2 maanden met de vraag of ik hem was al vind ik mijn houding toch anders) en die andere zijn naam ben ik kwijt. Weet wel dat ze vaak "ambras" met Onderhond hadden. Was vaak leuk om die discussies te volgen! 
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
overigens al 2 berichten ontvangen in deze 2 maanden met de vraag of ik hem was
Volgens mij krijgt inmiddels bijna elke nieuwe gebruiker een berichtje met die vraag 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik volg tegenwoordig veel users. Meestal gewoon even in hun profiel kijken naar de stemmen en of de films overeen komen met wat ik graag kijk.
Sowieso volg ik het liefst users die langere recensies maken dan stukjes van 2 regels.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Volgens mij krijgt inmiddels bijna elke nieuwe gebruiker een berichtje met die vraag
Mis eens aan Jordy vragen of het opgenomen kan worden in het welkomstbericht.
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik volg vooral U-96. Vreemde gozer, maar mijn mening komt vrijwel altijd overeen met wat hij schrijft.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik volg vooral U-96. Vreemde gozer, maar mijn mening komt vrijwel altijd overeen met wat hij schrijft.
zou toch een andere gebruiker volgen, U-96 kent er niet veel van naart schijnt 
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
Ik klik bij de mensen die in het filmgames forum actief zijn vaak op hun filmlog.
Dus als je bang bent dat niemand je volgt, hier ben ik 
Diegene die ik het meest lees zijn Onderhond, The One Ring, Goldenskull, Goto, Harmjan, Stephan73, BoordAppel en Reinbo. Vraag me nu niet waarom maar ik zie ook graag anderen mensen hun kijk op de film en de meesten schrijven het wel mooi neer.
De mensen die ik persoonlijk ken daar piep ik uiteraard ook even bij.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Hetzelfde een beetje als ®Tc.
Ik volg iedereen die actief is op het forum en daarnaast ook een aantal mensen daarbuiten.Ook ik vind het leuk om te lezen hoe andere mensen een film ervaren die ik bijv. hoog of laag heb beoordeeld, of als users een film gaan proberen die buiten hun straatje valt, en toch erg kunnen waarderen, of de grond in stampen.Of als er een film wordt uitgeprobeerd door jou toedoen.Door veel te lezen van andere users heb ik ook veel betere recensies leren typen dan dat ik in het begin deed, al vind ik ze zelf soms nog niet erg goed.En het blijft natuurlijk leuk om via mensen die je eigenlijk niet echt kent zoveel mogelijk films te ontdekken.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Don Dijk, omdat hij op de troon zit!
Kijk, dat zijn users met mensenkennis. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee even alle gekheid op een stokje... Ik volg Don Dijk graag, omdat ik hem gewoon vet koel vind...
En verder ook Ajax&Litmanen1, hij lijkt me schattig en zijn opmerkingen sluiten vaak aan bij hetgeen wat ik denk, dat vind ik wel leuk. Verder lijkt hij me een intelligent persoon, lekker recht voor zn raap. 
Ook Reservoir Dogs volg ik regelmatig, vind hem een 'scherpe' manier van spreken hebben en hij weet waar hij over praat. I like that. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En verder ook Ajax&Litmanen1, hij lijkt me schattig en zijn opmerkingen sluiten vaak aan bij hetgeen wat ik denk, dat vind ik wel leuk. Verder lijkt hij me een intelligent persoon, lekker recht voor zn raap.

Ik voel me zeer gevleid. Bedankt!
Komt ook vast omdat ik een complimentje over je foto toen maakte he 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Ik voel me zeer gevleid. Bedankt!
Komt ook vast omdat ik een complimentje over je foto toen maakte he
Nee, want dat hebben er meerdere gedaan en ik heb hun ook niet genoemd hierboven, dus dat staat er helemaal los van.
Zo oppervlakkig ben ik nog net niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, want dat hebben er meerdere gedaan en ik heb hun ook niet genoemd hierboven, dus dat staat er helemaal los van.
Zo oppervlakkig ben ik nog net niet.
Haha, ik maakte ook maar een grapje mevrouw 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De eergisteren ingeschreven Gattopardo!
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom dit zo is. Ik ben heel benieuwd naar zijn top 10.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Ik volg nu iemand die zich net heeft ingeschreven en op 9 films heeft gestemd. 8 films heeft hij een 5* gegeven, waaronder Van Helsing en 300, en Journal d'un Curé de Campagne staat als enige op 0,5* 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik volg nu iemand die zich net heeft ingeschreven en op 9 films heeft gestemd. 8 films heeft hij een 5* gegeven, waaronder Van Helsing en 300, en Journal d'un Curé de Campagne staat als enige op 0,5*
In mijn ogen spreken we hier over een zogenoemde: "lijst fetisjist" Dat is iemand die niet "serieus" stemt maar als doel heeft hooggeplaatste films zo ver mogelijk naar beneden te halen en zijn/haar voorkeur zover mogelijk richting de top te brengen.
Dit soort stemmen neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Anderzijds is het wel héél aannemelijk dat iemand die 300 en Van Helsing 5* geeft niet veel aan kan vangen met Journal d'un Curé de Campagne.