- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Film Pegasus, kijkt ook vaak films die me aanstaan. Om daarbij te lezen wat Stijn er van vind is een goede combinatie.
Bedankt!
Ik volg je berichten ook wel. Altijd leuk om lezen!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hoewel ik denk dat ik met de meeste mensen gewoon goed kan opschieten/danwel ken ze niet.
. Organiseer eens een meet, die dan wel doorgaat
.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Leuk, leuk
.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
HALVE TAMME., uiteraard niet uit te sluiten. Man van weinig woorden maar, kijk vaak goede films die ik ook even mee snoep en dan op mijn lijstje zet. Handig!
.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
. Organiseer eens een meet, die dan wel doorgaat
.
druk druk druk
De Site >> Gebruikers >> MM Meetings
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik kwam de eerste twee in het forum tegen, dus niet zoals ik al schreef dat ik ze ook volg(de).
Popeye Doyle onlangs (10 mei) uitgeschreven. (Was naar ik dacht de eerste die me mail stuurde, gewoon een vriendelijke dus geen dreigmail ofzo
Toen was ik nog niet zo lang op de site)
BenicioDelToro al een tijdje niet meer actief. Jammer. Ik vind vrouwen over het algemeen wat vriendelijker in hun uitlatingen over films, cast...
Wat dat betreft mag Calimer@ ook wel weer terugkomen. (Maar zal wel niet).
pippo il buffone ook al een tijdje, zoals bekend, niet meer actief. Ik heb het geloof ik wel eens gevraagd. Ik vond wel raar dat je schrijft, dat je van anderen mensen verwacht dat die een stem neerzetten, terwijl je het zelf niet doet. (Maar misschien ironisch bedoeld)
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Decec, misschien niet altijd even veel dat ik Decec volg maar echt een vrouw met weinig woorden, heldere recensies en zo geschreven dat je geen spoilers te zien krijgt. Prima recensies en vaak kun je er dan achter komen wat buiten het verhaal in Detail voor gelegd word, je te wachten staat.
Mijn handicap is slechthorend en taal problemen. Ik kan niet zo langere zinnen maken, dat gaat niet. Daarom schrijf ik korte zinnen...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mij volgt Kondoro0614 ook, maar durft die nu niet te zeggen 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Decec, misschien niet altijd even veel dat ik Decec volg maar echt een vrouw met weinig woorden, heldere recensies en zo geschreven dat je geen spoilers te zien krijgt. Prima recensies en vaak kun je er dan achter komen wat buiten het verhaal in Detail voor gelegd word, je te wachten staat.
Mijn handicap is slechthorend en taal problemen. Ik kan niet zo langere zinnen maken, dat gaat niet. Daarom schrijf ik korte zinnen...
Excuses dit wist ik niet.
Heel stiekem misschien. Niet zo fanatiek als HALVE TAMME.. Die houd ook graag van bumperkleven .......

Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
[quote=4361825Kondoro0614
Heel stiekem misschien. Niet zo fanatiek als HALVE TAMME.. Die houd ook graag van bumperkleven .......
haha mooi dan
Gaat lekker daaro, of niet? Hahaha
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
gauke, Theunissen, scorsese, Ajax&Litmanen1 (verschrikkelijke naam dat Ajax........), RuudC, ipman-99 (is blijkbaar druk buiten de films om wat ook kan gebeuren) en VincentL.
Dit zijn namen die ik eens bezoek of ze wat mooie films hebben gekeken de afgelopen tijd maar, volg ik niet intensief!
Bedankt
Altijd leuk als mensen je stukjes lezen.
En Ajax...uiteraard de mooiste club in de wereld. Schijnbaar snap je dus niks van voetbal 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Bedankt
Altijd leuk als mensen je stukjes lezen.
En Ajax...uiteraard de mooiste club in de wereld. Schijnbaar snap je dus niks van voetbal
Hahahaha .... Ajax is wel goed schoonmaak middel maar voetbal, neu
...
Tuurlijk lees ik je stukjes, je bekijkt overigens vaak films die mij aanstaan haha
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
In your dreams man...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In your dreams man...
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Inderdaad leuk als bepaalde mensen je hier volgen en belangstelling hebben voor de films die je gezien hebt en waar je een persoonlijke mening over hebt geschreven. Die mening kan dan eventueel iemand overtuigen om ook de film te gaan bekijken.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Elineloves is de max.
In een alternatieve werkelijkheid zou ik wellicht onder haar raam gaan staan met een roosje en een lied.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Het is beter om eerst wat meer subtiel te beginnen.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Als ik heel eerlijk ben.
Best wel eigenlijk.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Dat dacht ik vroeger ook, toen ik nog heel jong was. Totdat ik het had opgenomen en sindsdien heb ik niet meer gezongen. 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik volgde mezelf, per ongeluk dan. Ik volg nu expliciet 1 persoon doordat hij de films bekijkt die ik leuk vindt maar ook doordat wij bijna altijd dezelfde cijfers geven. Kortom, misschien is hij wel een kloon van mij of ik van hem...
Verder volg ik niemand expliciet maar ik kijk meestal wel de reviews door op zoek naar de bekende personen waarvan we dezelfde smaak hebben qua films, alleen geven zij andere cijfers dan ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik volgde mezelf, per ongeluk dan. Ik volg nu expliciet 1 persoon doordat hij de films bekijkt die ik leuk vindt maar ook doordat wij bijna altijd dezelfde cijfers geven. Kortom, misschien is hij wel een kloon van mij of ik van hem...
Verder volg ik niemand expliciet maar ik kijk meestal wel de reviews door op zoek naar de bekende personen waarvan we dezelfde smaak hebben qua films, alleen geven zij andere cijfers dan ik.
En wie is die persoon dan? Of ben je bang dat men je als een stalker nu ziet? 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
En wie is die persoon dan? Of ben je bang dat men je als een stalker nu ziet?
xxERWINxx
Nu krijg ik wel een ban, want 'je hebt dezelfde mening en geeft dezelfde cijfers...' en 'twee accounts mag niet', 'ip adres is anders weliswaar maar f*ck it'.

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee, je wordt niet geband. Alleen wie is nu de stalker of stalken jullie elkaar.
(Heb nog nooit meegemaakt iemand met precies dezelfde smaak. Wel overeenkomsten bij films. Maar mensen met een tegenovergestelde smaak vind ik ook interessant.)
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik volg hem en zover ik weet volgt hij mij niet.
Hij zit 2 jaar eerder op het forum dan ik en ik was zelf niet zo actief met stemmen en reviews achterlaten. Het laatste half jaar alleen... en sinds een paar maanden ben ik erachter gekomen dat xxERWINxx mijn mening deelt / dezelfde smaak heeft.
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Heb je hem al gewoon eens een bericht gestuurd en gevraagd?
Lijkt mij de eerste stap,voordat je orodeelt