- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmvoornemens 2011
Filmvoornemens 2011
IceTigerGhost
-
- 673 messages
- 2743 votes
Wat meer meningen geven ipv enkel maar te stemmen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
- Films kijken die me tof lijken.
- Meer films kijken
- Wat meer films uit de top 250 kijken
- De Justin Bieber film kijken in 2011 zodat ik weer eens een 0,5 kan uitdelen, want dat gebeurt de laatste tijd ook weinig.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
- De Justin Bieber film kijken in 2011 zodat ik weer eens een 0,5 kan uitdelen, want dat gebeurt de laatste tijd ook weinig.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
En wat is het nut daarvan als ik het mag vragen?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes

Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Ach waarom niet? Ikzelf ben ook een beetje jaloers op Justin Bieber. Die jongen is 16 of 15 jaar en heeft alle luxe die hij nodig heeft voor de rest van zijn leven. Hij moet zelfs nooit gaan werken.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Nee uit een bepaald standpunt niet. Bieber is weer zo'n typisch rijk tienerjongetje dat geen bal verstand heeft van het leven. Maar hij heeft het toch maar lekker gedaan. Wereldberoemd, rijkdom en kan maar krijgen wat hij wil. Nooit een week lang door om 5 uur moeten opstaan om een hele dag te gaan werken en 's avonds uitgeput thuis te komen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Ja, en daarom is het ook zo irritant. Hij maakt flutmuziek (heb d'r geen ander woord voor over) en is rijk en beroemd. (zal vast niet door z'n muziek zijn)
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Irritatie en jaloezie kunnen soms gevaarlijk dicht bijeen liggen.
Ontopic.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, en daarom is het ook zo irritant. Hij maakt flutmuziek (heb d'r geen ander woord voor over) en is rijk en beroemd. (zal vast niet door z'n muziek zijn)
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En als je 'm nu beter vind dan een 0,5*, heb je wel een probleem
.
scorsese
-
- 13155 messages
- 11068 votes
Zoveel mogelijk films kijken. Zou iedereen moeten doen!!! 
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Meer klassiekers zien, waar ik de laatste maand al mee bezig ben. Vooralsnog loop ik alleen de toplijsten af, maar de andere films van de regisseurs die ik daar tegenkom komen op mijn lijst te staan.
Hoe meer ik er zie, hoe leuker het wordt. Vooral omdat ik de verwijzingen in latere films begin te herkennen. En de trends die uit de klassiekers voortvloeiden.
Daarnaast wil ik meer 'niet-Hollywood films' zien, d.w.z. Russische, Japanse en Europese films. Na Vozvrashchenie (2003) dit jaar gezien te hebben (en al eerder Stalker (1979) heb ik de Russische film hoger zitten. Daar verwacht ik meer moois van te ontdekken. Tips zijn atlijd welkom!
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Nog meer verdiepen in silent cinema en doorgaan met recensies schrijven.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Weer wat meer films gaan kijken, dit jaar echt een dieptepunt bereikt.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Door slechts 500 films te kijken ofzo? 
Edit: Bijna een jaar geleden plaatste je je 5000e stem. 238 films in een jaar kijken, vind jij een dieptepunt? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
5238 stemmen voor een 22 jarige is toch echt veel hoor! Dacht dat ik veel gezien had. 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Volgens mij was er een 12-jarige met ruim 1000 stemmen.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Yes way. 
Kan hem nu even niet vinden.
De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen
Had 900 stemmen op zijn 15e.
Maar ook hier bijvoorbeeld: De Site >> Gebruikers >> Gebruikersmijlpalen (gebruiker is inmiddels weg)
Ja precies plus het feit dat hij over de duizend films heeft gezien met zijn veertien jaar is gekkenwerk.
Edit: Maar bedenk ook eens voor de grap hoeveel de gebruiker met de meeste stemmen gekeken moet hebben. http://www.moviemeter.nl/user/1488. Ik had het voor de grap eens uitgerekend met iemand. Het aantal stemmen betekent dat hij gemiddeld 3 films per dag kijkt (en dat vanaf dag 1 dat hij geboren is!). En bedenk dan dat niet elke film op MovieMeter staat. 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ah, gevonden! http://www.moviemeter.nl/user/115186
14 jaar en 1382 stemmen.
De Site >> Gebruikers >> Wie is de oudste/ jongste user?
(je hebt er nochtans zelf op gereageerd.
)
Edit: Ook deze: http://www.moviemeter.nl/user/115594
11 jaar en 310 stemmen.
Maar we dwalen af. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol en ik heb al meer dan eens mijn vraagtekens daarbij gezet dat het absolute bull is.
Maargoed, back ontopic naar de filmvoornemens voor 2011.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Gemiddeld één film per dag is toch wel het minimum dat ik wil halen (al is het maar ter ontspanning
).
EmilyPlays
-
- 54 messages
- 500 votes
Ik zou toch graag 750 tot 1000 films zien 
En een aantal acteurs en regisseurs volledig 'afwerken' zoals kustarica & von trier.
Ook ik geloof dat Dominion 'bollocks' is gezien ik even oud ben en toch serieus doorkijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik wil graag mijn series compleet maken in 2011. Gaat wel wat geld inzitten, maarja..
Lost seizoen 6
Desperate Housewives seizoen 6
Grey's Anatomy seizoen 6
Criminal Minds seizoen 4
en..
![]()

dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ik wil zelf mijn dvd wenslijst afwerken maar dat gaat ook nog veel geld kosten want er zitten zo een drie honderd films in die ik wil hebben
.