- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom RedLightCityBoy en SLJENCT!!!!!!!
Dj2Jelle
-
- 4 messages
- 12 votes
Hallo Mijn MovieMeterMatties!
Ik ben 16 jaar, kom uit de buurt van Deventer, houd van rapmuziek. Ik had al een tijdje een account bij MusicMeter dus ik dacht, doe eens gek: Ik neem ook een account bij MovieMeter. 
Ik kijk het liefst actiefilms met een beetje goed verhaal, maar ik sta ook open voor andere genres.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik had al een tijdje een account bij MusicMeter dus ik dacht, doe eens gek: Ik neem ook een account bij MovieMeter.
. Welkom op MM Jelle.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Jelle.
Afgekeken van de username Djelle? 
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Hallo MM,
Ik ben 'Walkure' en kom uit Amsterdam. Mijn voorliefde/ interesse gaat uit naar literatuur, de steden Parijs en Berlijn, muziek (folk, pop, rock), kunst en als laatste kijk ik graag op zijn tijd een film.
niethie
-
- 7319 messages
- 7284 votes
Welkom Walkure. 
En ook de rest natuurlijk. Loop weer heel erg achter...
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ook jij welkom Walkure. En fijn om te zien dat de oudere (stomme) films het ook bij anderen goed doen
.
Dj2Jelle
-
- 4 messages
- 12 votes
Nee
, deze accountnaam had ik al bij youtube, toen bij MusicMeter, en het leek me gewoon handig om de hele tijd dezelfde te houden 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12056 votes
Welkom Walkure en Jelle, veel plezier.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3283 votes
Lol.. is wo2-Freak nu weeral gebannen..? hoe krijgt die kerel dat toch steeds weer voor elkaar zeg.. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Lol.. is wo2-Freak nu weeral gebannen..? hoe krijgt die kerel dat toch steeds weer voor elkaar zeg.. 
Je loopt een beetje achter, dat was op 12 maart 2008 (even snel opgezocht). We gaan toch geen oude koeien uit de sloot halen om een topic actief te houden 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3283 votes
nee nee.. hij is laatst weer gebannend.. kijk maar in het topic kenan and kell
Pardon was januari 2008.. neem me niet kwalijk..
missl
-
- 3866 messages
- 5820 votes
Ik ben Laura, eigenlijk al heel lang op Moviemeter, maar nooit echt op het forum, daar ga ik nu verandering in brengen.