- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Welkom tovertje86
. Misschien zijn films van Andrei Tarkovsky of Darren Aronofsky wat voor je. Echter, zoals Mochizuki zegt, doet je top10 anders vermoeden
.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Voor psychologische diepgang zul je eens bij Ingmar Bergman en Akira Kurosawa moeten gaan kijken denk ik! Ook Kim-Ki Duk, Rainer Werner Fassbinder, Gus Van Sant en Robert Altman durf ik dan zeker aanraden.
Mocht je meer richting psychologische thriller willen gaan, zijn er natuurlijk de klassiekers in het genre
Fight Club, Seven, Apocalypse Now, American History X, The Usual Suspects,... En als je het toch wat origineler wilt, probeer dan zeker Takeshi Kitano eens, of Tsukamoto 
Welkom overigens, dat zou ik nog bijna vergeten...
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Luuk, Mallory Destiny en tovertje86 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
Guess Who's Back...
vertel op 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
oh, dus niet iemand die we al kende? welkom dan maar! 
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
oh, dus niet iemand die we al kende? welkom dan maar! 
ja sorry kan effe nie volge zer
Tommeh
-
- 7318 messages
- 3297 votes
Als iemand zegt Guess Who's Back is het toch logisch dat men denkt dat het een oude bekende is?
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
Als iemand zegt Guess Who's Back is het toch logisch dat men denkt dat het een oude bekende is?
is gwn een bekend Franse undergroundraplieke...
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
dat dacht ik dus ook tommeh, vandaar
omdat zich de laatste tijd veel gebruikers hebben uitgeschreven dacht ik ook dat het iemand was die weer terugkwam
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
dat dacht ik dus ook tommeh, vandaar
omdat zich de laatste tijd veel gebruikers hebben uitgeschreven dacht ik ook dat het iemand was die weer terugkwam
wie weet...
Tommeh
-
- 7318 messages
- 3297 votes
is gwn een bekend Franse undergroundraplieke...
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12910 votes
Het dialect is anders duidelijk genoeg, zer ... want een kinderachtige bedoening 
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
Het dialect is anders duidelijk genoeg, zer

Hoi allemaal, ik ben Guess Who's Back, maar je mag me Lad noemen als je wilt... Ik heb me hier uitgeschreven puur om de reden dat ik in het begin hier zeer snel een stuk of 200 stemmen had "neergezet" met bepaalde domme quotes (zoals bom", sjiek", etc...) etc... dat ik gewoon besloot me uit te schrijven en opnieuw te beginnen... Na al die overdreven reacties in de afscheidtopic dacht ik van, "o nee...", en speelde ik maar even mee. Dit is niet om aandacht te krijgen ofzo, gewoon om die reden die ik zei... Ik had geen zin om 200 films helemaal opnieuw na te kijken. Dus nu begin ik opnieuw met een schone lei en ga ik fatsoenlijke quotes neertypen en realistsche stemmen...
Trouwens, het leek me ook logisch dat als ik officieel wegging, ik ook wel duidelijk zou zeggen waarom... 
Al die gezever die er nu is gekomen was dus niet de bedoeling...
Mijn fout uiteraard, want ik had dat in het begin moeten zeggen, maar was dat vergeten,, mijn excuses...
Ale, ciao!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Snel de smileys gevonden Guess! Goed bezig!
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
wie weet...
nu maak je mij eigenlijk wel nieuwsgierig 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Oke, schone lei, nieuwe kansen. Welkom terug.
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
Oke, schone lei, nieuwe kansen. Welkom terug.
Puur toeval aangezien ik enkele uren terug mijn stemmen aan het doorlopen was, en mijn berichten... Toen dacht ik van, kom, laat me maar effe opnieuw beginnen...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3099 votes
Ik zou dan nu even weer uitschrijven en een 'normale' nickname kiezen 
Guess Who's Back
-
- 9 messages
- 0 votes
Jah, na dat overdreven gedoe hier had ik zoiets van... 
Nu is het wachten tot al mijn stemmen en berichten verwijderd zijn, en dan begin ik terug he... 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12065 votes
als je toch bezig bent 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Jah, na dat overdreven gedoe hier had ik zoiets van... 
Nu is het wachten tot al mijn stemmen en berichten verwijderd zijn, en dan begin ik terug he... 
Stemmen worden op de duur wel verwijderd maar berichten blijven staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Puur toeval aangezien ik enkele uren terug mijn stemmen aan het doorlopen was, en mijn berichten... Toen dacht ik van, kom, laat me maar effe opnieuw beginnen...
Hier is de uitschrijffunctie niet voor bedoeld!
Op dit soort ongein zitten we niet te wachten.
Dit account wordt gesloten en je oude account zal weer heropend worden. Ga daar gewoon weer mee verder.