- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
MK2210
-
- 10 messages
- 8 votes
Hoi! Heb me vandaag ook maar eens geregistreerd 
Ik ben Marco, 20 jaar, en (uiteraard) ook gek op films. Ik kom uit Goirle (zuiden van het land, bij Tilburg). Keek al een tijdje op deze site voor beoordelingen, maar het leek me nu wel eens leuk om zelf ook mee te beoordelen en discussiëren. Heb ondertussen mijn eerste twee films beoordeeld, en er zullen er vast nog velen volgen! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23579 messages
- 77127 votes
welkom Marco, leuk dat je je hebt aangemeld en heel veel plezier
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Welkom Bas en Marco, veel plezier op de site! 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
maandag vertrek ik voor 11 dagen op chirokamp naar Ieper ( west-vlaanderen ). ik zal pas 31 julli weer online kunnen komen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31213 messages
- 5487 votes
Veel plezier en hopelijk wat meer geluk met het weer dan de voorbije dagen. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ze geven toch 25 en 27 graden wanneer ik daar ben, maar dat het zo echt gaat zijn weet ik niet.
M.Braam
-
- 41 messages
- 32 votes
Goedemorgen!
Mijn naam is Michael Braam(22 jaar). verder kwam ik hier al regelmatig als bezoeker en gisteren besloot ik maar eens lid te worden van deze mooie club!
Heb een eigen bedrijf die zich richt op het hele internet gebeuren, en deze site sprak mij zeker aan de vormgeving enz. is gewoonweg perfect!
Maar goed als ik niet bezig ben met mijn bedrijf bekijk ik heel wat films echt veel soms, series ook uiteraard en als ik nog wat tijd over heb ben ik te vinden achter de WII.
Zijn er nog vragen hoor ik het graag:)