- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Mocht er nog iemand zijn die smartengeld wil claimen voor opgelopen psychische schade bij gebrek aan Goodfella_90, dan verwijs ik u door naar.....Ziggo.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Mocht er nog iemand zijn die smartengeld wil claimen voor opgelopen psychische schade bij gebrek aan Goodfella_90, dan verwijs ik u door naar.....Ziggo.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Hoi, mijn naam is Leander, ik ben 15 en ik woon in een klein dorpje in Limburg (België).
Films en muziek zijn mijn grote hobby's, ik speel basgitaar en ik studeer Latijn op school.
Net zoals de meesten hier ben ik ook verzot op goede films, mijn favoriete films zijn (ik wel heb nog een hele lange to see-lijst) the Godfather en the Deer Hunter. Ik huur altijd (gratis!) films in de bibliotheek,
koop ook regelmatig een dvd'tje
en ga regelmatig naar de cinema.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Net terug van een weekend weg geweest, al was ik niet degene die weg was, maar mijn internet 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Leuk dat je je heb ingeschreven. Welkom op de site Leander! 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12068 votes
je bent hier aan het goede adres leander, welkom 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Weet iemand wat er met Yekezzez is gebeurd?
Ik kwam hem zojuist tegen in het verjaardagslijstje (hij wordt 27).
Het viel mij op dat hij al 3 maanden niet meer op de site aanwezig is geweest, terwijl hij, naar mijn idee, toch een actieve users was .
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Net terug van een weekend weg geweest, al was ik niet degene die weg was, maar mijn internet 
Hahah.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Ik mis soom al een tijdje in de games (en elders ook natuurlijk). Of zit ze lekker vakantie te vieren?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31225 messages
- 5487 votes
Laatste bezoek was vorige week. Waarschijnlijk vakantie of examens.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Mmm ja nu af en toe ook last van deze onderneming
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Slechts af en toe? Ik heb nog altijd sporadisch beschik over internet, wat dan nog niet veel voorstelt ook, terwijl die lui van Ziggo me inmiddels al 4 maal een ultimatum hebben gesteld wanneer het weer goed zou moeten zijn. Uiteraard bleken dit allemaal verwaarloosbare beloftes, enkel uitgesproken om weer een paar dagen geen telefoon van mij te krijgen, grr...
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Als je een kabelmodem hebt is het raadzaam de stekker er eens langer dan 30 seconden uit te halen. Het modem wordt dan geheel gereset, wat nog wel eens wil helpen.
Ik heb overigens ook problemen met Ziggo gehad, nu gelukkig al paar dagen geen storingen meer.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Wordt het inderdaad iets beter van, maar dan is het nog steeds 50-50 of hij de pagina wel of niet 'pakt'. En in het geval van wel duurt het een eeuwigheid, dus of ik daar nou direct blij van word.. Maar goed, inmiddels hebben ze weer een nieuwe datum gegeven; ik heb goede hoop dat het binnen 5 werkdagen opgelost is. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Jij zit in een andere (grotere) probleemregio Matthijs