- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
We gaan er met school heen en uit ervaring is gebleken dat Berlijn ons net vier dagen houden kan, maar dat we daarna zeker weg moeten zijn. 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Dit topic doet bij mij altijd een belletje rinkelen... Oja, ik ben ook nog niet dood.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik wil ook nog wel even melden dat ook Yak niet dood is. Al heeft hij wel van de week (letterlijk) de muziek uitgezocht voor zijn teraardebestelling. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
En wa's het geworden?
We gaan er met school heen en uit ervaring is gebleken dat Berlijn ons net vier dagen houden kan, maar dat we daarna zeker weg moeten zijn. 
Dat komt natuurlijk omdat ik 4 jaar geleden ben geweest 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Veel plezier, Gotti!
Berlijn is echt een te-gekke stad. Affengeil, zoals de Duitsers plegen te zeggen!
Viel Spass 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Berlijn was erg leuk, boeiend en interessant. Qua drukte viel het me heel erg mee. We hebben een paar interessante dingen bezocht (vooral het concentratiekamp Sachsenhausen maakte grote indruk op me) en ik heb er Good bye Lenin gekocht. Alleen heb ik niet zo heel veel geslapen. Ik gok in dire nachten zeker niet meer dan 8 a 10 uur. Maar dat hoort bij een 'werkweek'. Voor het woor werk zou je ook iets anders in kunnen vullen, maar dat laat ik geheel aan je eigen fantasie over
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
That reminds me, ik ben trouwens ook niet dood. Ben met buitenlandse reis naar Sarajevo geweest maar heb de landmijnen nog kunnen ontwijken... Nog tripje naar Screbrenica gehad (wat een pleuriszooi daar zeg, "you'll find more cheer in a graveyard"), ze gebruiken daar geiten om "veilige" gebieden uit te stippelen waar ze hout kunnen hakken
. Hoor je: BOEM!! Weer een geit de lucht in...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Daar zal ook veel geitenragout gesmuld worden... 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
oh, ja ook nog niet dood denk ik.
Utrecht is wel een uitputtingsslag.....
SSeagal
-
- 1866 messages
- 659 votes
Hallo allemaal, ik ben een Seagal fan, en ben op deze site terecht gekomen om zijn films te beoordelen, mijn mening te geven. Tevens heb ik ook andere films al beoordeeld en zal dat blijven doen omdat ik dat leuk vindt.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Viel me gewoon even op: waar zijn de MovieMaatjes Narva en Macmanus?
Ghola
-
- 427 messages
- 936 votes
Hopsa, even voorstellen...
Ik ben Sander, 17 jaar, woonachtig in Dordrecht en het is sinds kort dat ik me wat meer probeer te verdiepen in de wereld van films. Iets wat absoluut niet meevalt, maar waar een site als Moviemeter flink aan bijdraagt. Ik denk dat ik dan ook wel kan zeggen dat m'n smaak en kennis wat betreft films al flink is veranderd sinds ik diverse lijstjes en discussies op deze site volg. Dat doe ik nu ongeveer een half jaartje, terwijl ik de laatste twee weken ben begonnen met het stemmen en het plaatsen van berichten. Dit laatste doe ik nog niet zoveel, vooral omdat ik niet echt het idee heb mee te kunnen praten, maar hopelijk gaat hier langzaam maar zeker verandering in komen 
Breek me niet af op een paar stemmen van me waar je het misschien niet mee eens bent, waarschijnlijk verandert m'n mening tov die film(s) weer snel genoeg.
Naast films interesseer ik me vooral voor games, ik schrijf bijvoobeeld artikelen voor een site en de Zo Zit Dat. Hopelijk kan ik dat ook nog eens doen over films.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Nou Ghola
Welkom op de site en we zijn juist blij met mensen met een eigen mening en een eigen smaak 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
KIEKEBOE! Ik dacht, laat ik hier ook maar eens wat posten! In het echt heet ik Tim en ben 17 jaar. Zit in VWO6 en ben van plan, als ik slaag, communnicatie- en informatiewetenschappen te studeren. Ben idolaat van Lord Of The Rings maar ook een Fincher of een film met Edward Norton sla ik niet af. Op dit moment ben ik niet helemaal nuchter dus ik ga maar es naar bed... Groet!
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Welkom Phoenix! Je hang hier een half jaar langer uit dan ik, maar dat geeft niet 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Het valt mij al lange tijd op dat MMer Ramon K er niet meer is, terwijl er wel 19 november bij zijn datum staat. Of ligt het aan mij?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben niet dood! 
Hehe, dan had je in het topic R.I.P. gestaan... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Ik heb sinds iets meer dan een week ook deze site ontdekt en voelde me er al meteen thuis. Na een week lang op alle films gestemd te hebben die ik gezien heb, is dat karwei gelukkig achter de rug en kan ik me eens wat meer gaan richten op het posten op het forum en de filmdiscussies.
Ik ben 20 jaar (overmorgen 21
) en studeer nu in Enschede. Verder ben ik ook moderator op het Film, TV & Radio gedeelte op Fok! (onder dezelfde nick), wat eigenlijk ook het enige gedeelte van die site is wat ik egt bezoek. Op dit moment lijkt het filmkijken meer op een verslaving dan een gezonde interesse, gezien ik zo'n 50 films per maand kijk. Er zijn dan ook zo veel bijzondere en goede films gemaakt, die ik nog graag eens zou aanschouwen. Too many movies, too little time...
Als je nog vragen hebt, ben je natuurlijk vrij die te stellen 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Welkom Gorro.
Laat ik trouwens meteen even een lans breken voor Gorro's zeer mooie Tarkovsky-topic en Fellini-topic op Fok!? 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Wel, aangezien ik mij ook in de categorie "filmliefhebbers" mag scharen en graag een discussie voer over een en ander, heb ik mij ook maar eens even hier aangemeld.
Paul is de naam, 20 jaar de leeftijd.
Voor overige informatie wendt u zich tot mijn profiel, alsmede mijn [nog verder aan te maken] posts.
Ik hoop op een voorspoedige samenwerking
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wees welkom Gorro & Dionysos (we worden hier geleerd zeg), nice to see you here. En daarmee is mijn Engels opgebruikt (dat zonder vouten toch)... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Welkom heren. Ik heb me alvast 'vermaakt' met de stemmen van Gorro.
Ik kan jullie de tip 50 van harte aanbevelen. Laat je verrassen, met beleid.