- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Jorick
-
- 8776 messages
- 2342 votes
Irene en Niels, van harte welkom op het forum! 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
BrabusRUS, Irene en Ineke ook welkom overgens. 
picah.q
-
- 36 messages
- 24 votes
goedendag,
ik heb me deze week geregistreed op deze site
ik denk dat ik hier nog wel een poosje blijf rondzwerven ^^
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
goedendag,
ik heb me deze week geregistreed op deze site
ik denk dat ik hier nog wel een poosje blijf rondzwerven ^^
.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Welkom Reinier, en al een goede filmsmaak zie ik.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bert1's profiel lijkt ook ineens verdwenen te zijn. Is hij geband of heeft hij zichzelf afgemeld? Erg jammer in ieder geval, want ik vond hem altijd wel sympathiek.
kappeuter (crew films)
-
- 74674 messages
- 5987 votes
Uit de logs:
16-3-2008, 13:00 disabled own account
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Vandaar, ik miste hem ook al. Geen idee waarom hij dat zou doen trouwens, ook nooit aangekondigd of iets dergelijks.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hij was de laatste tijd al niet zo veel meer online, misschien vond hij het wel welletjes. Maar om je meteen dan af te melden is wel een alleruiterste stap.
En wie weet heeft hij wel een nieuw profiel aangemaakt, maar dat lijkt me eerlijk gezegd stug.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik ben sinds 11 maart geregistreerd op deze site, maar ik heb me nog niet voorgesteld. Ga ik nu ff doen;
Mijn naam is Wim Brooijmans, ben 59 jaar oud, nou ja wat is oud, ben vroegtijdig met werken gestopt en heb nu voldoende tijd om mij bezig te houden met hobby's waaronder het bekijken van films. Ik heb inmiddels 466 keer gestemd en 145 berichten geplaatst. Daar ik schat zo'n 2500 films heb bekeken alvorens ik mij liet registreren zal mijn naam nog vaak verschijnen op deze site.
Oh ja, waar ik een grote hekel aan heb is als gebruikers een stem uitbrengen op een film die zij niet in zijn geheel hebben afgekeken. En dat gebeurt nog wel eens vaak op deze site. Op deze manier ga je de gemiddelde waardering van een film negatief beïnvloeden.
Zo, dat was het. Verder wens ik alle gebruikers prettige paasdagen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Welkom!
Gewoon niet te veel ergeren aan dingen, daar schiet je namelijk niks mee op. Je zult zien dat er hoop leuke users zijn die je er vanzelf uitpikt als je in enkele topics gaat rondneuzen. Ieder heeft zo een beetje zijn eigen communnity.
Succes met je ontdekkingsreis en geniet van de vrije tijd.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Mochizuki Rokuro heeft helemaal gelijk. Have fun
en natuurlijk prettige paasdagen toegewenst (geldt voor iedereen
).
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Bedankt!
Nog even dit, een goede kritiek schrijven op een film is veel moeilijker dan ik had gedacht. Ik heb het dan over spelling, stijl etc. De "Van Dale" wordt door mij regelmatig gebruikt. Voor het schrijven van een bericht neem ik dan ook alle tijd.
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
welkom wim en veel filmplezier en dat gaat vast lukken.
en ook fijne paasdagen voor iedereen.