- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
hallo,
ik ben al langere tijd aangemeld bij MuMe, onder dezelfde naam. En dat bevalt prima, vandaar dat ik op het idee kwam me hier ook maar aan te melden.
kom hier waarschijnlijk weer veel mensen van MuMe tegen die hier ook zijn aangemeld.
maar ik zal eens beginnen met stemmen 
Jij ook nog welkom
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Mocht iemand het interesseren; Ik ben niet dood! Helaas alleen wel heel erg druk met mijn nieuwe baan. Ook ben ik de laatste tijd vaak weg door leuke bezigheden zoals festivals, feesten etc. Dit deed ik eerder eigenlijk helemaal nooit. Spijtig alleen dat dit allemaal van mijn MovieMeter / film tijd af gaat. Hopelijk binnenkort weer wat minder druk op het werk zodat ik weer fijn een film kan pakken.
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Helaas niet altijd een weekend van 2 dagen. Ook ben ik nog druk met een cursus, rijlessen, sporten en mijn sociale leven natuurlijk. Dus sja, dan blijft er ook niet altijd veel van het weekend over. Zeker niet als je soms maar een dagje weekend hebt.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Hallo Philip als je dit uberhaubt een keer leest 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2600 votes
Wat kan jou die films nou schelen als je veel feest?
Anyway, ben ook terug uit Barcelona. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Films zijn gewoon leuk. Daarom. Ik ga er zeker weer wat meer tijd voor vrij maken. De drukke periode op het werk lijkt ook bijna voorbij te zijn, dus ik hoop binnenkort weer een hoop films te kunnen zien.
Leuk gehad in Barcelona trouwens?
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Gewoon te weining tijd, te veel bezig met andere interessens. Maar Ik ben terug.
606
-
- 23882 messages
- 12289 votes
Gewoon te weining tijd, te veel bezig met andere interessens. Maar Ik ben terug.
WELKOM terug mede tilburger.
en ga je mee met de MM meeting er gaan er nog 1 a 2 mee. 
Theatertje
-
- 1235 messages
- 1143 votes
Hallo iedereen!!! Ik ben dus Thea, ik ben 20 jaartjes oud en ik ben lid van de Internationale Filmjury van de Jeugd van Vlaanderen
Ik hoop dat ook ik hier welkom ben, dan kunnen we lekker lang kletsen over film, film en nog eens film! Lang leve film!!!
T xxx
Theatertje
-
- 1235 messages
- 1143 votes
Ja, mensen, nu ben ik aan het blozen, zie. Zoveel aandacht krijgen, dat doet een mens wel eens deugd.
Oh ja, let er niet op als ik het woord 'bucht' vaak gebruik. Volgens het woordenboek betekent het iets zoals 'rommel', en ik en m'n kennissen gebruiken het om aan te geven dat we iets slecht vinden. Ik aarzel dan ook niet om films die ik niet goed vond te categoriseren onder de noemer 'bucht'. Mocht dat toevallig je lievelingsfilm zijn, wees niet boos op me, maar ga met me in de dialoog en probeer me te laten inzien waarom die film zo belangrijk is voor je.
Dank je wel! Nog een goede nacht voor iedereen!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
welkom. Nickname is simpel, maar goed gevonden 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Hey welkom Thea, hopelijk vind je het hier heel leuk. Veel plezier hier en met films natuurlijk.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Hallo iedereen!!! Ik ben dus Thea, ik ben 20 jaartjes oud en ik ben lid van de Internationale Filmjury van de Jeugd van Vlaanderen
Ik hoop dat ook ik hier welkom ben, dan kunnen we lekker lang kletsen over film, film en nog eens film! Lang leve film!!!
T xxx
Welkom op MovieMeter Thea 
Dat laatste had ik overigens niet beter kunnen zeggen