• 179.614 movies
  • 12.347 shows
  • 34.234 seasons
  • 650.675 actors
  • 9.407.678 votes
Profile

Even voorstellen

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom Avolox

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Welkom.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

avolox wrote:

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Hallo allemaal,

I ben net nieuw hier.

Maar ik ben al verscheidene keren hierheen gelinkt en er moet mij gewoon iets van mijn hart.

Vaak wordt ik hier doorgelinkt van FTD en dan lees ik de reacties van mensen hier over een bepaalde film.

Ik moet nu zeggen, dat er ( voor mijn gevoel) heel veel negatieve reacties volgen voor films!

Er wordt commentaar gegeven op TE specifieke dingen in een film.

Er is altijd wel iemand die iets "slechts" op een bepaalde film heeft.

En dat vind ik jammer!

Detailleer niet zozeer en geniet gewoon van een film: ook al is die iets minder!

Groetjes,

Avolox.

Nou...eeeeh welkom

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Laatste maanden niet meer op mm geweest maar kom wel nog eens bezoekje brengen soms, vind het wel fijn dat de site evolueert (lay-out).

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

En wat is de reden?

kort0235

• 605 messages
  • 480 votes

Welkom Avalox. Er moet mij gewoon iets van mijn hart.....laat iedereen gewoon een oordeel over een film geven zoals hij of zij dat wil. Daarbuiten genieten we allemaal van films, die ons in het hart treffen!

606

• 23882 messages
  • 12290 votes

kort0235 wrote:

Welkom Avalox. Er moet mij gewoon iets van mijn hart.....laat iedereen gewoon een oordeel over een film geven zoals hij of zij dat wil. Daarbuiten genieten we allemaal van films, die ons in het hart treffen!

dat is nou precies goed verwoordt.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Welkom Avolox .

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Wat bedoel je daarmee? Ik ken het alleen als afkorting voor de Follow That Dreem cd's van Elvis.

kos

• 46737 messages
  • 8889 votes

avolox kwam daarmee, ik vroeg me af wat het was.

P8rb

• 10773 messages
  • 1832 votes

Welkom

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Welkom.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Welkom Avolox... Ik zou zeggen doe mee met discussies en haal de positieve dingen uit een film naar voren.

@Kos: FTD's zijn fora die een overzicht geven van uploads en spots van films e.d. in nieuwsgroepen (usenet). Die gebruiken vaak een crosslink naar MM voor een plotje bij de film. Er is ook software op de markt die hetzelfde doet.

kos

• 46737 messages
  • 8889 votes

aha, thanks.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

kort0235 wrote:

exactomundo!

Maar dan nog, welkom heerschap Avalox!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Heyz.

Leuke site en ik ben hier toch al wel vaak geweest om info te zoeken over een bepaalde film en meningen te lezen. Zelf kijk ik ook nogal graag fils (zwak uitgedrukt), dus toch maar hier ingelogd om ook wat mee te discusseren enzow.

even voorstellen dan

Ik ben Frank. Ik ben 21 jaar en woon in Nijmegen. Ik kijk veel films en luister veel muziek. Ook omdat ik het super gaaf vind, maar ook omdat ik niet altijd de energie heb om wat anders te doen vanwege veel migraine. (hee tis niet anders he, maar als je dan verplicht word tot filmkijken na een aanval, er zijn ergere dingen he. )

Mijn filmsmaak word al erg aangegeven door mijn username denk ik. Al zijn er veel films die ik erg goed vind, zolang er maar iets aparts of moois aanzit. Ik zag dat ik ook een Top 10 in kon vullen. Zware klus is dat zeg. Dan moet ik nog de ene film tegen de ander wegstrepen ook.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Welkom Frank, een Lynch fan is nooit weg.

DieGo

• 5808 messages
  • 2373 votes

Welkom Frank!

P8rb

• 10773 messages
  • 1832 votes

Welkom!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Welkom Frank.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Welkom Frank, ik stond hier al ingeschreven sinds 2003, maar pas sinds kort ook echt actief. Deze site werkt verslavend Je bent dus gewaarschuwd

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Haha...

Welkom Frank. Als je ook veel muziek luisterd is www.musicmeter.nl[/url] ook wel wat voor jou.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

"Deze site werkt verslavend "

Mooi zo. dat moeten we hebben. De vrienden die ik heb, die hebben een redelijke standaard film smaak. Ben ook in mn eentje naar INLAND EMPIRE gegaan. Al was dat zeker niet erg.

maxcomthrilla

• 15581 messages
  • 2862 votes

Welkom Frank!

Een Lynch fan is inderdaad altijd mooi meegenomen. Mooie top 10 die je al hebt. Jij hebt Inland Empire zeker ook in de Lux te Nijmegen gezien? Goede bioscoop! Ik heb hem ook gewoon in mijn eentje gekeken, omdat mijn vrienden meer into the Pirates of the Carribean zijn.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ja ik ken dat. Ik zat met 6 man in de lux, omdat het die dag net bloedheet was

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Welkom Frank.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mocht iemand me ooit willen adden op msn of willen mailen ofzow. gewoon ff aaangeven. Ik openbaar mn email niet op een forum, want heb al veel ellende gehad met bots enzo.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom Frank

606

• 23882 messages
  • 12290 votes

Welkom frank en veel plezier

Guzzi

• 3 messages
  • 1 votes

Hoi iedereen,

Ik heb me gisteravond aangemeld en ik vind dit echt een perfecte site!

Veel info en leuke tips mbt films.

Kom hier zeker nog veel vaker terug.

Groeten,

Guzzi

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.