- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4277 votes
Hallo iedereen, ik heb me net ingeschreven dus vond het wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik ben ingeschreven als villevalo23 (echte naam 'Meinte') en ben een 23-jarige archeologie-student uit Groningen.
In mijn vrije tijd kijk ik erg graag films. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de schoonheid van de Aziatische cinema (In the mood for love, 2046, House of flying daggers enz, en de Japanse anime) maar het is niet zo dat ik geen andere films kijk. Natuurlijk heeft Hollywood zo zijn briljante producties en zijn er de nodige filmhuis films uit Europa/andere delen van de wereld die erg mooi zijn.
Ik heb ook een eigen film-blog waarop ik vaak foto's of een artikel over films plaats. Kom eens langs en laat een berichtje achter zou ik zeggen!
Meinte's mysterious world of Film, Fashion and Culture - meinte-film.blogspot.com
Ik hoop hier me te kunnen mengen in sommige leuke /boeiende discussies
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Welkom en veel plezier op de site. Een asia-freak erbij is nooit weg.
skaj
-
- 2 messages
- 0 votes
pozdrav svima na ovom forumu od familije hadzic iz holandije ako zelite vise o familiji hadzic posjetite nasu fudbalsku stranicu
skaj
-
- 2 messages
- 0 votes
hoi alemaal
groetjes van familie hadzic kijk ok op onze voetbalsite www.hadzic.uitnederland.nl
doeiii
MovieFee
-
- 5 messages
- 3 votes
Hoi,
Ik heb mij net aangemeld, dus is het wel zo netjes dat ik mij eerst even voorstel:
Naam: Frouwke
Beroep: Huisvrouw
Hobby's: Geocaching, lekker op de bank een DVD kijken, schilderen....etc (te veel)
Leeftijd: Bijna 50 
Gerne films: Sci Fi, Horror, Drama...en films uit de jaren 50 en 60.
Dat was het wel...en dan nu even op de site surfen.
Hannibal
-
- 9382 messages
- 3310 votes
Welkom Frouwke, eindelijk een plaatsgenoot op MovieMeter. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom op MovieMeter Frouwke 
Geocaching klinkt interessant, maar wat is het 
MovieFee
-
- 5 messages
- 3 votes
De Officiële Nederlandse GPS Cache Hunt Site en Forum - Geocaching - Schatzoeken met de GPS -
Dit is een linkje naar de nederlandse site over geocaching...daar kun je er alles over lezen. 
Arturo
-
- 192 messages
- 143 votes
Hallo ik ben Artur en woon bij Utrecht. Ik ben 16 jaar en mijn hobby 's zijn voetballen, uitgaan met mattie's en vooral films kijken(waarom zou ik me anders hier aanmelden:p). Ik zat ff bij de film Step Up te kijken en toen zag ik dat deze site ook een forum heeft en vond het meteen leuk om mee te discusieren. Ik vind het erg leuk om naar films te kijken en dan vooral naar drama, actie, comedy en waargebeurde verhalen zoals: Redemption. Ik houd ook van horror's. Ik heb pas Saw I II en II achtr mekaar gekeken en de beste vond ik deel 3.
Nou mijn favo film is Step Up en verder houd ik veel van series. Bijvoorbeeld de 2 CSI's: NY en Miami., Lost mag er ook wel wezen.