- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
mental_jos
-
- 263 messages
- 770 votes
ben al weer een weekje lid maar zal me eens voorstellen
ik ben een jongen van 18 jaar, mijn passie is films kijken en voetbal. ik woon in de noord-oost-polder (flevoland) verder werk ik en in het weekend ga ik uit.
hoop dat ik hier nog lang lid zal blijven en dat ik veel plezier zal hebben hier:D
groeten jos
(mn films kijk ik op canalplus of ik download ze, en soms naar de bios)
Uier
-
- 2006 messages
- 3749 votes
Allo.
Mijn naam is Tim, ben 24 jaar en filmfreak sinds mijn pubertijd. Ik kijk ongeveer 5 nieuwe films per week en schrijf zo nu en dan ook een recentie erover.
Ik zit hier al een half jaartje en ik heb besloten om maar eens op het forum te reageren.
Mijn favo films? Zie top10.
Grtz
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Allo.
Mijn naam is Tim, ben 24 jaar en filmfreak sinds mijn pubertijd. Ik kijk ongeveer 5 nieuwe films per week en schrijf zo nu en dan ook een recentie erover.
Ik zit hier al een half jaartje en ik heb besloten om maar eens op het forum te reageren.
Mijn favo films? Zie top10.
Grtz
welkom...
1. Sin City (2005)
2. Pulp Fiction (1994)
3. Black Hawk Down (2001)
4. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
5. Matrix, The (1999)
6. Hooligans (2005)
Alternatieve titel: Green Street
7. Gladiator (2000)
8. Usual Suspects, The (1995)
9. Fight Club (1999)
10. Snatch. (2000)
vrij recente top 10; dan kunnen we nog wat leren wellicht 
Eussie
-
- 12 messages
- 10 votes
Hoi, ik ben Joyce, 27 jarige moeder en kijk in mijn vrije tijd veel films...Meestal lees ik hier eerst waar die over gaat en hoe die beoordeeld wordt, dus zodoende heb ik me maar eens aangemeld.
Groetjes
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7962 votes
Voorstellen werkt aanstekelijk volgens mij
Ook van harte welkom Joyce!
Uier
-
- 2006 messages
- 3749 votes
Allo welkomscomité.
.
vrij recente top 10; dan kunnen we nog wat leren wellicht 
Mja, mijn keuze is gebaseerd op films niet ik op het moment het beste vindt. Films als Scarface, The Godfather, Reservoir Dogs horen eigenlijk in de ultieme toplijst, maar eigenlijk kijk ik die films niet meer met het genoegen zoals ik ze ooit bekeken heb.
.
bubbachups
-
- 15 messages
- 257 votes
Hallo, na een paar jaar actief gebruiker te zijn geweest op Music Meter nu ook eindelijk aangemeld bij Movie Meter. Ik zie al een aantal bekende namen van Music Meter dus dat is altijd leuk. Naast heel veel muziek luisteren besteed ik dus ook graag regelmatig tijd aan het kijken van films. Kijk maar even in mijn top 10, dan krijg je een beetje een idee van wat voor soort films ik houd. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Welkom op de site en veel plezier!!
Omelet
-
- 9 messages
- 4 votes
Hallo mensen,
Ik ben Sander, ben 17 jaar, en al best lang met films bezig 
Ik hoorde via een vriend van me van Moviemeter, ik ging kijken en dacht laat ik me maar eens in gaan schrijven.
Groetjes
Sander
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
welkom Sander, veel plezier op de site!!