- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Na,,,ben Materny.
Waar die naam van afkomt is een lang verhaal dus sla ik dat maar ff over.
Verder doe ik opleiding Vrede & Veiligheid voor een jaartje op te vullen.
Doe het een en ander aan kracht en conditie en dan als t medisch allemaal klopt dan join ik de mariniers als ik 18 ben.
Verder veel intresse voor films ( geen idee waar t van af komt) en geregeld koop ik me een seizoen van populaire tv-series.
oa 4 seizoenen 24 & nu bezig met het 1e seizoen van Lost.
Aangenaam.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Tof. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
aangenaam en welkom bij MovieMeter.
Na,,,ben Materny.
Waar die naam van afkomt is een lang verhaal dus sla ik dat maar ff over..
Topic is er speciaal voor gemaakt en ben nu toch wel benieuwd 
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
He ik heb me eigenlijk nog nooit vooresteld
Ik ben Rosemarijn en ik kom uit Den Helder
Ik ben in 1980 geboren. Ik werk in de welzijnsector.
Ehhm. Ik ben gek op films heb er ook heel erg veel.
Favo lijstje:
Acteurs/actrices: Matt Damon, Johnny Depp, Pierce Brosnan, Gene Kelly, Michelle pfeiffer, Hugh Grant, Sandra Bullock en Bruce Willis.
Favo Films: Dangrous minds, Good Will Hunting, the MAtrix, Equlibrium, finding neverland, en Anchors Aweigh
TV series: desperate housewifes, charmed, ATWT, gilmore girls, the OC, will and grace, lost
verders ben ik geintereseerd in het oude egypte. Harry Potter fan, Robbie Williams Fan en trotse eigenaar van 2 katten
tot laterz op het forum
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dag Rosemarijn uit Den Helder. Blij je erbij te hebben. 
dieuwie
-
- 29 messages
- 182 votes
Hoi, ik ben hier al even, maar heb me nog nooit voorgesteld eigenlijk.
Ik ben Dieuwertje en woon in Rijen.
Ik zit nog op school en studeer voor directiesecretaresse.
Enkele van mijn favo films zijn Sa, Green mile, Shawshank redemption en the sixth sense.
Enkele van mijn favo acteurs zijn Jennifer Aniston, Morgan Freeman, Samuel L Jackson, Brad Pitt, Johnny Depp en Al Pacino.
Mijn favo serie is nog steeds friends!!!
Op dit moment volg ik ook idols 3, errug leuk!
Qua muziek houd ik van Anouk, Alicia Keys, Racoon, Robbie Williams, Kane, Kelly Clarkson en Sugababes
Zo, dat was t wel denk ik.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Komen steeds meer nieuwe leden hier op het forum zich voorstellen, helemaal top!
Welkom! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dag Dieuwertje uit Rijen. Wees welgekomen. 
gemaster
-
- 1005 messages
- 2718 votes
Rijen, das redelijk in de buurt. Ik kom er altijd langs met de trein.
Welkom Dieuwertje
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
Hallo,
Ik ben hier nieuw, ik geloof dat ik +- 3 dagen lid ben. Ik zal me even voorstellen:
Mijn naam is Enisa (meisje). Weet er iemand of er voor deze site een minimale leeftijd is? Ik ben namelijk pas 16 en voel me een klein kind hier.
Ik vind deze site al heel lang leuk, vooral omdat er zoveel informatie op staat.
Mijn hobby's: films kijken, web-log bijhouden, tekenen, muziek luisteren/spelen. Ik doe havo, 3de jaar en woon in de omgeving van Groningen.
Ik kom oorspronkelijk uit Bosnië en woon... even kijken... bijna 5 jaar in Nederland.
Dat was het zo een beetje... 
groetjes 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Weet er iemand of er voor deze site een minimale leeftijd is? Ik ben namelijk pas 16 en voel me een klein kind hier. Ik vind deze site al heel lang leuk, vooral omdat er zoveel informatie op staat.
Eh, eerlijk gezegd...
De minimum leeftijd om lid te worden is toch echt 18! 
Grapje....
Welkom, Eny, en veel plezier op de site! Blij je erbij te hebben, en ik hoop dat je het naar je zin zult hebben. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Weet er iemand of er voor deze site een minimale leeftijd is? Ik ben namelijk pas 16 en voel me een klein kind hier.
Ik vind deze site al heel lang leuk, vooral omdat er zoveel informatie op staat.
Mijn hobby's: films kijken, web-log bijhouden, tekenen, muziek luisteren/spelen. Ik doe havo, 3de jaar en woon in de omgeving van Groningen.
Allereerst harstikke welkom op deze site, als je er al een tijdje rondkijkt zal het je als gebruiker zeker bevallen. Met je 16 ben je echt niet jong, ik ben vijftien en er zijn genoeg jongeren (*kuch*lees: stan
*kuch*) mensen op deze site, de minimum leeftijd is op dit moment -1 en de maximale leeftijd was, even denken, 1000 jaar toch?
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
OK gelukkig
haha
Wat leuk dat er gelijk reacties komen
Danku
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Mikoz is 16, donnie darko 14, pieter montana geloof ik ook, goodfella_90(zijn naam zegt t al) en ik ben 16(en dan vergeet ik vast nog een hoop mensen). Je bent zeker niet jong dus...
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
Mikoz is 16, donnie darko 14, pieter montana geloof ik ook, goodfella_90(zijn naam zegt t al) en ik ben 16(en dan vergeet ik vast nog een hoop mensen). Je bent zeker niet jong dus...
OK,