• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.554 actors
  • 9.377.375 votes
Profile

Even voorstellen

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Welkom

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Freud wrote:

Ja, iedereen hier háát mikoz omdat ie niet kan typen. Welkom overigens .

aaah wat zielig jullie hebben hem laten huilen, :O

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Nou ik zit hier alweer bijna een maandje dus laat ik me ook eens voorstellen.

Ik ben 27, geboren en getogen Rotterdamer maar sinds kort verhuisd naar Capelle a/d IJssel.

Ik ben een hele grote filmliefhebber, maar absoluut geen filmkenner, (europese en artistieke films laat ik over het algemeen links liggen). Hollywood all the way!!

Ik heb het geluk gehad van relaxede ouders. Tegen de tijd dat ik 8 / 9 jaar oud was had ik zo goed als alle Horror / Thriller / Sci-Fi films die tot dat moment gemaakt zijn in kleur gezien. (helaas heb ik daar nu weinig aan gezien ik ze me niet meer goed genoeg kan herrinneren om een cijfer aan te geven). Sinds een paar jaar is het Videotheek gehalte afgezwakt en ga ik bijna naar alle films die uitkomen in de bioscoop. (mijn recenties zijn te leze op http://movies.klifix.nl/ dat is de filmreview pagina die ik op een populaire site van een ex klasgenoot ben begonnen).

Ook ben ik verslaafd aan DvD's kopen, mijn verzameling zit al ergens in de 700, meer kwantiteit dan kwaliteit overigens.

Wat de meeste al zullen weten is dat ik voor geen meter kan spellen ( altijd zeer lage cijfers voor Nederlands ). En dat ik vaak erg uitgesproken en felle meningen heb over films / acteurs.

Mijn favoriete film allertijde is eigenlijk The Lord of the Rings trilogie, maar omdat dat 3 plekken in beslag had genomen heb ik hem uit mijn lijst gelaten. Mijn favo genres zijn Horror / Sci-Fi, van die avontuurfilms als Braveheart en Gladiator & (Romantische Komedies. En mijn minst favoriete zijn: Oorlog (met name alles wat met WII te maken heeft).

Nou ik denk dat ik het meeste zo wel gehad heb, rest me nog te zeggen dat ik dit een erg leuke site vind, en blij ben dat ik hem tegen het lijf ben gelopen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Je vergeet je naam te geven

Maaruh welkom he

Flipman

• 7111 messages
  • 1141 votes

SuperSideSwipe wrote:

Ik ben 27...

Hahaha, in je profiel staat dat je van augustus net zésentwintig geworden bent !

SuperSideSwipe wrote:

Ik ben een hele grote filmliefhebber, maar absoluut geen filmkenner, (europese en artistieke films laat ik over het algemeen links liggen). Hollywood all the way!!

Hèhè, dát zal één van de redenen zijn dat jij en ik het láng niet altijd eens zullen zijn !

SuperSideSwipe wrote:

Ook ben ik verslaafd aan DvD's kopen, mijn verzameling zit al ergens in de 700, meer kwantiteit dan kwaliteit overigens.

Zozo, je bent wel al meteen goed bezig ! Oké, zoals je zegt zal de kwaliteit misschien soms tegenvallen, maar ik mag aannemen dat meer dan de helft toch wel een zekere kwaliteit mag bevatten?

SuperSideSwipe wrote:

Wat de meeste al zullen weten is dat ik voor geen meter kan spellen ( altijd zeer lage cijfers voor Nederlands ). En dat ik vaak erg uitgesproken en felle meningen heb over films / acteurs.

Over je Nederlands: daarvoor hoef je je niet te excuseren! Niet iedereen is daar even goed in, maar toch goed dat je 't zegt, Ik heb er eerlijk gezegd nog geen last van gehad. En over je felle meningen: mooi! Daardoor ontstaan de mooiste discussies !

SuperSideSwipe wrote:

Mijn favoriete film allertijde is eigenlijk The Lord of the Rings trilogie, maar omdat dat 3 plekken in beslag had genomen heb ik hem uit mijn lijst gelaten.

Is zo, maar daarom heb ik slechts "The Fellowship Of The Ring" erin gezet, ter vertegenwoordiging van alledrie de Films.

Maar goed, nog Van Harte Welkom !

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ja beetje raar om hem eruit te halen om die reden.

Zelfde geldt idd ook bij mij , ik heb net zoals Flipman alleen deel 1 genomen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7951 votes

Ik heb hetzelfde gedaan met Star Wars. Ter vertegenwoordiging van de hele reeks heb ik gewoon het deel erin gezet dat ik het leukst vond.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ben 27, als ik net op een site kom vul ik altijd een verkeerd geboortejaar in gezien ik niet alles op het net vertrouw. Moet het hier nog even goed zetten.

Zozo, je bent wel al meteen goed bezig ! Oké, zoals je zegt zal de kwaliteit misschien soms tegenvallen, maar ik mag aannemen dat meer dan de helft toch wel een zekere kwaliteit mag bevatten?

Zeker, zitten een hoop toppers tussen. Het is alleen dat ik meestal echt goedkope aanbiedingen niet kan laten liggen zoals die Blokker actie, en van die pakketten bij de Media Markt.

Wat die top 10 lijst betreft moet ik daar zozo nogmaals even over nadenken. Het probleem met LOTR is eigenlijk dat ik deel 2 het best vond en deel 1 het minst. En om nou weer deel 2 als vertegenwoordeging te nemen is ook weer raar.. maar ik denk nog

Mijn echte naam vind ik niks, dus iedereen noemt me Horry.

En bedankt voor de welkomstgroeten

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Klopt, ik vind deel een ook het zwakste van de drie (toen ik hem voor het eerst zag was ik gigantisch enthousiast, maar na het zien van de rest van de cyclus valt toch op dat het eerste deel, ehm, het eerste is ) Ik zet tLotR er trouwens ook niet in, maar dat komt omdat die al genoeg fans heeft, ik wil in mijn top tien eerder films zetten die wat meer aandacht kunnen gebruiken, of die echt súper-geniaal zijn .

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

Hallo Allemaal, ik ben geboren in Someren (in de buurt van Eindhoven) en 29. Ik zwerf nu volgens mij een klein maandje op deze site en het bevalt me erg goed. Ik heb ook erg veel aan de ratings/reviews. Als het merendeel van jullie de film goed vinden, dan is hij ook goed. Een flop komt ook direct boven water. Gelukkig, want een bioscoopkaartje voor een slechte film geeft je toch meestal wel een beetje buikpijn.

Ik sta altijd versteld van de filmkennis van de meesten hier van jullie en sommige hebben zelfs erg veel diepgang in hun recensies.

Ik ben zelf een grote fan van braveheart en gladiator (of iets in dit genre) en hou ook erg veel van verfrissende intelligente films zoals bijvoorbeeld The butterfly effect. Verder geniet ik ook erg van een goede oorlogsfilm, thrillers/horrors en non-stop actiefilms (met of zonder sci fi). Ik vind het altijd moeilijk om een echte goede comedie te traceren. Hebben jullie nog tips??

Ik hoop nog veel op te steken van deze site en uit bij deze ook mijn waardering voor de oprichters hiervan. Uiteraard hebben zij ook de hulp nodig van de gebruikers (lees jullie).

Daarnaast probeer ik een bruikbare review te geven, maar vergeef me als het me ontbeert aan diepgang, kennis en inzicht.

Rest me alleen nog om jullie allen nog even de groeten te doen!

Achilles

Jorick

• 8776 messages
  • 2336 votes

Achilles, welkom en veel plezier op het forum!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Achilles wrote:

Ik vind het altijd moeilijk om een echte goede comedie te traceren. Hebben jullie nog tips??

Big Lebowski, Monty Python and the Holy Grail, Sideways, Garden State, School of Rock, Naked Gun ... en zo zijn er nog heel wat leuke komedies

Welkom trouwens, evenals alle andere nieuwe users.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Welkom allen .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Aha de man van de pees, Achilles. Welkom.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Welkom Achilles, gezien je voorkeuren voor films denk ik niet dat wij het vaak oneens zullen zijn (wellicht alleen met oorlog)

Je moet maar even wat voorbeelden geven van komedies die je wel leuk vind. Dan kunnen we je helpen meer films van dat soort te vinden.

Een die bijna geen misser kan zijn ongeacht watvoor soort je ook leuk vind in mijn opinie is: Planes, Trains & Automobiles. zie: Planes, Trains and Automobiles (1987)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Welkom Achilles!

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Achilles wrote:

Ik vind het altijd moeilijk om een echte goede comedie te traceren. Hebben jullie nog tips??

The Big Lebowski, Monthy Python's Life of Brian?

Da Jando

• 1383 messages
  • 1065 votes

Verder nog: Office Space, Kopps, Fargo, Kikujiro...

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Being There. Films met Peter Sellers in het algemeen.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ben jij niet 26? Of je hebt een verkeerd geboortejaar ingegeven. Ik ben namelijk ook van '79 (alleen nog geen 26), vandaar... En het helpt dat je leeftijd ook vermeld wordt.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ja ik heb het zojuist aangepast, was het alweer vergeten. Ik ben 27 (helaas )

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nog zo jong en al zo dement.

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

Hey allen, dank jullie wel voor de comedie-tips. Ik zal er zeker gebruik van maken!!

En uiteraard bedankt voor het warme welkom!

Flipman

• 7111 messages
  • 1141 votes

SuperSideSwipe wrote:

Wat die top 10 lijst betreft moet ik daar zozo nogmaals even over nadenken. Het probleem met LOTR is eigenlijk dat ik deel 2 het best vond en deel 1 het minst. En om nou weer deel 2 als vertegenwoordeging te nemen is ook weer raar.. maar ik denk nog

Ik vind het niet raar, als je "The Two Towers" het beste van de drie vind, waarom zou die de trilogie dan níet mogen vertegenwoordigen? Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat je het raar vind, maar volgens mij hoef je je daarom niet tegen te laten houden. Het is jóuw Top-10, maakt geen reet uit wat anderen ervan vinden!

Flipman

• 7111 messages
  • 1141 votes

Achilles wrote:

Daarnaast probeer ik een bruikbare review te geven, maar vergeef me als het me ontbeert aan diepgang, kennis en inzicht.

Geeft niks, iedereen kijkt op een andere manier naar een Film. Ik kijk naar verschillende Films weer op een andere manier, soms weet ik er bladzijden vol over te schrijven, een andere keer weet ik er weer wat minder over te zeggen.

Trouwens Achilles, nog Van Harte Welkom, hè ?

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Ook van deze kant, welkom

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Nog welkom Achilles !

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Hallo, ik ben chiquita

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Uhmm.. ja nou we weten je naam dat is genoeg

Welkom!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.