• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.236 votes
Profile

Even voorstellen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Verbetert..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

VerbeterD

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Je mist de grap denk ik kapp. .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lol

Flipman

• 7110 messages
  • 1141 votes

Ik niet, ik zal wel effe in 'n deuk gaan liggen als ik tijd heb .

Sphodros

• 19 messages
  • 15 votes

Ben me helemaal vergeten voor te stellen.

Sphodros is mijn naam.

Erg Verslaaft aan films kijken, sporten en Uitgaan.

Flipman

• 7110 messages
  • 1141 votes

Nou, welkom in ieder geval !

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Jep, welkom (ook al ben je langer dan mij ingeschreven )

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

wilkkomen!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Sphodros wrote:

Sphodros is mijn naam.

Erg Verslaaft aan films kijken, sporten en Uitgaan.

En dat allemaal op 0-jarige leeftijd.

Lotteke

• 247 messages
  • 566 votes

Ik zit hier al een tijdje, maar heb eigenlijk sinds een dag of 2 pas dit forum ontdekt. Dus, zal maar ff voorstellen dan. Ben dus Lotteke, maar ik heet eigenlijk gewoon Charlotte, ben 22 en kom uit Amsterdam.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Welkom Lotteke.

Ik bedenk me nu pas dat ik me ook nooit voorgesteld heb, maar dat lijkt me na een half jaar niet meer nodig.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Welkom, Char!

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Tja, ik kan het me goed voorstellen. Het is zo dermate druk geworden dat je minstens om de 16 uur aanwezig moet zijn, wil je alles nog bijhouden. Vandaag na precies 50 uur weer aanwezig, en alleen met de forumupdates ben ik al dik 2 uur bezig. Laat staan nog met de films erbij (nog een uur). Begrijpelijk dat mensen het simpelweg opgeven, vooral als je langer afwezig bent.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

U-96 wrote:

wil je alles nog bijhouden

Volgens mij moet je dat ook niet meer willen, tenzij je bv. minimaal 2 keer per dag een uurtje hebt (elke dag).

gotti

• 14075 messages
  • 5888 votes

Ik hou steeds minder bij (al maanden). Ik scroll langs de updates en let een beetje op usernamen en films. Zo superboeiend zijn de meeste berichten ook niet meer hoor...

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Deed ik eigenlijk altijd al, eerst kijk ik naar de film (wat er staat bij platvoet deel 10 boeit me erg weinig) en dan naar de users.

Dan kan ik makkelijk binnen 5 á 10 minuutjes klaar zijn elke dag.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Bij films die mij niet boeien lees ik ook niets, hetzelfde geldt voor de forumupdates. Als je echt alles wilt lezen moet je wel erg veel tijd hebben, en het is niet altijd vakantie

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Inderdaad. Gewoon een beetje selectief te werk gaan zodat je alleen de interessante topics bekijkt.

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Selektief te werk gaan heb ik nooit ervaring mee gehad. Ik heb sinds dat ik lid ben, altijd alle tijd en zin gehad om alles te lezen wat ik wil lezen. Na lange afwezigheid wordt het echter lastig, zoveel in 1 keer, maar toch altijd alles gelezen wat ik voorheen ook zou hebben gedaan. Ook koop/verkooptopics en allemaal andere dingen die me eigenlijk geen drup interesseren. (wat bezielde het me eigenlijk dat ik vanmiddag dat hele VoetbalManagement-topic doorlas?)

Ik weet echter wel dat ik in de toekomst wel langer afwezig moet zijn, maar dan heb ik liever volledige afwezigheid dan af en toe kleine dingetjes lezen. Voor mij is het net als een kaartspel; één missende kaart en ik doe er niks meer mee.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dus jij bekijkt echt ieder topic? Dan kan ik me voorstellen dat je tijd te kort hebt. Dan bekijk ik liever alleen de interessante topics.

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Niet alles meer. Pakketservice, Knappe Actrices en Knockouts heb ik er allemaal uitgegooid. Tjah, ik moet de boel inderdaad snel aanpassen. Dat gezondheidstopic bijvoorbeeld, één miniscuul half uurtje afwezig en je hebt meteen een hele vloed aan nieuwe berichten voor je snoet. Neuh, van mij hoeft 't niet meer.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

En waar gaat dit topic eigenlijk over?

Delanos

• 24 messages
  • 141 votes

Zojuist geregistreerd, even een bijzonder korte introductie; De naam is Joost, afkomstig uit Roosendaal. Per ingang van volgend schooljaar student Theater/Film/TV wetenschappen aan de UU.

Keek hier al wel een tijdje mee, leek me een goed idee om mijn passiviteit even om te zetten naar lichte activiteit

Meltje

• 28 messages
  • 21 votes

Hellloooow!

Ik ben ook nieuw! ..

Kijk al een tijdje mee en heb me nu maar es ingeschreven. ik ben Meltje, over mn echte naam mogen jullie zelf speculeren..ik ben 19 en woon in Flevoland.

Heb nu eindelijk mijn welverdiende vakantie en heb vorige week mijn Mbo Diploma behaald

mijn hobbies zijn : film kijken (offcourse) reizen, uitgaan, sporten en winkelen (lees; veel geld uitgeven

Groetjes Meltje

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Echte naam: Melanie?

Welkom in ieder geval

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dag Meltje en Delanos. Blij jullie erbij te hebben.

Meltje

• 28 messages
  • 21 votes

Goed zo ROB jij gaat door naar de volgende ronde, en welkom voor de andere nieuwelingen!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

The One Ring wrote:

Echte naam: Melanie?

Het kon ook Mello-Cake zijn.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7948 votes

Hartelijk welkom Delanos en Melanie!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.