- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Welkom BellaVita. Een vertaalster met de voornaam Fred? Ook raar. 
BellaVita
-
- 109 messages
- 1118 votes
Frédérique is het...!!! ok... ik ga het even veranderen voor de duidelijkheid dan!!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Veeeeel mooier. Klinkt ook exotischer dan die Fred. 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Ach, 'n Dame die Fred heeft is toch ook leuk, Speedy
?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als ik aan een Fred denk, denk aan een dikke neus en een schreeuwlelijk (Flintstones). Neen bedankt. 
BellaVita
-
- 109 messages
- 1118 votes
nou.. gelukkig heb ik geen dikke neus... Wat een ontvangst hier zeg... 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Frédérique, alsnog van harte welkom op het forum! 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
't Duurt 'n tijdje, maar je zult zélfs Speedy23 op den duur accepteren
!
josee_
-
- 2 messages
- 0 votes
Hoi allemaal,
Ten eerste, ik had me al veel eerder aan moeten melden hier. Geweldige site.
Op mijn werk heb ik ook veel met films te maken. Dus heb er al behoorlijk wat gezien. Heerlijk.
Mijn 'filmhelden' zijn o.a. Morgan Freeman en Anthony Hopkins.
Hou vooral van films met een goed verhaal, of een mystieke sfeer (Lynch), Maar ook een film als 'once upon a time' raakt me nu nog steeds.
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Van Harte Welkom
! En ja, mijn eerste vraag is ook wat voor werk je dan eigenlijk doet? Filmkeuring, of ben je soms resencente? Of schrijf je voor 't een of andere blad 'n Film-Column?
josee_
-
- 2 messages
- 0 votes
Hahaha schrijven voor een blad lijkt me geweldig, maar nee helaas dat doe ik niet.
Ik werk in een bieb en doe o.a. de aanschaf van cd en dvd. Dus ik lees er wel veel over. Verder heb ik een aantal collega's die net zo filmgek zijn als ik.
We geven elkaar tips over films, waar we daarna dan weer eindeloos over kunnen discuseren.
Heerlijk dus 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
De komende tijd zal ik iets minder intensief op beide MM's te vinden zijn. Ik heb besloten naar een plek te verhuizen waar je wel naar de bios kunt, je leuke concerten kan bezoeken en waar ook nog leuke videotheken en cd-winkels zijn. Computer + internet komen eraan, maar nog niet meteen (wel z.s.m.). Neemt niet weg dat ik vast wel een keer achter een openbare computer zal kruipen. Jullie zijn in ieder geval nog làng niet van me af..
davidov
-
- 3466 messages
- 2166 votes
Jullie zijn in ieder geval nog làng niet van me af..
shit 
nah sterkte met de verhuizing 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
shit 
Dit is echt de briljantste smiley die erbij is gekomen
.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
We zien je wel weer verschijnen! Succes met verhuizen!
ll_Sparrow
-
- 108 messages
- 450 votes
Heee, ik zal me ook maar even voorstellen dan…
Ehm…ik ben Ellen, ik ben 14 jaar, doe 2 gymnasium, ik hou erg veel van muziek en films, en was even wat ‘research’ aan het doen over een film en kwam uit op deze site, waarna ik mezelf gelijk heb ingeschreven! 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ik ook..
Ik ben Edie, 18 jaar doe nu niets. Heb wel 3 jaar elektro gedaan en 1 jaar verder gestudeerd in elektro. Nu erachter gekomen dat ik DIE opleiding niks vind.. Nu aan het kijken voor iets nieuws...
Verder hou ik (duhh) van films, enja; ook bezig een film aan het maken. Verder doe ik veel met muziek & geluid.
Als je meer weten wilt kan je altijd mailen of toevoegen op MSN 
Groeten!
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Beiden Van Harte Welkom
! En Veel Plezier, jullie zullen je weg hier wel vinden, denk ik.