- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Welkom, Kelly
! En Speedy, je bent zowat twee keer zo oud als dat arme kind! Als je iemand hoofd op hol wil brengen, hou 't dan bij je eigen
!
Maar goed, Kelly, nogmaals welkom en zoals je wel al gemerkt zult hebben, zijn we hier op Huize MM altijd wel in voor een lolletje
! Veel plezier hier!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
En in hou ook van alle sooreten film. 
Ín ook. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Alleen nog even een typecursusje voor cherislee en dan heet ik je graag welkom 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Moviemeter is de beste typcursus die ik ken eigenlijk 
Welkom allemaal trouwens, ik ben niet echt geplaatst om dat te zeggen maar ik meen het wel. Het zou trouwens nog leuker zijn als ik die nieuwkomers ook eens in mijn updates-lijstje zou tegenkomen... Cherislee, hou je van Almodovar?
cosmicon
-
- 34 messages
- 18 votes
@Freud........tegenkomen in je updates-lijstje??
Verklaar je nader!! Altijd bereid om iets te leren.
Oh en Almodovar ken IK niet!! 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Sowieso heb je een udates lijst links in het menu staan. Alle topics/films waar een nieuw bericht staat komen daarin. Daarnaast kun je bij elke film/topic naar je persoonlijke updates ('mijn updates') brengen. Zo kun jij je favoriete films/topics in de gaten houden.
Ken je Almodovar niet?
cosmicon
-
- 34 messages
- 18 votes
Ken je Almodovar niet?
Eh......nee. Ik hoop niet dat ik nu als Cultuurbarbaar versleten wordt. 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Nou, zoiets kan iemand natuurlijk niet aangerekend worden! Straks gaan er nog nieuwkomers die dit lezen denken dat ze hier een Inburgeringscursus moeten volgen
!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik gaf maar een voorbeeld. Nee het verbaast mij een beetje dat ik ondanks de toestroom van nieuwe users bij de films die mij extra dierbaar zijn niet zo veel nieuwe namen tegenkom, dat is alles.
Inburgeringscursus lijkt me wel een goed idee ja, we moeten deze site dringend beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf die de eigenheid van dit milieu dreigen kapot te maken. Ik stel voor dat alle nieuwe users een jaar lang een herkenningsteken (een ster of zo) onder hun naam dragen zodat we ze kunnen herkennen. Misschien kunnen we dan na een jaar examens inrichten zodat zij die goed geintegreerd zijn tot de echte users kunnen toegelaten worden, en de anderen die verbannen we dan. Lijkt me een puik plan 
(Trouwens, Almodovar is ook maar pseudo-elitair gezwam voor vuile linkse intellectuelen)
Leno
-
- 5921 messages
- 4407 votes
Een ster, dat lijkt me niet zo gepast!!
Maar nieuwe user ontgroenen is misschien wel wat, net zoals bij studentenverenigingen..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Inburgeringscursus
beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf die de eigenheid van dit milieu dreigen kapot te maken.
een jaar lang een herkenningsteken (een ster of zo) onder hun naam dragen zodat we ze kunnen herkennen.
Misschien kunnen we dan na een jaar examens inrichten zodat zij die goed geintegreerd zijn tot de echte users kunnen toegelaten worden, en de anderen die verbannen we dan.
vuile linkse intellectuelen
Waar heb ik dit nog gehoord? Dit is bijna het nieuwe 70 puntenplan van het Vlaams Blok...

Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Inburgeringscursus ... bla bla 
U bent toch niet stiekem familie van Rita Verdonk? 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik gaf maar een voorbeeld. Nee het verbaast mij een beetje dat ik ondanks de toestroom van nieuwe users bij de films die mij extra dierbaar zijn niet zo veel nieuwe namen tegenkom, dat is alles.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ik ben altijd even heel gelukkig als ik een mooie post zie van een newbie bij een mij dierbare film. "Het leven is mooi" denk ik dan. 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Ja, dat kan ik me ergens wel voorstellen, dat je dan denkt: "Mensen met smaak, ze bestaan nog
." Heb ik ook wel eens.
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Ben ik dan weer mooi overheen.
Het kan natuurlijk vanaf een bepaalde hoeveelheid stemmen....zeg 1000 ofzo? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2077 votes
Dan lijkt me aantal berichten me nog wat realistischer.
Maarja, wat boeit 't... MovieMeter is geen sekte of familie ofzo.
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Maarja, wat boeit 't... MovieMeter is geen sekte of familie ofzo.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Newbie ben je.....?
met een user id boven de 10
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
met een user id boven de 10
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jordy pest me er altijd mee. Laat ik nou 11 zijn... 
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Jordy pest me er altijd mee. Laat ik nou 11 zijn...