- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Niels_G60
-
- 71 messages
- 4 votes
Zo te zien lust je ook wel een colaatje 
Whahahaha, Dat was van de zomer op een weekend meeting/evenenment in Belgie.
Maar idd, een colatje gaat er wel in.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En als een Nederlander op weekend gaat neemt hij alles mee natuurlijk... 
Natalie
-
- 12 messages
- 15 votes
Nou ook maar ff een voorstelbericht doen, dan zoek ik later wel uit hoe alles werkt.
Ik ben Natalie, 27 jaar ik werk met jongeren die een gedragsstoornis hebben. Qua filmgenre neig ik naar een voorkeur voor thrillers, maar ik kan ook met veel plezier naar een "verstand op nul film" kijken.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
ik werk met jongeren die een gedragsstoornis hebben.
Dan zit je hier goed, Natalie! Welkom!
Natalie
-
- 12 messages
- 15 votes
Hahahaha! Mag hopen voor jullie dat dat wel meevalt! 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Gedragsstoornis?? Wat!!!
IK HEB #$%^#$% HELEMAAL GEEN PROBLEEM!!
Maar welkom op de site Natalie. We zijn over het algemeen altijd heel vriendelijk voor elkaar.
Natalie
-
- 12 messages
- 15 votes
Daar hebben ze pillen voor hoor Rujar! 
Thanks voor het welkom beiden!
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76933 votes
Veel plezier op onze site 
gertos
-
- 61 messages
- 68 votes
Na, eigenlijk voor de grap, een top 10 uit de losse pols te hebben samengesteld, merk ik dat ik toch een onbedwingbare behoefte voel mijn mening over bepaalde films te geven. En kom dus vaker langs dan eigenlijk 'goed' voor me is.
Zal me even voorstellen:
Gert
33 jaar
Amsterdam
Nog twee maanden ongehuwd.
"in between jobs" (om het eufemistisch te stellen)
Filmvoorkeur: Stevig, venijnig. Inhoudelijk, maar niet dat pretentieuze. Goede sfeer, juiste soundtrack. Zwarte humor. Niet dat loodzware. Juiste tempo. Technische volmaaktheid let ik niet zo op (vond Space Odyssee bijvoorbeeld erg slaapverwekkend, hoe knap gemaakt ook)
Mijn commentaar kom je vooral tegen bij de films die ik goed vind, of juist bij films die heel veel mensen goed vinden en ik zwaar overgewaardeerd (Star Wars bijvoorbeeld).
We 'spreken' elkaar!
Gertos
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben Natalie, 27 jaar ik werk met jongeren die een gedragsstoornis hebben.
Ik heb nooit geluk. Nu komt er eens een iets 'rijpere' dame, dan werkt ze weer met 'jongeren die een gedragsstoornis' hebben. Dit is iets voor Flipman en niet voor een 'oud peken' zoals ik 
Toch blij dat je er bij bent Natalie.

Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Dan zit je hier goed, Natalie! Welkom!
LOL! 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Ik heb nooit geluk. Nu komt er eens een iets 'rijpere' dame, dan werkt ze weer met 'jongeren die een gedragsstoornis' hebben. Dit is iets voor Flipman en niet voor een 'oud peken' zoals ik 
Ik wist dat hiermee naar mij gerefereerd zou worden! Je wordt voorpelbaar, Speedy
!
Maar Natalie, Gert, van Harte Welkom!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Hello,
Ik ben net als de rest hier een filmliefhebber. 'k Ben afkomstig uit Antwerpen uit buurland België. Ondertussen heb ik een mooie collectie films bijeen verzameld op dvd. De lijst kan je bij m'n userprofiel bekijken. Zowel klassiekers, tekenfilms, actie, drama als horror, humor of thrillers. Men favoriete genre is horror en James Bond. De 2 hebben niet direct iets met elkaar te maken, maar beiden spreken me het meest aan. Veel tijd heb ik niet om naar de bioscoop te gaan, maar ben wel veel bezig met film en de achterliggende info ervan. Tot hier men voorstelling.
Ik ben momenteel rond geraakt met alle films uit men DVD-collectie bij men filmlijst toe te voegen.
'k Moet wel zeggen dat het hier leuk is om te komen... : )
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Blijven komen Pegasus en het zal nog veel leuker worden. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Daar twijfel ik niet aan...
Niels_G60
-
- 71 messages
- 4 votes
Nou ook maar ff een voorstelbericht doen, dan zoek ik later wel uit hoe alles werkt.
Ik ben Natalie, 27 jaar ik werk met jongeren die een gedragsstoornis hebben. Qua filmgenre neig ik naar een voorkeur voor thrillers, maar ik kan ook met veel plezier naar een "verstand op nul film" kijken.
Welkom!!!
Natalie
-
- 12 messages
- 15 votes
Breek hier bijna mn nek over een gigantische welkomsdeurmat.... of was t nou dat "rijpere" waar ik over viel? Maar toch bedankt allemaal! 
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Ik sta al een tijdje ingeschrven, maar heb nog niet heel beel gepost, ik hoop het een beetje bij te gaan houden.
Ik ben Judith, 24 jaar en studeer in Nijmegen.
Probeer wekelijks 1-2 films te zien en houd vooral van psychologische thrillers en ga vrij regelmatig naar het filmhuis. Hoop hier een aantal leuke discussies te kunnen voeren.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Welkom Spuit11. Blij dat je er bij bent. Ik zal ook jou maar een bloemetje schenken.

Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Judith, welkom en veel plezier op het forum! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wekom!, en wat studeert Judith in Nijmegen? 
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Ik studeer biomedische wetenschappen, een hele mond vol, ik weet het
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ach, burgerlijk-ingenieur architect is nog langer
En het kan nog veel erger ook naar het schijnt.
Welkom trouwens!
U-96
-
- 11875 messages
- 2076 votes
Ach, burgerlijk-ingenieur architect is nog langer
En het kan nog veel erger ook naar het schijnt.
Wordt je een 2e Jan des Bouvrie? Pas er dan wel op dat alles symmetrisch gaat.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
En wit, alles wit. Heeft ie het interieur van de Euromast nog mooi mee verstierd.
U-96
-
- 11875 messages
- 2076 votes
Ik vraag me trouwens af wat Jan des Bouvrie doet als je hem een blauw oog slaat.