- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Na de mannelijke Naomi Watts hebben we nu dus ook de vrouwelijke Benicio Del Toro
Welkom in elk geval!
Ja, maar jij bent de mannelijke Freud
! Sorry, beste jongen, dat sloeg natuurlijk weer helemaal nergens op. Maar ja, ik ben een psychopaat hè? En zoals je al zei: met psychopaten kun je het nooit weten!
Nee, Freud, even goeie vrienden, niks van aantrekken, hè
?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ja, maar jij bent de mannelijke Freud
!
Op internet is niks zeker jong, dat zou je toch moeten beseffen. Ik ben eigenlijk een virtuele user gecreëerd door de Amerikaanse inlichtingendienst om Nederlandse filmliefhebbers te bestuderen.
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Op internet is niks zeker jong, dat zou je toch moeten beseffen. Ik ben eigenlijk een virtuele user gecreëerd door de Amerikaanse inlichtingendienst om Nederlandse filmliefhebbers te bestuderen.
HAHA!!
Freud, jouw sarcasme is Goud waard, echt waar, man! Mocht het toch waar zijn wat je zegt, wat is dan tot nu toe je conclusie en aan wie ga je al die info precies doorsturen?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Een echte conclusie heb ik nog niet kunnen trekken, maar ik heb sinds een paar maanden een erg interessant half-psychopatisch exemplaar in het vizier, dat zich graag bezighoudt met uiterst verdachte bovennatuurlijke superhelden in vleermuiskostuum. Verdere informatie mag ik daar natuurlijk niet over verstrekken.
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Oh, je mag ook de identiteit vande Verdachte niet aan mij bekendmaken? Ik kan je wellicht helpen bij het onderzoek, wie weet kan ik je helpen bij het verijdelen van "The Evil Plans" van deze "Menace To Society!"
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Ik ben Edris
Ik ben 13 jaar oud.
Ik ben tweedejaars gymnasiast op het Bonnefanten College.
Ik ben inwoner van Maastricht.
Ik ben filmverslaafd.
Ik ben MovieMeter.nl verslaafd.
Ik ben enkele maanden te laat met dit bericht.
Etcetera.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hoi Edris. mag ik vragen: waar komt jouw voornaam vandaan? Gewoon prachtig. 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Edris is een Afghaanse naam, verzonnen door een nicht van mij, met een betekenis die ik mij niet herinner.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb even rondgeneusd en de betekenis zou zijn: Edris: succesvolle heerser of heerseres. 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Wow! Dus, Don Gertus, als iemand tegen jou zou zeggen: "You Rule!!" dan zou je daar dus geen enkel probleem mee moeten hebben
!
Edris is inderdaad een mooie naam. Trouwens, Speedy, waar heb je de betekenis van Edris gevonden? Ik heb ooit gehoord wat Flip betekent, maar dat ben ik inmiddels weer vergeten. Zou je dat AUB voor me kunnen opzoeken? En kun je dan meteen kijken wat Ferdinand betekent?
Mocht dat nog redelijk wat moeite zijn, doe het dan niet. Dan zoek ik het zelf nog wel een keer op. Zou je me anders kunnen vertellen waar ik het kan vinden? BVD
!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ferdinand, Ferdinandus, Fernand, Nandus, Dinant (Fr.), Fernando (Sp.), Ferrand (Fr.), Hernando (Sp.), Ferdinanda, Nanda, Fernande (Fr.).
Afgeleid van het Germaanse 'fred', met de betekenis 'vrede', en 'nand', met de betekenis 'wagend'.
De naam betekent: 'de dappere beschermer'. Ferdinand, was ook de naam van een groot aantal Spaanse, Portugese, Italiaanse, Duitse en Oostenrijkse vorsten.
Fillipus, Filip, Flip, Philip, Philippus, Felipe (Sp.), Filippo (Ita.), Phillip (Eng.), Filippa, Philippa, Philippine, Pippa (Ital.).
Afgeleid van het Grieks met de betekenis 'de paardenvriend'.
Phillipus, is ook de naam van een aantal Macedonische vorsten, o.a, de vader van Alexander de Grote.
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Hey, bedankt man
! Dat over beschermer en paardenvriend, da's waar ook! Dat was de betekenis die mij ooit verteld is, bedankt, Speedy!
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Heeft iemand van jullie enig idee waarom JayLunar al sinds 1 juni 2004 niet meer op MM is geweest?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Overleden? 
Dan moet het in het topic R.I.P. staan 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Zal mijn lage punten bij Koreaanse films niet meer kunnen verteren hebben 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Dan moet het in het topic R.I.P. staan 
Wie gaat dat dan vertellen..:D
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Jaaa, laten we er een topic van maken welke MovieMaatjes we kwijt zijn. 
Waar zijn Dttom en Bernie?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Dttom tja en bernie is nog steeds Bernie neem ik aan 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Wie gaat dat dan vertellen..:D
Hehe 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Waar zijn Dttom en Bernie?
Bernie zit bij familie in Singapore, dacht ik. Studeert daar nu iets.
Dttom komt nog regelmatig langs op de chat, die studeert zich suf 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Jaaa, laten we er een topic van maken welke MovieMaatjes we kwijt zijn. 
Jee, wat flauw zeg.
We hebben het wel over iemand die hier dagelijks inlogde, een flinke hoeveelheid films heeft toegevoegd en regelmatig op de chat verscheen.
Is het dan echt zo vreemd dat ik me afvraag waarom hij niet meer komt?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Is het dan echt zo vreemd dat ik me afvraag waarom hij niet meer komt?
Was niet flauw bedoeld hoor. Er zijn toch wel meer regulars die even wat anders omhanden hebben? Dan vind ik zo'n opmerking dat hij is overleden wel even wat flauwer.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Is ook weer waar. Het 'grapje' dat hij overleden zou zijn is nog flauwer. En stel dat het waar is.... dan ben je niet blij dat je de grap gemaakt hebt, denk ik.
Toch vind ik 8 maanden voor een eertijds regelmatig aanwezige user niet 'even'. En het viel me gewoon op, that's all.
Rujar: dank je