• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Filmmarathon

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Voor mij is bijna iedere nachtdienst een filmmarathon. Tenminste, als het een beetje mee zit (uitleg). Voor vannacht staan op het programma:

El Aura

Accion Mutante

Control X

En dan breek ik mogelijk mijn Roy Andersson Collection-box ook nog wel aan. Met keuze uit:

A Swedish Love Story

Songs from the Second Floor

You the Living

Maar de kans is groot dat ik die Roy Andersson-films voor een volgende nachtdienst-filmmarathon bewaar. Ja, ik weet het, je kunt je geld op een vervelendere manier moeten verdienen.

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Veel plezier Pruim. Het ziet er goed uit.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Accion Mutante, lol dat die gewoon op dvd is. Dacht dat die wel lastig te verkrijgen was.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wat doe je ook al weer voor een werk, Pruim? Beveiliging? Zie het ook al helemaal voor me. Opgesloten in een hokje van 3 bij 3, voetjes omhoog, cola in de linkerhand, donut in de rechterhand, af en toe naar het cameraatje turen, kijken of je iets verdachts ziet en ondertussen een psychopaat los in het gebouw rond hebben lopen. Zo gaat dat in horrorfilms tenminste

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Lees zijn link, hij neemt telefoontjes aan bij de hulpdienst

De Site >> Gebruikers >> Waar werken de MM users?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Oja zie zijn link nu pas. Sneaky, lees ik zo overheen om deze tijd Dan heb ik niks gezegd

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Na amper 4 uur slaap vannacht, heb ik onverwacht vrij gekregen, ben ik vandaag lekker alleen en heb ik een marathonnetje opstaan, met o.a:

Zwarte Zwanen (2005) 3.0*

Romantics, The (2010) 2.5*

Little Deaths (2010) 2.5*

Spring Break Massacre (2008)

Presence, The (2010)

Violent Kind, The (2010)

Films die niet (echt) goed aangeschreven staan maar die me wel interessant lijken. Ben benieuwd. Is weer eens iets anders dan blockbusters.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Violent Kind, The (2010)

Films die niet (echt) goed aangeschreven staan maar die me wel interessant lijken.

Dat heb ik ook met The Violent Kind. Apart verhaaltje, aardige teasers en een mooie poster. Al gezien, Eline?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, helaas is het er nog niet van gekomen, maar ik wil hem zeker nog zien. Denk dat ik hem morgen eens opzet. Slecht gemiddelde hoeft niet altijd iets te zeggen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wij zijn van plan om dit weekend zoveel mogelijk horrorfilms te kijken. Hebben vorig weekend de smaak te pakken gekregen en het weer is er wel naar dit weekend dus we gaan ons best doen

Ons lijstje:

30 Days of Night: Dark Days

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon

Chain Letter

Dawning

Dead Set

Fritt Vilt 3

Husk

Left for Dead

Let Me In

Outcast

Orphan

Room 205

Stake Land

Sweatshop

Shrine (The)

Scream of the Banshee

Tunnel (The)

Trailer Park of Terror

Woman (The)

Zwart Water

Gaat ons uiteraard niet lukken om alles te kijken dit weekend, maar we zien wel hoe ver we komen Tips of absolute afraders uit het lijstje zijn natuurlijk altijd welkom

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zit op het eerste gezicht 1 leuke bij en dat is Sweatshop Oja, en Orphan ook.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hmm ja het lijstje is niet voor iedereen weggelegd, zitten behoorlijk wat 'foute' films tussen, maar we kunnen gelukkig best wat hebben als het gaat om foute horrors. Maar laten we hopen dat er wel meer dat één of twee goede titels tussen zitten

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dawning, The Woman, Trailer Park of Terror, Sweatshop, Stakeland, Orphan, Dead Set...allemaal geweldige films hoor.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja ik heb ook niet alles gezien hoor.

Chain Letter 2,5*

Dead Set 3* - maar scoort bij de meeste wel hoger, kwalitatief goede film

Husk 2*

Let Me In - Nog zien, misschien wel interessant

Orphan 4*

Sweatshop 4*

Tunnel (The) 3*

Wrong Turn 3 - Nog zien

Dus een complete ramp wordt het zeker niet

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wel een beetje love it or hate it allemaal. Zijn niet je typische cabin in the wood filmpjes (Dawning) en ook geen typisch vampierwerk (Stake Land). Dus de aanpak moet je maar net liggen .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb uit die lijst alleen Orphan, Wrong Turn 3 en The Tunnel gezien.

Zeker die 1e is wel de moeite.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tonypulp wrote:

Wel een beetje love it or hate it allemaal. Zijn niet je typische cabin in the wood filmpjes (Dawning) en ook geen typisch vampierwerk (Stake Land). Dus de aanpak moet je maar net liggen .

Dat geloof ik. Ik kan daar nog weleens moeite mee hebben, maar NW kan wat dat betreft een hoop hebben We zullen wel zien

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Dawning, The Woman, Sweatshop, allemaal geweldige films hoor.

Heb ze dan ook uit jouw filmlog geplukt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuk lijstje! Ben benieuwd wat jullie dr van gaan vinden. Beginnen jullie in die volgorde, of kris kras door elkaar?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Elineloves wrote:

Leuk lijstje! Ben benieuwd wat jullie dr van gaan vinden. Beginnen jullie in die volgorde, of kris kras door elkaar?

Nee gewoon door elkaar, denk dat we vanavond gaan beginnen met Husk & The Tunnel Trouwens nog vergeten om Fritt Vilt 3 aan het lijstje toe te voegen

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Rianneke_Dan wrote:

Hmm ja het lijstje is niet voor iedereen weggelegd, zitten behoorlijk wat 'foute' films tussen, maar we kunnen gelukkig best wat hebben als het gaat om foute horrors. Maar laten we hopen dat er wel meer dat één of twee goede titels tussen zitten

Wrong Turn 3 is echt slecht en 30 Days of Night: Dark Days is onwaarschijnlijk slecht. Dat je het even weet

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Staat genoteerd

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Al zal jou vriendje WT3 door het tietengehalte de film vast wel goed vinden Vervolg op 30 Days of night heeft dat helaas niet te bieden hehe.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Heb ze dan ook uit jouw filmlog geplukt

Hahah tof! Als ik meer niet schuldig wordt geacht bij een tegenvaller

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

Hahah tof! Als ik meer niet schuldig wordt geacht bij een tegenvaller

Natuurlijk wel

rep_robert wrote:

Al zal jou vriendje WT3 door het tietengehalte de film vast wel goed vinden Vervolg op 30 Days of night heeft dat helaas niet te bieden hehe.

Oh ja veel tieten is altijd goed, dan maakt de rest van de film ook niet meer uit haha

Edit: Ik hoor net dat hij die al gezien heeft, staat op 1* valt me nog mee

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Vandaag maar een marathonnetje doen op mijn vrije dag.

Weinig films gezien de laatste tijd, weinig motivatie ook daarvoor.

- The Adjustment Bureau

- Frit Vilt

- Unknown

- I Spit on your Grave

- The Dilemma (waarschijnlijk haal ik die niet)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Wrong Turn 3 is echt slecht en 30 Days of Night: Dark Days is onwaarschijnlijk slecht. Dat je het even weet

Dan ben je ook wel erg weinig gewend . Kan me één goed paar herinneren.

geen grote marathon maar wel een hele goede (drie hele goede wegen op tegen twee slechte):

1.5* Husk

4.5* Trailer Park of Terror

4.5* La Casa Muda

1.0* Fritt Vilt III

4.5* The Tunnel

En straks eigenhandig afsluiten met Dream Home.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dream Home

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat wordt minimaal een 4.5*

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaag Shrek 1, 2 en 3 gezien. Van deel 3 heb ik het einde alleen niet afgekeken.

Opzich ging het best snel (was bezig met filmcollectie opruimen, had dus zin om een filmpje op te zetten).

Normaal gesproken ben ik niet zo van een filmmarathon, maar dit beviel wel. Al zal ik het niet zo snel opnieuw doen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.