• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

In welk filmpersonage herken je jezelf?

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Mark Zuckerberg van The Social Network.

(afbeelding)

En ook veel Parker Selfridge van Avatar

(afbeelding)

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Best persoonlijk inderdaad. Personages die het meest op mij lijken vertel ik ook niet

Wel eens gehoord dat Ben Wishaw in Bright Star en I'm not There op mij lijkt. Ook rollen van Jean Pierre Leaud en Woody Allen herken ik wel wat in.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Parker Selfridge en Mark Zuckerberg zijn best wel 2 hele verschillende types. De één is buitengewoon Intelligent en de ander juist een héél stuk minder en is meer een slaafje van de overheid en doet alles maar wat van hem verlangd word. Geen eigen ideeën dus.

Hmm moeilijke vraag ik weet dat het niet Spider man is .

Het innerlijke van Harry Potter niet het uiterlijk .

En ook Leonardo in Inception kan even niet op zijn naam komen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

M.Goodkat wrote:

Mark Zuckerberg van The Social Network.

(afbeelding)

En ook veel Parker Selfridge van Avatar

(afbeelding)

Beetje nerdy, niet?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

kobe bryant fan wrote:

En ook Leonardo in Inception kan even niet op zijn naam komen.

Dom Cobb

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

JacoBaco wrote:

Parker Selfridge en Mark Zuckerberg zijn best wel 2 hele verschillende types. De één is buitengewoon Intelligent en de ander juist een héél stuk minder en is meer een slaafje van de overheid en doet alles maar wat van hem verlangd word. Geen eigen ideeën dus.

Ik wordt door veel vrienden geassocieerd met Zuckerberg omdat ik niet übersociaal ben, een eigen wereldje heb, mij de rest gestolen kan worden en vooral als de wereld vergaat ik genoeg heb aan mijn familie...

En als het mij goed uitkomt zou ik iemand volledig door het slijk halen als die mij kloot...

Qua uiterlijk en modestijl ben ik NIET Zuckerberg =)

Parker Selfridge herken ik mijn eigen door het gedrag van het filmpersonage...niet innerlijk.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Nou, je hebt in ieder geval veel vrienden en die heeft Zuckerberg op een gegeven moment volgens mij niet meer. En nee, ik ging er ook niet vanuit dat je doelde op uiterlijk en modestijl.

En je herkent jezelf in het gedrag van (filmpersonage) Parker Selfridge, maar niet qua innerlijk. Gedrag.. innerlijk. Is dat zo heel anders dan?

Maar bedankt voor je toelichting. Best sociaal van je.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik zou het werkelijk niet weten.

Wel jammer dat ik het niet weet.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik wil ook wel voor je kiezen hoor...

Zat te denken aan Dr. Frank-N-Furter

(afbeelding)

Nee hoor, geintje....

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Geen idee, nog nooit over na gedacht. Misschien herken in mij wel een beetje in een serie moordenaar, ja. Ik kan ook soms echt geweldige moorden in mijn hoofd hebben. Maar of ik ze echt zou uitvoeren, tja. Dat is iets anders.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Moet ik meer zeggen?

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

(afbeelding)

(mocht ik willen)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

(afbeelding)

Veel rollen van Woody zie ik veel van terug in me zelf

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Moeilijk om te zeggen van mezelf... Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Gelijkenis is treffend! Beetje rellen, best lekker. En o wee wie mij tegenspreekt.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Mn ex lijkt net op Twister het is dan wel geen personage maar het begon ook nat en vochtig en toen ze uitgeraasd was was ik mn auto en huis kwijt.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

....stfuympos

LOL

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

American Psycho. Is dat raar?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Nicolage Rico wrote:

American Psycho. Is dat raar?

Dat ligt eraan of je enkel de fantasie hebt of het ook uitvoert denk ik ?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Ik zal er voor de zekerheid maar bijzeggen dat het een grapje was.

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Ik denk dat ik best wel wat weg heb van die hoofdrolspeler uit Into The Wild.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Pat Bateman.

Keek onlangs samen met een vriend van me en die kon zich niet meer houden van het lachen daardoor. Puur uiterlijk van Bateman maar vooral de gelaatsuitdrukkingen, manier van doen en fitnessoefeningen met Texas Chainsaw op achtergrond.

Heb overigens geen fantasieën over het open snijden van vrouwen.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik zal er voor de zekerheid maar bijzeggen dat het een grapje was.

Weet je het zeker? De populariteit van de vele recente superheldenfilms en series als Dexter doen geloven dat we er allemaal van dromen een vigilante te zijn. En Patrick Bateman is dat in zekere zin ook.

Ik herken me trouwens ook wel in 'm. Maar dan juist in z'n imaginaire wereldje. Ik heb ooit een droom van mezelf opgeschreven waarvan een gedeelte me me wat aan American psycho doet denken:

"Haar spastisch schokkende lichaam doet me denken aan iemand die een epilepsieaanval heeft en ik duw haar hoofd tegen de grond en ik wrijf met mijn pik die nog stijf is en onder het bloed zit over haar kokhalzende gezicht, tot ze niet meer beweegt. Als ik terugkom in mijn slaapkamer ligt Anne nog op de futon, met een touw vastgebonden aan de poten van het bed, haar handen boven haar hoofd, met uit de Voetbal International van vorige maand gescheurde bladzijden in haar mond gepropt. Allebei haar borsten zijn via startkabels verbonden met een accu, waardoor ze bruin beginnen uit te slaan. Ik had brandende lucifers uit Van der Valk op haar buik laten vallen en Yvon, totaal buiten zinnen en waarschijnlijk op een overdosix Ecstasy, had daarmee geholpen voor ik met haar bezig ging en op een van haar tepels begon te knabbelen tot ik me niet meer kon beheersen en hem eraf beet en doorslikte. Voor het eerst valt me op hoe klein en tenger Anne gebouwd is, of was. Ik begin haar borsten te kneden met een combinatietang, knijp ze dan finaal tot moes, alles gaat heel snel nu, ik maak sissende geluiden, zij spuugt de bladzijden van het tijdschrift uit, probeert in mijn hand te bijten, ik lach als ze doodgaat; voor ze dat doet begint ze te huilen, dan rollen haar ogen terug in een soort van gruwelijke droomtoestand."

Nog een paar mensen en we kunnen een clubje oprichten!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

(afbeelding)

Gewoon overal schijt aan.

Klaatu barada nikto !

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Apollinisch wrote:

Weet je het zeker? De populariteit van de vele recente superheldenfilms en series als Dexter doen geloven dat we er allemaal van dromen een vigilante te zijn. En Patrick Bateman is dat in zekere zin ook.

Nee, het was toch echt een grap.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Nicolage Rico wrote:

Nee, het was toch echt een grap.

Is het niet zo dat grappen allemaal een kern van waarheid bevatten ?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

In dit geval:

Nee.

herder

• 425 messages
  • 0 votes

Paul de Leeuw (filmpje).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.