• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

In welk filmpersonage herken je jezelf?

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Getwijfeld of het bij Algemeen of bij Gebruikers hoorde, vind het wel een redelijk persoonlijke vraag dus zette ik het bij gebruikers.

Hopelijk bestaat dit topic nog niet.

Een redelijk simpele vraag, misschien herken je jezelf helemaal/gedeeltelijk in een filmpersonage. (denk dat iedereen dit wel heeft)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Bedoel het ietsje anders, namelijk de innerlijke en/of uiterlijke kenmerken die volgens jou hetzelfde zijn.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Zie avatar. Andrew Largeman uit Garden State. Qua innerlijk dan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

C: je doet me wat denken aan ricky fitts uit american beauty.

Ik: ja, ik film ook altijd plastic zakjes.

A: hij lijkt nog veel meer op billy brown [buffalo '66].

Moeilijk als compliment op te vatten, maar toch voelde het wel goed met twee van m'n favoriete personages vergeleken te worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zou het te egocentrisch zijn om mezelf met Rambo te vergelijken?

Nu voor de serieus: volgens mijn broer heb ik nogal neurotische trekjes wanneer het op mijn filmverzameling aan komt. Ik weet perfect waar alles staat, wat er is uitgeleend en ik krijg iets aan mijn hart als er iemand iets verkeerd terug zet. Neurotische personages zijn er genoeg in films dus jah...

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Moeilijk, zeer moeilijk. Moest ik mezelf omschrijven zou het zoiets zijn: ik ben rustig, ik hou van de natuur en dieren en ik vind het gedrag van mensen in bepaalde situaties wel interessant.

Voorlopig nog geen één film gezien met zo'n persoon of toch niet dat ik me kan herinneren. Wel identificeer ik me soms aan een personage uit de serie Lost: Jacob.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Voor mezelf weet ik het ook niet direct. Misschien Martin Riggs uit Lethal Weapon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haaa, eindelijk!

Volgens vriend(inn)en lijk ik ontzettend veel op...

(afbeelding)

Zelfde soort (sarcastische) humor, manier van spreken.. gezichtsuitdrukkingen..

Ja, ik kan me er zelf ook wel in vinden. Phileine is een eigenwijs, brutaal maar eigenlijk heel kwetsbaar meisje. Ze staat vol in het leven en ze heeft gevoel voor humor, is erg direct en ze zegt wat ze vindt. Ze laat zich leiden door emoties; liefde, verdriet, wraak, jaloezie, wantrouwen... Just like me.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

kos bij Phileine zegt Sorry wrote:

Alsof ik nog geen hekel genoeg heb aan die aandachttrekkende, onzekere huppelkutjes met een veel te grote waffel, kan ik er nu zowaar een hele film over bekijken. Hoera

Ik zat in minuut 1 al op haar te schelden, maar helaas antwoorde het beeldscherm niet. Ik weet niet wat die kerels mankeert die haar zomaar accepteren.

.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha... en dat heb ik inderdaad ook wel vaker. Maar ik ben wel een stuk introverter en verlegener dan Phileine. Zou mezelf ook niet als huppelkut omschrijven. Ik kan beter zwijgen.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Sorry. .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Film: erg lastig, dan ga ik voor een opvliegere rol van Sandler. Happy Gilmore ofzo .

Serie: Zonder twijfel Chuck Bartowski, resemblance is bijna eng te noemen . Clumsy, geeky interesses, gevat en met het hart op de juiste plaats. Helaas heeft hij geen filmische counterpart.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mag serie ook? Dan ga ik voor...

Miranda Bailey!

'' In the beginning God created the heaven and the Earth, at least that's what they say. He created the birds of the air and the bees of the fields, and he looked at his creation and he saw that it was good. And then God created MAN, and its been downhill ever since..

The story goes on that God created men in his own image, but there is not much proof of that. After all, God made the sun and moon and the stars, and all men do is making trouble.. ''

(afbeelding)

'' People call me the Nazi, and it's not because of my ice blue eyes. I have no room for casual anything. I'm angry all of the time and deeply confused because a lot of people in my life have let me down recently. One of them was me. It's devastating, but not completely, because it turns out I like sleeping crosswise in the bed and not having to shave my legs. ''

Maar, verder ben ik best normaal.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Jules van Pulp Fiction, met een snuifje Begbie van Trainspotting

Uiterlijk probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk de Arnold Schwarzenegger van vroeger na te streven ( komaan , we hebben al dezelfde initialen ! Dat noemt men gewoon lotsbestemming.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kan je niet beter de looks van James Dean nastreven? .

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Het zit hem in de initialen...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Charlie Kaufman zoals neergezet door Nicolas Cage in Adaptation komt het dichtst in de buurt denk ik. Verder ook de personages van Woody Allen zijn beangstigend herkenbaar. Helaas heb ik geen coole antwoorden hier.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Jeffrey Wigand uit The Insider.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik begin van mensen in mijn naaste omgeving te horen dat ik nogal redelijk hard op Sheldon van de Big Bang Theory trek in manier van doen, gelukkig niet in uiterlijk Ben zelf nogal redelijk neurotisch als het op gebied van een bepaalde plaats voor een bepaald voorwerp aankomt en ben ook verslingerd aan comics.

Voor de rest herken ik mezelf niet echt in bepaalde filmpersonages.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

(afbeelding)

Victor van Corpse Bride

Maar ken eigenlijk zoveel personages die ik op zou kunnen noemen. Zijn meestal een beetje de zenuwachtige introverte outsiders, of coole sarcastische personen (of misschien wil ik eerder lijken op die laatste).

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Absoluut Homer Simpson: bij tijden aardslui, egoistisch, opvliegerig en impulsief, met een grote bek, maar uiteindelijk toch ook met een klein hartje.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Hehe, die test al eens gemaakt, kwam Marge uit. Nu net weer. Marge drinkt echter te weinig bier, vloekt niet zo vaak en is niet lui genoeg om me met haar te kunnen identificeren. Bovendien ben ik niet de slankste en een ietwat kalende man en Marge niet

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Alex DeLarge

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik herken mij in Lt. Vincent Hanna uit Heat. Mijn broer is De Niro hebben we afgesproken.

Ook een beetje qua karakters zo bepaald.

Verder ben ik ook wel Sam uit LOTR. Help graag mensen en vergeet daarbij nog wel eens aan mezelf te denken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

leuk topic! weet alleen niet op wie ik qua karakter het meest lijk,

binnenkort aan paar mensen vragen

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Qua innerlijk. Nou, da's makkelijk. King Leonidas natuurlijk!

(afbeelding)

Ok, nu even serieus.

Film: Bill Murray als Dr. Peter Venkman

(afbeelding)

Serie: Dean Winchester uit Supernatural.

(afbeelding)

En natuurlijk ook wel een beetje Donkey uit Shrek. Zowel innerlijk als uiterlijk.

(afbeelding)

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Eddie Adams van Boogie Nights

(afbeelding)

Ch3wb4cc4h

• 116 messages
  • 0 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.