• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.937 votes
Profile

Langste bericht/recensie

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@Boozebelly

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Aan dat bericht van Boozebelly begin ik maar niet.. dude, alinea's ? Ik ruik de ironie etc wel, maar dit is te pijnlijk voor mijn vermoeide ogen op dit moment.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

boozebelly wrote:

Een lang bericht moet niet zoveel verschillende inhoud hebben dat je op het einde niet meer weet wat je nou 30 regels eerder hebt gelezen. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Kort en bondig is misschien wel het beste.

Haha ik zie de humor wel.Daarom heb ik als uitzondering je lange bericht gelezen. Je valt in de herhaling haha. Daarom is kort en bondig misschien wel het beste dan hoeft er ook niet te worden samengevat.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Grappig topic. Mijn langste is geloof ik eentje bij Scream van 1.682 woorden.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik geloof dat mijn stuk tekst bij Mamma Mia! Best wel lang was..

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja maar je hebt je dan ook meteen een beetje voorgesteld. Heb je nou ABBA the movie uit je top 10 gehaald. Of ben je ABBA-af.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad Dick, ze heeft een stukken volwassenere top 10 inmiddels. De highschool / teenage filmpjes zijn er een beetje uit.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Dick2008 wrote:

Heb je nou ABBA the movie uit je top 10 gehaald. Of ben je ABBA-af.

Ja, ik heb ABBA, the Movie uit mijn top 10 gehaald, al een hele tijd geleden . Ben nog steeds fanatiek ABBA beluisteraar, vind hen nog steeds een geweldige band .

Elineloves wrote:

Inderdaad Dick, ze heeft een stukken volwassenere top 10 inmiddels.

. Dankje wel, Eline.. Denk ik .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat was een compliment. Hele vooruitgang.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

1214 woorden bij The 11th hour... is overigens een tekst die ik heb geschreven voor filmgids.nl op 22 april 2008.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Langste voor mij is volgens mij 1254 woorden bij de Nightmare remake.

Meeste berichten/ recensies die ik hier schrijf liggen meestal rond de 300 woorden, dus in dat opzicht nog best een lap tekst.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

The One Ring wrote:

Ik heb een vreemde zwak voor de berichten van NarcissusBladsp. Ze zijn inderdaad wat warrig en zitten vol met soms onbegrijpelijke of vergezochte associaties, maar ze hebben wel een aanstekelijk enthousiasme.

Onderhond wrote:

Gaat wat mij betreft volledig verloren bij die vergezochte associaties. Doet mij teveel denken aan lessen esthetica.

Ik kan zijn berichten erg waarderen. Heeft vaak een verfrissende, originele invalshoek; en blijft in discussies (vrijwel) altijd inhoudelijk. Die vergezochte associaties neem ik voor lief, omdat andere associaties spot-on zijn.

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

Ik zoek de berichten van NarcissusBladsp. niet echt op, maar wanneer ik ze tegenkom lees ik ze met belangstelling.

Onverwachte invalshoeken dikwijls.

Ik heb al mooie dingen van hem gelezen.

Daar hoef ik het niet noodzakelijk mee eens te zijn, maar het wekt mijn interesse meestal wel.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Mijn langste recensie was dit bij Lawrence of Arabie, 531 woorden. Op nummer twee komt mijn recensie bij Irma la Douce, met 435 woorden. Maar eigenlijk ben ik niet zo van die hele lange recensies. Een alineatje op twee, drie, hooguit vier, maar meer eigenlijk niet.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gaan jullie woord voor woord tellen of is daar een tooltje voor?

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Kopieren naar word en dan staat dat als het goed is linksonder.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Denk dat dat dan 655 woorden bij The Brave One is geweest.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mijn meningen zitten vaak tussen de 300 en 350, kom ik net achter. Kwam er 1 met meer dan 400 tegen, een lekker afkraak stukje bij Zombie Wars.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Hoeveel woorden ik gebruik weet ik niet, maar mijn recensies zitten meestal zo tussen de 5 en 15 regels in. Bij Hundstage een redelijk lange recensie geplaatst, komt Norma daarna met een prachtige uitgebreide recensie van 6 alinea's ofzo. Viel mijn recensietje weer geheel bij in het niet

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Kan eigenlijk geen andere zijn dan deze: Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)

1015 woorden.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Das inderdaad een stevige recensie! Netjes

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Mijn langste

2048 woorden. Zo ziet een recensie van mij er dus uit als het overbodig gelul er niet uitgefilterd wordt.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Wow, stevig dave !

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Mijn langste recensie is die bij The Wrestler met 373 woorden, vind het al op zich een lange bericht

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

656 woorden bij Piranha (2010) met als tweede P.S I Love You met 594 woorden

Mr. E-28

• 532 messages
  • 0 votes

Jemig, al die lange recensies ! Ongelooflijk zeg.

Ik heb er eigenlijk,...........uhhhhhhhhhh, geen woorden voor

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

dave wrote:

Mijn langste

2048 woorden. Zo ziet een recensie van mij er dus uit als het overbodig gelul er niet uitgefilterd wordt.

Ik kan me herinneren dat jij een recensie begint met "Ik zal proberen het kort te houden". Om vervolgens alinea's vol door te lullen.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Lullen is toevallig één van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ dave

Public Enemies - 500 woorden

Toy Story 3 - 526 woorden

7 Jours du Talion, Les - 552 woorden

Grown Ups - 573 woorden

Step Up 3D - 606 woorden

Karate Kid, The - 638 woorden

Twilight Saga: Eclipse, The - 692 woorden

The A-Team - 779 woorden

Volgens mij is die laatste, mijn langste.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Net een recensie van 1434 woorden geplaatst bij Donnie Darko, liet me een beetje gaan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.