Utrecht
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Sorry, vermoeiend....
maar ben blij voor je als fan!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Mbt DVD Valley las ik het volgende;
http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1218925&postcount=6796
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Mbt DVD Valley las ik het volgende;
http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1218925&postcount=6796
Ik dacht dat er 6 september op de deur stond?
Kiss Me Deadly lijkt me wel wat voor €5
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat stond er maandag ja, vanaf 6 september.
Anders wordt het tijd voor een nieuw bril, maar dan moet ik vrees ik ook alle films herkijken die ik onlangs zag...
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Toch nog even langsgelopen en vijf DVD's meegesnoept (5 euro per stuk): Being There, Twin Peaks: Fire Walk With Me, De Battre Mon Coeur S'est Arrete, The Unbearable Ligthness of Being en Tarantion.
Zaten niet veel heel bijzondere titels tussen, en vooral van de 3 voor 25 actie, de titels die dus überhaupt al niet te duur waren. Toch ben ik erg blij met de aangeschafte films, waren stuk voor stuk titels die ik al een wou kopen, maar altijd toch net liet liggen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De Battre Mon Coeur S'est Arrete
Aj, daar ben ik wel jaloers op!
Gisteren pas na zes uur tijd om even langs te gaan. Ze gaan nog tot en met het weekend door en blijven voorraden aanvullen. Was niet heel veel bijzonders. Eigenlijk alleen titels die 12,50 of 10 euro waren normaal gesproken. Dat was soms al schandalig duur. Nu alles 5 euro. Maar sommige titels waren daarmee nog steeds duur, omdat die elders voor 2 euro liggen.
Toch deden ze het voorkomen of de mensen goud in handen hadden en sommigen gedroegen zich ook zo. Maar goed. Zelf nog drie dingen "meegenomen": Reconstruction (omdat hier op MM een schare devote Boe-fans is en ik de film daarom nog wel eens wil zien), The Terminator (2disc SE) en een oude Ealing komedie met Alec Guinness die ik na bekijken wel slijt aan een ander (of de pakketservice): The Man in the White Suit. Hier op MM met een buitengewoon hoog gemiddelde blijkt nu...
Fenster
-
- 24 messages
- 8 votes
weet iemand waar ik de film dead man kan vinden met johnny depp, want zelfs in de videotheek godzilla hebben ze het niet, mischien heeft iemand hem hier die het wil verkopen?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?xa=2300&item=41122
Hij wordt 15 november vrijgegeven voor verkoop
Fenster
-
- 24 messages
- 8 votes
moet je het dan vie internet bestellen, of is het ook een winkel?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik weet niet of ze ook een winkel hebben, bestellen via internet gaat bij hun wel heel eenvoudig (acceptgirokaart)
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7360 votes
Ik ga morgen een daguitstap maken naar Utrecht.
Kan iemand de adressen van alle belangrijke DVDwinkels geven?
Alvast bedankt!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Vooral Mediamarkt en Boudisque:
Media Markt Utrecht
Gildenkwartier 181
Boudisque Utrecht
Drieharingstraat 5- 31
De mediamarkt zit in het winkelcentrum binnen het station, de boudisque zit in één van de zijstraten van het vredenburg.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Zij willen ook nog wel eens leuke DVD'tjes hebben:
Plato Utrecht
Steenweg 13
abberline
-
- 106 messages
- 122 votes
waar in utrecht kan je leuke dvd'tjes voor een redelijke prijs?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Utrecht is toch wel mijn favoriete stad om dvd's te kopen. Dat eigenlijk alleen vanwege één winkel: Boudisque. De andere dvd winkels in Utrecht koop ik bijna nooit iets omdat mijn eerste halte Boudisque is. Als ik daar weg ga, is mijn geld op en mijn rugzak vol.
Volgende week weer eens naar Boudisque om mijn geld op te maken.
Maar het is echt een aanrader. Veel zeldzame titels. Zelf zit ik bijna altijd door de horror sectie te spitten. Maar ze hebben wat ik gezien heb ook veel andere titels. Aanrader dus!
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik moet ook maar eens naar Utrecht, want in Amsterdam sluiten alle goede dvd-winkels. Boudisque is al weg en die winkel in Magna Plaza is weg. Zullen wel weer nieuwe H&M-vestigingen in komen, want daar zijn er pas 100 van in Amsterdam. Leve het kapitalisme! 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Groot gelijk. Hier onderin (Limburg) heb je helemaal geen goede dvd winkels, zeld ben ik op zoek naar wat specialere titels. Vooral horror/Trash. Maar ik heb het ervoor over. Hier hebben we alleen maar een FRS en een VanLeest..
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Fame wordt toch hopelijk niet gesloten??? 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nee maar nu we het over dat er veel goede DVD-winkels in Amsterdam gaan sluiten.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Dat gezeur over winkels die gaan sluiten begrijp ik niet helemaal, zeker niet van gastjes die zowat 10 jaar jonger zijn dan ik. We leven in 2008; alles is op internet verkrijgbaar, zeker DVD's. Logisch dat al die zaken sluiten, want ze hebben geen enkele toegevoegde waarde.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het is toch leuk om in een winkel door de dvd's te snuffelen? Het grootste voordeel vind ik dat je ze meteen mee kunt nemen. Via internet bestellen duurt altijd een paar dagen en vervolgens moet je ze gaan ophalen bij het postkantoor, want ik ben nooit thuis als ze bezorgd worden.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Gastjes die 10 jaar jonger zijn hebben ook vaak geen creditcard.
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Eerder deze week bij de Plato binnen gelopen, vond ze niet veel bijzonders hebben overigens. Vaak ook gewoon duur.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Eerder deze week bij de Plato binnen gelopen, vond ze niet veel bijzonders hebben overigens. Vaak ook gewoon duur.
Voor muziekdvd's moet je bij Plato zijn, anders niet.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
De keuze in Utrecht is inderdaad prima, maar de parkeerkosten zijn wel asociaal hoog, zeg!
Dan kun je net zo goed vanuit je luie stoel via internet DVD's blijven bestellen.
Waar zit de Mediamarkt overigens in Utrecht?