Utrecht
fieko
-
- 409 messages
- 1685 votes
Ik woon nu een tijdje in utrecht maar nog niet echt een mooi adresje gevonden voor goedkope dvd's.
iemand een idee??
alvast bedankt!!
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
media markt natuurlijk 
en een boeken winkel daar heel vlakbij in hoog catrijne, daar zijn ze heel goedkoop, 2,50 a 5 euro per dvd en nog goeie ook
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk dat de situatie niet veel anders is dan in andere Nederlandse plaatsen.
Van Leest, DVD Valley, Boudisque. Allemaal hebben ze wel eens leuke aanbiedingen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik was er vorige week nog geweest. Ze hebben er veel hoor: 3 FRSen, Van Leest, Bart Smit, Blokker, V&D en de Media Markt. Boudisque heb ik trouwens niet gevonden in Utrecht.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik was er vorige week nog geweest. Ze hebben er veel hoor: 3 FRSen, Van Leest, Bart Smit, Blokker, V&D en de Media Markt. Boudisque heb ik trouwens niet gevonden in Utrecht.
Dan heb je niet goed gekeken, hij zit in de Drieharingstraat (tussen Vredenburg en Oudegracht) en dan is er nog de DVD Valley op de Oudegracht. Hoewel beide duur heb je de beste twee gemist...
Gewoon nog 'ns komen!
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Boudisque, DVD Valley en Plato zijn inderdaad de winkels waar ik heen ga voor DVD's.
DVD Valley heeft een goed aanbod, maar de prijzen zijn vaak outrageous.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Boudisque, DVD Valley en Plato zijn inderdaad de winkels waar ik heen ga voor DVD's.
DVD Valley heeft een goed aanbod, maar de prijzen zijn vaak outrageous.
Ja
Gelukkig heb je bij Boudisque naast de dure Artifical Eye- en Criterion-zaken ook steeds meer koopjes en gekke dingen voor 11,99 of zo. Vind ik ook nog aanvaardbaar. 't Is er alleen zo krap, maar ik begreep dat ze twee deuren opschuiven naar de winkel waar v/h Boudisque Klassiek zat. Weet alleen niet of dat nog steeds de bedoeling is.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
en Plato op de Steenweg
Oh ja daar ben ik ook binnen geweest.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Gewoon nog 'ns komen!
Zeker, het is een geweldige/gezellige stad. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Trouwens, toen ik er was sloeg de Domtoren een kabouter plop melodie. Iemand anders dit opgevallen?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Gelukkig heb je bij Boudisque naast de dure Artifical Eye- en Criterion-zaken ook steeds meer koopjes en gekke dingen voor 11,99 of zo. Vind ik ook nog aanvaardbaar. 't Is er alleen zo krap, maar ik begreep dat ze twee deuren opschuiven naar de winkel waar v/h Boudisque Klassiek zat. Weet alleen niet of dat nog steeds de bedoeling is.
Ze proppen de winkel inderdaad wel steeds voller en voller met die aanbiedingen. Ik ben er nu stukken minder te vinden dan een jaar geleden. (Ben meer te vinden in De Slegte.) Ben denk ik over mijn kooppiek heen, koop alleen nog maar wat ik echt wil hebben. Zo af en toe glip ik even naar binnen om te kijken of ze nog wat aparte titels hebben liggen. Hoef ze dan niet eens te kopen, alleen het in mijn handen houden en bewonderen kan al genoeg zijn
En ik vind persoonlijk het niet té krap, vind het goed kunnen nog. Het heeft wel iets intiems. En ja, dan moet je natuurlijk niet in het weekend langskomen, dan is het inderdaad te druk. In de ochtend doordeweeks is het uitstekend te doen en hebben de verkopers het ook niet druk, dus kan er altijd een praatje gemaakt worden.
Boudisque Klassiek is direct een pak groter (de Wereldmuziek afdeling ook), en toch een stuk minder persoonlijk qua sfeer. Ben benieuwd of ze de inboedel van de klassieke afdeling in het huidige filmdeel krijgen gepropt.. 
Trouwens, toen ik er was sloeg de Domtoren een kabouter plop melodie. Iemand anders dit opgevallen?
Het is mij (gelukkig) nooit opgevallen. Nu ben ik haast nooit in de burut van de dom te vinden, dus daar zou het ook aan kunnen liggen 
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Die deuntjes ken jij dan weer......
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Boudisque
Als prijs niet van belang is, is dat een grote aanrader!! Samen met Fame in Amsterdam de beste DVDwinkel die ik ken (Boudique meer voor de zeldzamere titels, Fame meer voor de grootkoop)
Zwammer
-
- 30 messages
- 617 votes
In Utrecht koop ik meestal mijn dvd'tjes.
Er zijn aardig wat winkeltjes waar ze dvd's verkopen, dus ik ben meestal wel even zoet. Bij de Boudisque hebben ze de meeste dingen wel, maar die is wel aardig duur. De Dvd-Valley is echter nog veel duurder, daar koop ik dus nooit wat. De dvd-collectie bij de Plato is ook niet zo heel groot, maar af en toe hebben ze een leuke aanbieding. Voor de meeste aanbiedingen moet je natuurlijk bij de Mediamarkt zijn, maar ook de Free Record Shop en de BoekenVoordeel komen soms met voordelige prijzen voor mooie titels. Dan heb je ook nog een zaakje op de Oude Gracht, tussen muziekzaken Twist 'n' Shout en Da Capo in, waar ze ook wel aardig wat dvd's voor een mooi prijsje hebben 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De DVD Valley gaat trouwens weg (de huur werd te hoog). Er liggen flyers in de winkel (ze zijn zelfs nu helemaal dicht) om zich voor te bereiden op de uitverkoop. Dus dat wordt in slaapzakken voor de deur liggen
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
DVD Valley was oke, maar te onpersoonlijk voor mijn smaak. De enige winkel waar ik echt geniet is de Boudisque. Ik ben benieuwd wanneer die uitverkoop is dan, zal eens kijken of ik daar ook wat weg kan snorren 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja als er daar uitverkoop is moet je mij ook waarschuwen 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ja, he, uhm, ik had het dus over de uitverkoop in de DVDvalley he. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
O jammer. 
Die bij DVD Valley wou ik geheim houden om mogelijk concurrenten te snel af te zijn, maar als je er langs fietst zie je dat het bijna, 6 september, begint
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ben benieuwd of het echt super veel in prijzen zal schelen, neem in ieder geval wat geld mee 
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Met korting daar zijn de prijzen waarschijnlijk zoals ze overal normaal zouden zijn.
Bij Boudisque is trouwens niet alles duur. Soms ook leuke aanbiedingen.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
6 sept.
dan ben ik niet in Utrecht. Anders had ik misschien een paar mooie Tarkovsky's voor BESCHAAFDE prijzen kunnen meenemen. Ze hebben een fantastisch aanbod vind ik, maar ja als je geld genoeg hebt kom je overal wel aan.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Het assortiment zal niet het normale zijn. Goed verkoopbare titels gaan gewoon naar andere vestigingen en titels die al te lang in andere vestigingen liggen naar Utrecht.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het assortiment zal niet het normale zijn. Goed verkoopbare titels gaan gewoon naar andere vestigingen en titels die al te lang in andere vestigingen liggen naar Utrecht.
Dat vrees ik ook, maar je weet maar nooit...
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik ga er morgen aan het einde van de middag wel even langs. Keek vandaag even naar binnen en zag dat er sowieso al minder titels dan normaal lagen. Ik verwacht niks, maar misschien zit er toch een DVD tussen die ik wel moet meepakken. Hoop overigens niet teveel, heb de laatste weken erg veel DVD's en boeken gekocht 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nee ik heb ook teveel gekocht, er liggen dan ook nog stapels klaar thuis. Maar heb een titel waarvan ik hoop dat-ie er goedkoop zal liggen... Het is geheim welke 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ha ha, je mag ze hebben
Vandaag Bottle Rocket al bij de Boudisque weggesleept (wat maakt dat ik alle Wes Anderson films in bezit heb), ik ben een blij man 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
(wat maakt dat ik alle Wes Anderson films in bezit heb), ik ben een blij man 
Ehm, ook de nieuwe die nu in Venetië in premiere is gegaan?