• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.980 votes
Profile

Amazon

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

zeto wrote:

Hallo,

Dus als iemand me zou kunnen helpen

Aide.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Hallo, ik wil graag deze box bestellen, maar ik weet niet hoeveel verzendkosten dat is en hoeveel 9,99 dollar in euro's is. Kan iemand mij helpen?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

veron35 wrote:

Hallo, ik wil graag deze box bestellen, maar ik weet niet hoeveel verzendkosten dat is en hoeveel 9,99 dollar in euro's is. Kan iemand mij helpen?

Zie: http://www.xe.com/

Hier kost ie € 4,27 by-the-way: http://tinyurl.com/3bt4lt (+ porto € 3,69 /Swedish post)

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bedankt, maar kost het geen geld om lid te worden van dvd pacific?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Nee.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Maar je moet er dus wel een credit card voor hebben.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik zit met een probleem. Ik wil een dvd kopen, maar dat lukt niet echt. Ik wil graag betalen, maar ik zie nergens iets te staan van waar dat kan. Kan iemand mij helpen???

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

veron35 wrote:

Maar je moet er dus wel een credit card voor hebben.

Daar kwam ik laatst ook achter. Best jammer.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Westerns zijn -eindelijk- weer hot: 50 % Western-korting-actie bij Amazon: klik hier.

( USD $ 1,00 is € 0,74.)

PascalvE

• 308 messages
  • 22 votes

Iemand enig idee wat de verzendkosten hier ongeveer zijn? de .com variant bedoel ik.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Amazon is echt een ideale site voor mij! Spotgoedkope (tweedehands) DVD's en misschien wel lagere verzendkosten dan in Nederland!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij Cosmox heb je geen verzendkosten.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Stuk duurder dan Amazon.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

chevy93 wrote:

Amazon is echt een ideale site voor mij! Spotgoedkope (tweedehands) DVD's en misschien wel lagere verzendkosten dan in Nederland!

Ik snap het alleen niet helemaal. Er staat altijd bij een dvd: used en as new enzo en dan getallen erachter, maar wat moet ik nou bestellen en hoe hoog zijn de verzendkosten?

coinchantal

• 29 messages
  • 83 votes

Tha-Joker wrote:

(quote)

Ik snap het alleen niet helemaal. Er staat altijd bij een dvd: used en as new enzo en dan getallen erachter, maar wat moet ik nou bestellen en hoe hoog zijn de verzendkosten?

Wat je zelf het prettigst vind tweedehands of nieuw. Koop je bij een marketplace verkoper en die verstuurd naar nederland zijn de verzendkosten 1,79 pond (amazon.co.uk) per dvd.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Ja maar wie garandeert dan de kwaliteit van dvd. Want waarom zou iemand nog van de site kopen, voor veel meer?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Tha-Joker wrote:

Ja maar wie garandeert dan de kwaliteit van dvd. Want waarom zou iemand nog van de site kopen, voor veel meer?

Met tweedehands spul ga je over het algemeen uit van het vertrouwen van de verkoper. Op marktplaats precies hetzelfde.

Het systeem bij Amazon is dat kopers onderling, de verkoper een rating geven. Dat is essentieel voor dit 'vertrouwen-aspect'. Is het allemaal wat minder bij de verkoper, dan zullen de kopers het ook zeker melden. Dit geeft toekomstige kopers voldoende informatie of ze met de koper in zee (zullen) gaan.

Waarom zal nog iemand van de site kopen?

De meeste interessante koopjes via de Marketplace zijn producten, die niet meer (via Amazon of andere e-tailers) te verkrijgen zijn. Denk aan dingen die out-of-print zijn. Of vaak zijn het ook producten die leveranciers niet meer leveren, maar kleinere zaken nog wel in voorraad hebben. Zij bieden dit dan aan via Marketplace.

Met nieuw spul hanteert Amazon een goede marge, zodat andere bieders er nooit te veel onder kunnen zitten. Vaak schommelen ze met de verzendkosten (die via Amazon lager liggen) om het recht te trekken. Zo bestelde ik een aantal boeken van een marketplace-aanbieder, die incl. verzendkosten, gelijk lag aan de kale prijs van Amazon.

Maar Amazon heeft dan wel weer soms 3-for-2 aanbiedingen waardoor zij weer voordeliger zijn. Het is gewoon ouderwets koopjesjagen.

Via Amerika zit je met DVD's altijd nog onder de 10 euro aan verzendkosten. Maar voor moeilijk te verkrijgen DVD's zullen verzendkosten nooit de drempel zijn.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Maar ik zie soms ook bedragen staan op die marketplace die ik echt niet kan geloven. Een paar dollar voor een hele mooie editie bijvoorbeeld.

Hoeveel is de verzendkosten dan ongeveer als op amazon besteld?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Tha-Joker wrote:

Maar ik zie soms ook bedragen staan op die marketplace die ik echt niet kan geloven. Een paar dollar voor een hele mooie editie bijvoorbeeld.

Hoeveel is de verzendkosten dan ongeveer als op amazon besteld?

Luchtpost: Starttarief is $4 + $2.50 per item.

Via een marketplace is het al gauw $13 per item.

Goedkope edities, dat kan kloppen. Het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Eigenlijk is het dus alleen voordelig als je veel te gelijk koopt of een dikke box. Of loopt de kosten dan gewoon nog hoger op?

Allemaal trouwens hartstikke bedankt voor de info!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Dikke boxen (zwaarder) worden weer ander berekend. Dat hang af hoe groot het is. Meestal wordt het aantal discs x het itemprijs.

Het voordeligst is natuurlijk als je maar 1x het starttarief hoeft te betalen. Dat betekent meerdere discs per bestelling.

Maarre, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Ik adviseer wel dat een volwassene het voor je afhandelt. Amazon is toch wel even andere koek dan, zeg maar, bol.com

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Ik weet dat ik een creditcard nodig heb Maar is er voor de rest nog zoveel moeilijks dan?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Tha-Joker wrote:

Ik weet dat ik een creditcard nodig heb Maar is er voor de rest nog zoveel moeilijks dan?

Communicatie is het Engels. En met de marketplace handelaren wil er nog wel eens emailverkeer zijn.

Ik denk dat het ook voor hen prettig (waarschijnlijk ook wettelijk verplicht daar) is dat hij in zee gaat met een volwassene.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Mijn engels is behoorlijk goed, maar dat met volwassene handelen kan ik begrijpen, bedankt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Goed nieuws!

Kleine maar:

Voorwaarde is dat de klant koopt bij de Engelse site van het bedrijf en voor minimaal 25 pond bestelt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Amazon.co.uk offers free Super Saver Delivery to the following countries:

Belgium, Denmark, Luxembourg, Netherlands, Andorra, Finland, Gibraltar, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Norway, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Vatican city, Poland.

Ook voor de Belgen onder ons dus!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik las iets te globaal door mijn enthousiasme .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Er zijn aardig wat mensen hier die het niet erg vinden als iets alleen Engels ondertiteld is, dus voor die mensen zet ik het toch neer.

The Sopranos - HBO Complete Seasons 1-6 (New Packaging) [DVD] [1999]

van £129,99

nu voor £ 44,99

65% korting!

Klik hier

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.