• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.292 votes
Profile

Boudisque

jawaka

• 162 messages
  • 3312 votes

Zo!

Bestelling geplaatst, geld overgemaakt.

Nu maar zien of ik het geld kwijt ben, of dat ik er dvd's voor krijg!

Het is ook net een loterij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ze stonden nog een beetje in het donker, zonder pinapparaat. En je kon er bijna niks vinden, want alles ligt zo'n beetje overhoop en door elkaar. Maar het was weer heel charmant na weken met Van Leest, FRS en Media Markt.

En veel goeie films!!!!

Zelf gekocht:

(afbeelding)

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Was inderdaad weer geweldig om er weer eens te zijn. En zoals je zegt, veel geweldige films.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Je kan niet pinnen?

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Nee.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Welk gedeelte zitten ze nu?

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Volgens mij het oude jazz gedeelte, maar ik weet niet zeker of het jazz was. In ieder geval nummer 31, het eerste links dus als je langs de pinautomaten komt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ah, het klassiek/world/jazz gedeelte.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Vandaag geweest, bestelling opgehaald.

Alles mooi in orde en het was er goed druk.

Mochizuki Rokuro wrote:

Ze stonden nog een beetje in het donker

Verlichting is weer dik in orde.

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

nog een beetje een "rommeltje", maar het heeft wel iets...

ben blij dat ze weer open zijn, anders had ik niet meer aan

die hele aparte titels en releases kunnen komen.

waar anders kan je dit soort titels vinden:

(afbeelding)

heb deze box ook gekocht vanmiddag...

even wachten op mijn salaris en dan even kijken bij

de uitverkoop

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Voor diegenen die hier in geïnteresseerd zijn;

Boudisque Nijmegen wordt medio juni weer heropend!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ben ik zeker in geïnteresseerd

Bedankt voor de informatie!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Pinnen kan nog steeds niet, en nieuwe cd's en dvd's worden ook pas weer verwacht wanneer ze naar de nieuwe locatie op Vredenburg zijn verhuisd. Ik hoorde van fatmike ook dat ze noodgedwongen afscheid hebben moeten nemen van een paar vaste krachten.

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

wibro wrote:

Voor diegenen die hier in geïnteresseerd zijn;

Boudisque Nijmegen wordt medio juni weer heropend!

AWESOME!

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Bedankt voor het vermelden wibro! Dan moet ik er maar weer eens een keertje langs.

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

Net Boudisque Utrecht aan de lijn gehad. En die vertelde mij dat Nijmegen geen boudisque wordt, maar een zelfstandige onderneming. Zelfde pand, zelfde verkoper, maar niet dezelfde naam. Volgens mij moet er hier dus binnenkort maar is een nieuwe topic geopend worden....

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

4 juni zullen we het weten.. (liep er vandaag toevallig langs)

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Vandaag de heropende winkel vh Boudisque in Nijmegen bezocht. Het zag er prima uit en de verkoper was zeer vriendelijk. Gelijk 2 DVD's gekocht; "Dressed to Kill" van De Palma en de zwijgende film "Pandora's Box" van G. Papst voor zeer redelijke prijzen. Voor de rest lag er een prima aanbod van zeer goede films die bij de enig overgebleven dvd zaak in Nijmegen de FRS niet te verkrijgen zijn. De echte filmliefhebbers in de omgeving van Nijmegen kunnen dus weer helemaal gerustgesteld zijn.

btw De winkel heeft ook een nieuwe naam, maar die ben ik inmiddels weer vergeten.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Donderdag even in Utrecht wezen kijken. Ziet er goed uit, maar het is nog wel een rommeltje. Echt nieuwe dingen hebben ze er ook nog niet; het moet duidelijk weer op gang komen. FatMike vertelde dat ze dan ook alles zelf hebben moeten schilderen, opbouwen en inrichten. De korting vanwege de openingsweek was dan wel weer tof en het was aardig druk.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

wibro wrote:

btw De winkel heeft ook een nieuwe naam, maar die ben ik inmiddels weer vergeten.

Als je positieve reclame maakt, moet je het wel goed doen!

De winkel heet nu All About Movies en zit gewoon op de plek waar voorheen Boudisque zat!

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

Zoost net. En ik ben er wederom geslaagd met:

- Last year in Marienbad

- Bad Timing

- Eyes without a Face

- een lege portomonee

awesome!

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

FatMike wrote:

Wat betreft opstaande bestellingen en de spaarpunten;

zodra ik meer weet, laat ik het weten.

Spaarpunten? Waarom bestaat dat niet in de webwinkel, dan zou ik inmiddels heel wat punten hebben

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Als je via de site besteld duurt het trouwens wel ontzettend lang voor je je dvd's een keer hebt. Is wel eens anders geweest.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Wanneer heb je besteld dan?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Bijna een maand geleden. Sleuth en My Neighbour the Yamada's. Vroeger minder last gehad. Heb na mijn laatste bestelling een paar maanden terug (toen de NY Ripper van Fulci nooit bij mij terecht is gekomen), welliswaar niets meer besteld. Is dit tegenwoordig regel of uitzondering?

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Het ligt er ook aan waar je dvd's vandaan moeten komen. Als een dvd uit Amerika moet komen, dan duurt het vaak wel een maand (of zelfs nog langer). Ik zit zelf ook al een maand op 3 titels te wachten. Het is voor mij trouwens geen probleem.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Vind het niet zo gek dat het nu wat langer duurt, aangezien ze net zijn verhuisd naar de nieuwe locatie en ze de banden met verschillende (buitenlandse) leveranciers weer opnieuw moesten aanhalen.

Amerikaanse DVD's waren de laatste tijd over het algemeen sneller binnen dan die uit de UK heb ik gemerkt, maar dat was te wijten aan een probleem met de UK leverancier.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

ik heb bijna een maand terug de Benelux editie van The Return besteld, die naar ik aanneem niet van ver hoeft te komen, maar heb nog niks binnen ook.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Je kunt natuurlijk ook even bellen naar de winkel?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik weet wel waar het aan ligt, althans ze hebben me al een mailtje gestuurd dat de leverancier de dvd ook nog niet bij hun heeft bezorgd. Dat zullen ze me dan ook wel vertellen als ik bel, dus veel schiet ik daar dan dus ook niet mee op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.