• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Eci.nl

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

normaal geen fan van zo'n platenclubs, maar de eci heeft nu wel een hele goede aanbieding. interessante info op www.dvd.nl forums/aanbiedingen! ik heb road to perdition, harry potter II (2cd), minority report (2cd, SE), lilo&stitch, een boek van jamie oliver a 29 euro en nog een boek voor mijn zusje voor 5 euro + 2,95 verzenkosten. daarna hoef je maar 4 (duurdere, maar ok) aankopen te doen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zul je altijd zien dat je tzt op tijd vergeet op te zeggen en zit je d'r weer een jaar aan vast...

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

ja maar dat kun je meteen doen... dan is het toch een mooie actie!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

In DVD en VHS > Winkels > lidworden.eci.nl:

http://lidworden.eci.nl/Eci/Default.aspx?label=1&affiliateID=NTDB&sourceKey=90365&language=NL

Is dit waar of niet. Heeft iemand hier ervaringen in. Het is bijna te mooi om waar te zijn.

Hanniball Risin 2 disc

Pan's Labirynth 2 disc

La Vie en Rose 2 disc

Harry Potter 5 2 disc

Voor samen 10,73.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Vroeger probeerde ze je altijd te paaien met mooie CD aanbiedingen... Een vriend van mij is er eens ingetrapt en zat toen 2 jaar vast aan ECI moest iedere 2 maanden 3 CD's of boeken bestellen die te duur waren en die eigenlijk niet eens zijn eerste keuze waren. Ik spreek hier wel over begin jaren '90 maar de sporen in zijn muziekcollectie zijn nog steeds aanwezig door toppers als; Milly Vanilly, Richard Marx en McHammer

Misschien is het nu wat beter geregeld maar ben zelf nooit zo dol op koopcontracten aangaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Boujoura van Uden wrote:

Lid worden van ECI was een soort van zelfstandigheidsdaad! hahaha

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Maar wat ik nu lees klinkt toch wel erg goed.

Er is een opzeg termijn van 1 maand.

Je moet minstens 4 producten hebben gekocht. Via de site of via de catalogus.

Dan moet je minstens 7,50 per kwartaal aan die winkel besteden.

Dit klinkt toch allemaal vrij redelijk. Je kunt dan bijv. Whan Harry Meets Sally SE, The Whole 10 Yards, Laws of Attraction en Legally Blond voor bij elkaar 13 euro (+ ongeveer 3 euro verzendkosten) kopen en dan heb je dus:

Hanniball Risin 2 disc

Pan's Labirynth 2 disc

La Vie en Rose 2 disc

Harry Potter 5 2 disc

Whan Harry Meets Sally SE

The Whole 10 Yards

Laws of Attraction

Legally Blond

Voor in totaal ongeveer 25 euro. Toch echt wel een paar koopjes. Normaal ben je hier zo'n 85 euro aan kwijt. Scheelt toch weer 60 euro.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Mijn ervaring met de ECI is dat je een jaarabonnement krijgt voor 8 kwartaal (indien kwartaalselectie).. je zit er dus 2 jaar aan vast terwijl ze vantevoren informeren dat het maar 1 jaar is (je krijgt er een jaar extra aangesmeerd). Opzegtermijn is 3 maanden vantevoren, anders zit je er nog langer aan vast.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Aanbieding:

Toy Story 1 & 2 samen voor €10,49

Spijtoptant

• 170 messages
  • 0 votes

Die aanbiedingen van ECI zoals Veron ze hier voorstelt kloppen toch wel.

Ben door de jaren heen al vaker op zulke aanbiedingen ingegaan, doorgaans met boeken, soms met CD's.

Punt is dat je wel op tijd moet opzeggen. Liefst direct nadat je van zo'n aanbieding gebruik hebt gemaakt.

Enige nadeel was altijd dat je brievenbus blijft volstromen met reclame's en aanbiedingen van ECI. Maar ook dat stopt wel een keer.

In elk geval goed de kleine lettertjes lezen.

egbert-Bos

• 41 messages
  • 216 votes

heb bij de eci en boek en plaat altijd zo iets van ik wordt opgelicht. ben ooit er eens lid van geweest en idd daar een aantal films besteld die later bij een andere winkel veel goedkoper waren.

Ook vond ik hun manier van klanten benadering en tewoordstaan van mensen soms erg slecht

ik koop er gewoon weg nooit meer bij dat stelletje oplichters kan mijn geld beter in de sloot gooien dan het daar uitgeven

villasappho

• 23 messages
  • 42 votes

Inmiddels 1.5 jaar geleden ben ik in Eindhoven lid geworden voor 1 jaar wat later 2 jaar bleek te zijn...omdat me dat niet verteld was kreeg ik een tegoedbon en heb ik voor ruim 40 euro aan dvds en boeken uitgezocht, om mijn mond dus dicht te houden ik raad iedereen af lid te worden van die organisatie. Het is slecht geregeld en als je iemand erover wil spreken laten ze je rustig aan de lijn hangen! Overigens zijn hun aanbiedingsprijzen vaak (veel) duurder dan bijvoorbeeld Mediamarkt! Kijk maar in de winkel in de schappen.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Van die zaak ofzo krijgen we altijd van die brieven van zoek 4 titels uit voor 7,50 maar in héél kleine lettertjes staat aangegeven wat de voorwaarden zijn. Echte oplichters vind ik ze dan!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Dat ligt ermaar net aan.. wat staat er dan bij die kleine lettertjes..?

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Minimaal 4 dingen kopen per kwartaal en dat er automatisch 7,50 ofzo afging als je niets kocht in dat kwartaal. Er stond dat het voor 1 jaar was en dat je eerst 12,50 moet betalen om lid te zijn daar en opzeg termijn kon alleen: na het terugsturen van de gekochte dvd's en ook de verzendkosten voor eigen rekening en dat je hierna nog minstens 3 maanden lid moet zijn en zonder te kunnen kopen :l

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

Ze hebben nu wel een leuke aanbieding: 4 artikelen (oa Alice in Wonderland, Ice Age 3) voor €10, dan heb je gelijk al aan je clubafname gedaan en je abonnement wordt na een jaar automatisch opgezegt. Kortom: je hebt dus geen verplichtingen, maar wel Alice in Wonderland en nog 3 titels voor €10. En de boeken daar zijn ook erg goedkoop

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Ik heb een vraagje; net op pathe.nl heb ik meegedaan aan een quis en heb gewonnen. Nu moest ik lid worden van eci en nadat ik dat gedaan had kwam mijn vriend ermee dat als je daar lid wordt dat je dan vast zit aan een bepaald bedrag per maand dat je uit moet geven aan artikelen. Is dat waar?

Wat ik gewonnen had trouwens was 2 titels voor 5 euro. Ik wil graag dat het daar bij blijft en niet dat opeens blijkt dat ik ergens aan vast zit.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Mooie quiz Lijkt er een klein beetje op dat je genaaid bent. Ik neem aan dat je alles goed hebt gelezen, voordat je lid werd? Normaliter zit je er wel aan vast ja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu moet je waarschijnlijk elk kwartaal een bestelling plaatsen bij ECI ja..

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Je moet nu elke maand voor 125 euro bestellen volgens mij. Wel inclusief BTW.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Dat lijkt me heel sterk, hoor. 125 euro per maand? Geloof ik niets van.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het bedrag waarvoor je besteld mag je uiteraard zelf weten, als je maar elk kwartaal iets besteld. Of dat nou een boek voor € 5,- is of een DVD van € 25,-, dat is aan jezelf.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

ECI werkt al lang niet meer op die manier. Ik heb al enkele malen een dvd besteld en het enige verschil is, dat je als lid een ietsje goedkoper af bent. Maar anders is er echt geen enkele koopverpliching meer. Iedereen kan er kopen.

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Weet je dat zeker speedy23? Zit nu wel een beetje in de stress, ga me natuurlijk niet in het zweet werken bij de Kruidvat omdat ik een site moet betalen.

@ Don Dijk: ja, ik heb alles goed gelezen. Tenminste, voor zover er wat te lezen viel. Na de quis moest ik gewoon 2 dingen uitkiezen (er stond al zelfs een lijst voor me klaar) en toen ik op volgende drukte moest ik alweer mijn gegevens invullen. Daarna stond er opeens dat mijn bestelling verwerkt is. En das alles, niet eens een opsomming van wat ik nou eigenlijk wil bestellen en hoe weinig het me wel niet gaat kosten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bij ECI heb je nu twee mogelijkheden:

1. Klanten die lid worden van ECI, krijgen specifieke kortingen en voordelen. Maar je moet wel één bestelling doen per kwartaal oftewel periodeafname. Iedere bestelling vanaf € 7,50 telt mee als periodeafname, uitgezonderd wenskaarten en opruimingen.

Heb je geen zin om dat kwartaal iets te bestellen, dan krijg je automatisch een kortingsbon van € 25. Dus men is goedkoper af met 4 x per jaar iets te bestellen vanaf € 7,50.

2. Als niet lid kan je nu al meer dan één jaar wel klant worden en gewoon bestellen. Je betaald dan wel een ietsje meer. Men moet wel een profiel aanmaken.

Je hebt wel

- Keuze uit meer dan 500 000 artikelen.

- Bij aankoop vanaf € 35.00 via www.eci.be wordt uw bestelling GRATIS thuisgeleverd.

- Bestellen via www.eci.be is kinderspel. Uw bestelling wordt binnen 48u* geleverd op het adres van uw keuze.

Hier vindt je alle uitleg.

Een voorbeeldje:

(afbeelding) 2012 - DVD

Je betaald als internetklant 11,99 euro.

Als lid van ECI betaal je nu 8,33 euro.

Het boek: Donkerder Dan Middernacht - Paperback

(afbeelding)

Je betaald als internetklant 19,95 euro.

Als lid van ECI betaal je nu 17,95 euro.

Vroeger moest men lid zijn van ECI, die verplichting is nu weggevallen en dat recupereert men nu door voor 'gewone' klanten iets meer te vragen. Maar als je het goed opvolgd, zijn er best koopjes te doen hoor.

Ook als 'gewone internetklant' kan men specifieke artikelen volgen:

- aanmelden of afmelden voor nieuwsbrief

- opgeven of wijzigen van uw voorkeursgenre

- invullen of aanpassen van uw opgegeven interesse

- invoeren of veranderen van uw standaard bankrekeningnummer

- overzicht en status van uw bestellingen

- onderhouden van uw verlanglijst

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

@speedy23: heb je goed uitgelegd... het principe van België geldt ook voor Nederland (ik werk er, sorry!!!).

Wel één toevoeging: in Nederland gelden alleen de nieuwe boeken niet als afname i.v.m. de MediaWet/Wet op de Vaste Boekenprijs.

Maar als een boek 4 maanden 'oud' is (heeft ook met die wet te maken) mag het boek met clubkorting verkocht worden.

En ik ga niet alles uitleggen hier op het forum over hoe het nou precies werkt, want ik praat liever over films (als ik tijd heb om even een leuke recensie/korte mening te schrijven).

Beste K D

Mijn naam is Frank en ik werk bij ECI. Het nieuwe ECI wil je op geen enkele manier iets opdringen.

Iedereen kan gewoon bij ECI kopen maar kies je voor het lidmaatschap dan heb voordelen (korting) en voorwaarden (wet).

Kies je niet voor het lidmaatschap dan stuur je de aanbieding gewoon retour binnen 14 dagen.

Een ding moet ik wel zeggen, bij deze super scherpe actie staat op welkomstpagina en de assortimentspagina staat voorwaarde aan de bovenzijde vermeld.

Succes, groet

Frank

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vanavond koopavond bij eci.nl: geen verzendkosten!

(tussen 18:00-24:00)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vanavond koopavond bij eci.nl: geen verzendkosten!

(tussen 18:00-24:00)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gratis verzending t/m 29 november!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.