- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- iCheckMovies
iCheckMovies
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, via messages.
Misschien, omdat ik hoog in de ranglijst sta of omdat ik Friend ben met JeroenO die zowel hier als daar (moviefreak#1) connecties heeft. Maar dat zijn jullie wellicht ook.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Volgens mij mag je zoveel titels insturen als je wilt, maar het moet wel in de vorm van een imdb of icm lijst, waardoor het mij wat te veel gedoe is... Maar ja, ik had ook een uitnodiging 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Die dingen lopen vooral via het forum geloof ik. Daar zijn ze constant bezig met dat soort lijsten uit te bouwen. Beetje op het ongezonde af zelfs 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Die dingen lopen vooral via het forum geloof ik. Daar zijn ze constant bezig met dat soort lijsten uit te bouwen. Beetje op het ongezonde af zelfs
Een beetje? (understatement van het jaar)
Iedereen die zich aanmeldt voor het forum mag meewerken aan die lijst. Het forum bevind zich hier: ICM Forum
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
het moet wel in de vorm van een imdb of icm lijst, waardoor het mij wat te veel gedoe is...
Van het forum: "but you can ask someone to create an IMDb list for you, if you want"
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En als je wil kan ik wel een ICM lijst voor je maken. (liever geen 1000 titels natuurlijk
).
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
En als je wil kan ik wel een ICM lijst voor je maken. (liever geen 1000 titels natuurlijk
).
Maar dat is toch niet moeilijk?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nee maar als je geen premium member bent kun je maar 1 toplijst aanmaken en ik kan me voorstellen dat er gebruikers zijn die al een toplijst hebben staan. In dat geval zou ik eventueel de lijst kunnen maken voor die gebruiker.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Ik ben inderdaad geen betalende gebruiker en ben best wel blij met de tip/favorieten-lijst die ik nu heb aangemaakt. Al zijn er niet veel volgers, zou ik het toch zonde vinden als die verdwijnt.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Nee maar als je geen premium member bent kun je maar 1 toplijst aanmaken en ik kan me voorstellen dat er gebruikers zijn die al een toplijst hebben staan. In dat geval zou ik eventueel de lijst kunnen maken voor die gebruiker.
Ik betaal een euro, dat is geen Premium toch? Ik heb een list maar dat is geen toplist volgens mij (niet official iig)
Edit: Premium basic zie ik
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Premium Basic users mogen volgens mij tot 25 persoonlijke lijsten aanmaken. Premium Pro users (zoals ik) mogen onbeperkt persoonlijke lijsten maken. Dat heeft overigens niets met officiële lijsten te maken want die worden geadopteerd door de ICM-Guys.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik heb er nu 31 (waarvan 30 alleen zichtbaar voor mezelf) 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
).
Je maakt je naam waar moviefreak, je bent zeker #1
niet alleen voor dit aanbod, maar ook voor de supersnelle actie nadat ik besloten had het aanbod op te nemen!
En mijn bijdrage aan deze poll is dus bij deze een feit!
Slechts 12 checks van moviefreak#1, terwijl hij toch al de hele "Total Film's 50 Amazing Films You've Probably Never Seen" lijst gecheckt heeft! Dan denk ik dat deze lijst wel voldoet 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
Moeilijk om door de bomen het bos te zien in dit soort lijstjes. Maw wat is echt het kijken waard.....
Voorlopig slecht twee gezien 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik denk dat de grootste gemene deler van mijn lijst een soort absurde minimalistische underground vibe is... absurdisme is toch wel duidelijk één van de dingen waar ik het meest door aangetrokken wordt; en dan maakt het me niet uit of het in een low budget punk freakout is of in een uiterst gestileerd stukje filosofie verpakt in abstracte beelden! dus als dat je aanspreekt, dan zou je zeker een gokje kunnen wagen met enkele van deze titels.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
"gestileerd stukje filosofie verpakt in abstracte beelden!" spreekt me het meest aan..... ga zeker wel eens een gokje wagen als ik de film kan vinden...
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Dan is de Oliveira misschien de grootste aanrader hier... blijft altijd lastig
Qua reguliere beschikbaarheid is de Oliveira opzich wel goed uitgebracht (vooral ook in Frankrijk), maar niet altijd even makkelijk/goedkoop te vinden...
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
Je Rentre à la Maison is gewoon te huur in de bib. Daar kan ik al mee starten.....
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Daar is inderdaad een Nederlandse DVD van...
Eentje die ik zelf graag aan de collectie zou toevoegen, maar ook deze is al een tijdje OOP en gaat 2e hands voor belachelijke bedragen. Heb em nog niet gezien, dus kan niet 100% zeggen of het ook voor mij een favoriete de Oliveira zou zijn, maar ik zou die zéker even huren als ik jou was 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Je maakt je naam waar moviefreak, je bent zeker #1
niet alleen voor dit aanbod, maar ook voor de supersnelle actie nadat ik besloten had het aanbod op te nemen!
En mijn bijdrage aan deze poll is dus bij deze een feit!
Slechts 12 checks van moviefreak#1, terwijl hij toch al de hele "Total Film's 50 Amazing Films You've Probably Never Seen" lijst gecheckt heeft! Dan denk ik dat deze lijst wel voldoet
Oh hij voldoet wel. Ik heb er geen een van gezien 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
6 van gezien, met Burst City en Karisma als uitschieters.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
31 van gezien. Van de andere beavis-lijst meer dan het dubbele (64). De ongeziene staan zo goed als allemaal wel op de radar, maar ik volg beavis de laatste jaren dan ook vrij goed..
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Als ik het goed heb zag ik er veertien. Pittige lijst.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Als ik het goed heb zag ik er veertien. Pittige lijst.
Jij volgt Beavis ook vrij goed, Jullie checken praktisch tegelijkertijd dezelfde film 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Altijd fijn om "volgers" te hebben
Nu treffen Verhoeven en ik elkaar wel af en toe in de bios, maar gemiddeld zit er geologisch bijna een heel Nederland aan afstand tussen en kijk-technisch soms toch ook nog een afstand, dus die laatste opmerking is op zijn minst overdreven.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
The Territory is anders verdacht gelijk gechecked (terwijl de film al een stuk eerder door beiden is gezien) 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
The Territory is anders verdacht gelijk gechecked (terwijl de film al een stuk eerder door beiden is gezien)
Die bedoelde ik idd beavis, zat 6 minuten tussen ofzo 
Ik bedoelde niet dat dat altijd zo was hoor!