- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- iCheckMovies
iCheckMovies
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ja, en je kunt kiezen overwrite existing of niet. Ik doe het ook om de zoveel tijd eens om vergeten checks boven water te krijgen. Maar ik probeer gewoon MM eerst te stemmen, dan IMDb via hier aanwezige link onder film. En dan ICM. Maar je kunt ook eerst ICM, dan imdb via link daar en dan MM. Maakt weinig uit natuurlijk.
En als je iets niet snapt, vraag het hier!
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Top, bedankt. Ja het ingewikkelde gedeelte is even een kwestie van wennen, valt reuze mee uiteindelijk. Ik voel me wel een mega amateur als ik die lijsten zie, en dan ben ik soms bang dat ik voor m'n 25e alle leuke films op de wereld heb gezien, laat ik die gedachte snel vergeten 
Leuk dat je via bepaalde lijsten erachter komt waar daadwerkelijk je interesses liggen buiten de genres om, zo zie ik dat ik al mijn checks in de (zo uit mijn hoofd de officiële) mindfuck lijst goed tot erg goed vind, weer een aantal tientallen films op mijn radar dus 
EDIT: geen officiële lijst dus: The mindfuck movie list by ...
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ja dat is een leuke lijst. Ik kom tot 93. En nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Er is meer dan je kunt kijken, tenzij je smaak altijd hetzelfde blijft. En dat ziet ik niet gebeuren 
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Nee ik zelf ook niet als ik zie hoe mijn smaak de afgelopen 2 jaar is veranderd. Als die trend zich doorzet is er op m'n 80e geen enkel subgenre die niet ooit mijn favoriet is geweest. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Inderdaad een leuke lijst. Ik kom tot 152 checks en zo te zien is het overgrote deel positief. Veel overlap ook met de officiële 366 Weird Movies (Certified... lijst, misschien kun je daar ook nog wat leuks vinden.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Inderdaad een leuke lijst. Ik kom tot 152 checks en zo te zien is het overgrote deel positief. Veel overlap ook met de officiële 366 Weird Movies (Certified... lijst, misschien kun je daar ook nog wat leuks vinden.
Slechts 6 checks, maar interessante films inderdaad, er zullen vast wat films uit die lijst in mijn watchlist verschijnen, bedankt!
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Na End Of Watch te hebben gekeken zocht ik eens een lijst van Jake Gyllenhaal op, één van mijn favoriete acteurs, en kon geen een lijst vinden met ál zijn films. Dus heb voor het proberen er zelf maar eens een aangemaakt 
https://www.icheckmovies.com/lists/jake+gyllenhaal+filmography/teejey/
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ook maar weer een account aangemaakt. Zo te zien zijn de technische fouten nu opgelost. 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ook maar weer een account aangemaakt. Zo te zien zijn de technische fouten nu opgelost.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
http://i68.tinypic.com/o5vm8o.jpg
Ik heb mijn account op 'private' gezet, dus ben ik niet meer in de ranglijsten te vinden. Dus iedereen vanaf #43 is weer een plekje opgeschoven.
Ik gebruik iCM toch voor een aantal lijstjes waarop ik me wil focussen (official en niet-official). Ik ben er dus nog wel en volgens mij voor vrienden nog wel te volgen, al weet ik niet of ik nu alle schuifjes goed heb staan. Mijn Japan-lijst is in elk geval nog te vinden.
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9732 votes
Ik heb mijn account op 'private' gezet, dus ben ik niet meer in de ranglijsten te vinden. Dus iedereen vanaf #43 is weer een plekje opgeschoven.
Ik gebruik iCM toch voor een aantal lijstjes waarop ik me wil focussen (official en niet-official). Ik ben er dus nog wel en volgens mij voor vrienden nog wel te volgen, al weet ik niet of ik nu alle schuifjes goed heb staan. Mijn Japan-lijst is in elk geval nog te vinden.
Ah, was jij dat. Vroeg ik me gisteren al af.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ja ik ben ook wel benieuwd, MR... Wil je delen wat de gedachte erachter is?
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
heb een verzoek gestuurd.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
En geaccepteerd 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie al enige aanpassingen. Jullie ook?
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Aanpassingen in de beta bedoel je? Want je kunt alle films in die nieuwe betamodus bekijken sinds enige tijd, maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja dat bedoel. (Dit zijn toch de eerste stappen naar het nieuw design?)
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Wat is er dan anders geworden in de beta, in verhouding tot de beta een paar maanden geleden?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
O is dat al maanden. (Ik zag het gisteren pas, veel blauw en nog wat kleuren).
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9732 votes
Wanneer wordt de beta doorgevoerd?
Zodra Marijn het "af" heeft. Hij werkt tegenwoordig nog maar alleen. Piet helpt hem nog wel met het nieuwe design, maar het programmeren, doet hij alleen.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Zodra Marijn het "af" heeft. Hij werkt tegenwoordig nog maar alleen. Piet helpt hem nog wel met het nieuwe design, maar het programmeren, doet hij alleen.
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9732 votes
Dat was hij wel van plan, dacht ik.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Dat was hij wel van plan, dacht ik.
Dat lijkt me een hele aanwinst voor de site.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
http://www.icheckmovies.com/signature/925/cahiers+du+cinema.png
Wou een update doen zo rond de 200. Totdat opeens het eindejaarlijstje arriveerde en ik acht nieuwe checks erbij kreeg. Neem aan dat jullie er meer hebben gezien?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes