• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.003 votes
Profile

De allerlekkerste acteur

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Als je vreemdgaan ben je in mijn ogen geen echte vent meer. Hij zal misschien best wel lief zijn als het hem uitkomt, ik heb het niet echt op hem. Lijkt mij best een arrogante kwal.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ook erg leuk zijn:

Taylor Kitsch

(afbeelding)

Aaron Jeffery

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Als je vreemdgaan ben je in mijn ogen geen echte vent meer.

Ik ben ook een keer vreemd gegaan. Was erg fijn.

Die foto van die gast die die baby vasthoudt, sorry maar wat is er bijzonder aan die jongen? Die lopen zelfs hier in Veendam rond!

Nee, doe mij nog maar steeds Hugh Jackman.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Rianneke_Dan wrote:

Als je vreemdgaan ben je in mijn ogen geen echte vent meer. Hij zal misschien best wel lief zijn als het hem uitkomt, ik heb het niet echt op hem. Lijkt mij best een arrogante kwal.

Ach, het zou me niets verbazen dat een groot deel van de door jou geplaatste gasten wel eens vreemd is gegaan. Dat van Brad Pitt is toendertijd gewoon enorm opgeblazen. Voor hoever ik Pitt inschat is hij totaal niet arrogant, eerder erg grappig en vriendelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zegt veel die hypothetische schattingen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat zou heel goed kunnen, maar als ik het niet weet van hun ga ik daar ook niet mijn conclusies uit trekken. Van Brad weet ik het zeker en dus kan ik dan ook zeggen dat ik hem geen echte vent vind. Ook ben ik een erg grote fan van Jennifer Aniston, dus het kan zijn dat ik het hem erg kwalijk neem en misschien ook niet 100% objectief ben

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Naomi Watts wrote:

Dat zegt veel die hypothetische schattingen.

Neuh, niet echt, maar dat denk ik. Voor wat ik van nu van hem heb gezien wat interviews etc. betreft. Zegt eigenlijk totaal niks. Ik kan er enorm naast zitten natuurlijk

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Volgens mij ben je geen echte vent als je Angelina Jolie kan afwijzen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Hehe, dat ook ja

Al vind ik Aniston ook een erg mooie vrouw, die me erg leuk en vriendelijk lijkt. Dus misschien had ie' het beter stiekem kunnen doen

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou wat een echte vent ben je als je vreemd gaat met zo'n lelijk monster terwijl je al zo'n lieve en geweldige mooie vrouw thuis op de bank heb zitten

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Nou wat een echte vent ben je als je vreemd gaat met zo'n lelijk monster terwijl je al zo'n lieve en geweldige mooie vrouw thuis op de bank heb zitten

In dat wereldje gaat iedereen vreemd volgens mij. Trouwens in ons wereldje ook. Denk dat je dat niet eens wilt weten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dus? Genoeg mensen die niet vreemdgaan hoor, dat het Nederlandse volk grotendeels rot is doet daar niets aan af.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hannibal wrote:

Volgens mij ben je geen echte vent als je Angelina Jolie kan afwijzen.

Ik begrijp niet goed wat kerels zo lekker aan dr vinden.. dr onnatuurlijke lippen? Dr 34 tattoo's?

Ik vind dr helemaal geen mooie vrouw, veel te veel aan gesleuteld en veranderd.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Het enige jammerlijke aan haar is dat ze last heeft van teveel haargroei op haar tenen. Voor de rest is ze qua uiterlijk pérfect. Vind ik.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Haar lippen zijn echt, en die tattoo's zijn best stoer.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Die lippen zijn echt te mooi gewoon en die tattoo's zijn idd ook echt stoer.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Rianneke_Dan wrote:

Dat vreemdgaan werd behoorlijk overdreven door de media denk ik. Pitt wilde graag kinderen, Aniston niet, daar liep het vast. Bovendien komt Pitt altijd over als een enorm sympathieke kerel. Of hij knap is laat ik aan de dames over om te beoordelen.

Jolie ziet er verder niet slecht uit. Ik heb zelf ook een vrouw met een tattoo, staat lekker stoer hoor.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Denk dat veel mannen helemaal wild van haar zijn.

Ze heeft iets stouts. En haar lippen zijn wel echt. Kunnen de meeste sterren alleen maar van dromen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Meeste mannen zijn meer weg van haar status en portemonnee want uiterlijk an sich is het een erg lelijke vrouw. Niemand die er naar om kijkt zonder haar status.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Pfffff, wat ben je nu aan het brabbelen Naomi? Wat interesseert mij haar status nou?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Meeste mannen zijn meer weg van haar status en portemonnee want uiterlijk an sich is het een erg lelijke vrouw. Niemand die er naar om kijkt zonder haar status.

Jij misschien, maar vele andere niet hoor. Ze was vorig jaar uitgeroepen tot mooiste actrice van Amerika.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Deze mag ook niet ontbreken...

(afbeelding)

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

En het werk dat ze voor UNHCR doet maakt haar nog aantrekkelijker. Iemand die verder kijkt dan haar eigen villa.

Edit: o ja, het gaat hier over aantrekkelijke acteurs, sorry

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

rose wrote:

Jij misschien, maar vele andere niet hoor. Ze was vorig jaar uitgeroepen tot mooiste actrice van Amerika.

Wat zegt dat? Dat is ook elk jaar een ander.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Laten we het een beetje leuk houden mensen...

Het gaat hier tenslotte over leuke acteurs, dus bij deze:

(afbeelding)

Gaelllll!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik reageer gewoon op die discussie die ik lees tussen jullie, of het nou gaat om die eerste opmerking over over die andere opmerking. Jullie twee vliegen elkaar ineens in de haren en jij komt dan met dingen van hou je smoel en ik neem je niet serieus blabla. En dat vind ik niveau van een kleuterschool. Reageer gewoon normaal op elkaar, Naomi heeft uitgelegd dat het niet serieus was, hou het dan ook daarbij.

@ rose

Niks mis met Matthew inderdaad

(afbeelding)

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Matthew is inderdaad ook een heel knappe vent.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Naomi Watts wrote:

. gast.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Don Dijk wrote:

A) Toen ik vreemd ging was ik 12. .

Ah, de kalverliefde.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Heerlijk he..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.