- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele onaardigheden over en weer verwijderd, houdt het gewoon aardig en on-topic mensen.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heerlijk he..
Ja, dan maakt vreemdgaan niet zoveel uit nee. Want liefde kan je het toch niet noemen op die leeftijd. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ja, dan maakt vreemdgaan niet zoveel uit nee. Want liefde kan je het toch niet noemen op die leeftijd.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Op MovieMeter denken we er sowieso over om vreemd gaan in de eigen tijd te doen, graag terug naar het babbelen over lekkere mannen maar weer.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Jij weet het beter als ik op jouw leeftijd, voor mij is het te lang geleden. 
Back on-topic trouwens, wat vinden jullie dames eigenlijk van wat rijpere mannen als Clint Eastwood enzo? Trekt stoerheid aan?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nah, voor mij geen stoere mannen.
Dit vind ik ook wel wat:

Jared Leto

Daniël Brühl

Jake Gyllenhaal
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Jij weet het beter als ik op jouw leeftijd, voor mij is het te lang geleden. 
Back on-topic trouwens, wat vinden jullie dames eigenlijk van wat rijpere mannen als Clint Eastwood enzo? Trekt stoerheid aan?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Nah, voor mij geen stoere mannen.
Dit vind ik ook wel wat:
(afbeelding)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik bedoel meer de echte macho mannelijke behaarde mannen, denk ik. Daar val ik totaal niet op. Voor mij liever een Metro dan een Macho man.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik moet altijd erg lachen om die zogenaamde metromannen met hun potjes, zalfjes, crempjes, schoonheidsbehandelingetjes, manicures etc. Snap er echt geen bal van dat vrouwen daar op vallen eigenlijk
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik moet altijd erg lachen om die zogenaamde metromannen met hun potjes, zalfjes, crempjes, schoonheidsbehandelingetjes, manicures etc. Snap er echt geen bal van dat vrouwen daar op vallen eigenlijk
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Precies, zo'n metroman vind ik echt de mannelijke tegenhanger van zo'nopgedirkte Barbie-troela. Heb ik ook helemaal niets mee met dat soort vrouwen..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heel stom, maar doordat het net even ging over mannen met hun zalfjes en crempjes moest ik gelijk denken aan Matthew Fox en zijn L'Oréal reclame
Maar hij mag er toch ook best wel zijn, vind ik 

Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Mannen mogen zich best goed verzorgen( waarom niet, moeten wij toch ook?)
Volgens mij 'moeten' vrouwen helemaal niets! Als alle vrouwen ter wereld ineens hun benen niet meer scheren kunnen wij mannen daar toch weinig aan doen!
Ik ben overigens wel blij dat de meeste vrouwen aandacht aan hun uiterlijk besteden....
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Volgens mij 'moeten' vrouwen helemaal niets! Als alle vrouwen ter wereld ineens hun benen niet meer scheren kunnen wij mannen daar toch weinig aan doen!
Ik ben overigens wel blij dat de meeste vrouwen aandacht aan hun uiterlijk besteden....
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dit vind ik ook wel wat:
(afbeelding)
Daniël Brühl

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ohh hoe heet hij ook alweer? Kan niet op zn naam komen. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ohh hoe heet hij ook alweer? Kan niet op zn naam komen.
Egbert-Jan Weeber.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
LOL, ik heb vanochtend nog Alibi gekeken en ik kon de link niet leggen.
Inderdaad wel een grappig kereltje.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ligt eraan wat voor rijpere man. Clint heb ik nooit aantrekkelijk gevonden. Maar een stoere man vind ik wel wat.
Ook niet in zijn jaren 60-70 films?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ook niet in zijn jaren 60-70 films?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Wat een schatje...
Ja, zeker een lief hondje.... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke foto's van George, het is inderdaad een schatje daar
Ook wel een mooie 'oudere' man vind ik Pierce Brosnan.

Al is hij volgens mij nog niet zo oud op deze foto, maar wel erg sexy!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oei, een fout kapsel en teveel borsthaar, wat mij betreft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Niet alle mannen kunnen het hebben zoveel borsthaar, maar bij Pierce vind ik het wel mooi hoor, komt misschien ook omdat hij heel donker is.
Dat kapsel vind ik overigens geweldig, een beetje zoals John Stamos z'n kapsel in Full House, dat vind ik toch niet verkeerd