- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gerard is normaal gesproken niet echt mijn typ, maar in P.S I Love You is hij samen met Jeffrey Dean Morgan erg schattig!

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maar ik heb toch veel liever Hugh Jackman, en dan het liefst zonder shirt 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Oh en niet te vergeten de in mijn ogen meest sexy man / acteur Jensen Ackles! Hij is sexy, lief, grappig, enorm schattig en lekker down to earth! 

rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Gerard is normaal gesproken niet echt mijn typ, maar in P.S I Love You is hij samen met Jeffrey Dean Morgan erg schattig!
(afbeelding)
(afbeelding)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Dat vind ik nu eens een echte man.
Dit is pas een echte vent 

Brad Pitt als Lieutenant Aldo Raine 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
@ rose, dat klopt
Hij heeft ook een rol in Supernatural en speelt natuurlijk in P.S I Love You, als je die film nog niet gezien hebt dan raad ik die je aan om eens te kijken
@ Harmjanstegenga,
Bah wat een lelijke foto van Brad zeg! Heb hem nooit echt heel leuk gevonden en na die scheiding van Jennifer al helemaal niet meer. Eng mannetje 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
@ Harmjanstegenga,
Bah wat een lelijke foto van Brad zeg! Heb hem nooit echt heel leuk gevonden en na die scheiding van Jennifer al helemaal niet meer. Eng mannetje
Hehe, had ik al verwacht
Hij speelt dan ook een grote gek in z'n nieuwste film, waar hij er zo uitziet als op deze foto.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
@ rose, dat klopt
Hij heeft ook een rol in Supernatural en speelt natuurlijk in P.S I Love You, als je die film nog niet gezien hebt dan raad ik die je aan om eens te kijken
@ Harmjanstegenga,
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Als ik een knappe acteur zou moeten uitkiezen, zou James Dean mijn favoriet zijn:

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja hij speelde de rol van William, die ze ontmoette in de bar in Schotland, hij ging daar een liedje voor haar zingen. Misschien herinner je het nu 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ja hij speelde de rol van William, die ze ontmoette in de bar in Schotland, hij ging daar een liedje voor haar zingen. Misschien herinner je het nu
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier zou ik geen 'nee' tegen zeggen, al kan ik me niet herinneren dat ik ooit een goede film met hem heb gezien:

Jude Law dus. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Als ik een knappe acteur zou moeten uitkiezen, zou James Dean mijn favoriet zijn:
(afbeelding)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Jude Law is inderdaad één van de mooiste mannen. Als ik op venten zou vallen, zou ik vast een postertje van hem hebben 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

OMG. where can I find him?
Waarom heb ik nou nooit zo'n collega's? 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Hier zou ik geen 'nee' tegen zeggen, al kan ik me niet herinneren dat ik ooit een goede film met hem heb gezien:
(afbeelding)
(afbeelding)
Jude Law dus.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Oh en niet te vergeten de in mijn ogen meest sexy man / acteur Jensen Ackles! Hij is sexy, lief, grappig, enorm schattig en lekker down to earth! 
(afbeelding)
(afbeelding)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Talented Mr. Ripley 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
(afbeelding)
Amen! 
Ontzettend mooie foto is dat ook! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
The Talented Mr. Ripley
Misschien maar eens herzien. Ben hem alweer vergeten, zo blijkt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hij is 31
Ziet er misschien best jong uit, maar hij is in mijn ogen zeker wel een echte vent! Ik denk ook dat als je hem in een film of serie ziet hij er wat ouder uitziet dan op deze foto's.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
OMG. where can I find him?
Waarom heb ik nou nooit zo'n collega's?
Welke babyface op de foto bedoel je nu?
JohnMcLane
-
- 281 messages
- 1027 votes
(afbeelding)

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Welke babyface op de foto bedoel je nu?
Niet kleine Casper met zn slabber om, maar degene die hem vast heeft.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Brad Pitt een echte vent
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Een man met een vrouw op zijn avatar en een vrouw als gebruikersnaam ligt in een deuk omdat Brad Pitt een echte vent genoemd wordt?