- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Awards 2004
MovieMeter Awards 2004
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoeveel inzendingen zijn er nu? Ik ga vandaag Simon overigens huren en als ze die niet hebben zoek ik wel een andere NL-film. Morgen komt mijn lijstje binnen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
39 geteld en nog 7 die ik nog moet doen 
Mijn eigen lijstje komt ook één dezer dagen, ik moet alleen Mar Adentro nog zien.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nou dit zijn de 46 lijstjes die tot nu toe zijn geteld

aegron, Agony, AHWA, Angrod_ Pallanén, Art, Bad_Religion, Basto, bebdn, BenicioDelToro, blabla, BoordAppel, Chainsaw, Chr.s, danuz, donnie darko, Doom, Film Pegasus, Freud, Gehenna, Gorro, Grsbk, jackie, Jorick, Lis, Locutus, Macmanus, Madecineman, Martin Van K, Mc, MFEO, mrdig, Onderhond, otherfool, pascal83, Pieter Montana, Poisonthewell, Quido, Reinbo, Respekked, SaintOfKillers, Sokolsky, speedy23, SuperSideSwipe, titan, V, Wolkenmeter.

Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik zie er nog een hoop users niet tussen staan

Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
We zouden toch tenminste aan de 50 moeten geraken?
Ik veronderstel dat er nog een paar wachten tot de laatste dag.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
46 lijstjes... valt me toch wat tegen. Is er ook voor deze tweede ronde "gespamd"? Het helpt wel; zonder de eerste spam had ik dit topic niet gezien....
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hebben ze wel gedaan, ik kreeg iig een pm'tje als herrindering. Was het namelijk alweer vergeten joh!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
We hebben alle users die in de eerste ronde hebben gestemd een week terug nog een herinnering gestuurd. Daarvan zijn er nog altijd een stuk of 20 niet binnen 
In elk geval moeten The One Ring en ikzelf nog een lijstje insturen, en ik heb alweer 2 lijstjes binnen dus dat brengt het aantal toch op 50 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Omdat ik van je houd.
Zo krijg ik hier dus regelmatig die lijstjes binnen. Jammergenoeg zijn het nooit bloedmooie vrouwen 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
We hebben alle users die in de eerste ronde hebben gestemd een week terug nog een herinnering gestuurd. Daarvan zijn er nog altijd een stuk of 20 niet binnen 
Ik wacht tot het laatste moment
Als je dan nog wat ziet kan je de beste keus maken...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dus ik zou nu eigenlijk de winnaars bekend gaan maken maar omdat de site eventjes niet on-line is geweest doen we er nog een dagje bij (voor de users die tot het laatst wilde wachten een lijst in te sturen).
Morgenmiddag rond de klok van twaalf dus EINDELIJK de winnaars van de Moviemeter Awards 2004 ! 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik heb hem gestuurd gisterenochtend? Is hij aangekomen of niet?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja jouw lijstje is al bijgeschreven 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
moviefreak is niet online dus we zullen nog even moeten wachten 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De winnaar in de categorie Beste Benelux-Film is :
Simon 
Simon (26)
Calvaire (12)
Stille Nacht (4)
06/05 (4)
Shouf Shouf Habibi! (3)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De winnaar in de categorie Beste Muziek is :
Kill Bill, vol. 2 
Kill Bill vol. 2 (16)
Garden State (11)
Ray (10)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (9)
Ghost in the Shell 2 (8)
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
tja, ik had voor garden state gestemd, maar ik heb de cd van kill bill vol. 2 wel, dus ben wel vrij tevreden.