- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Awards 2004
MovieMeter Awards 2004
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Cinematografie vind ik inderdaad de meest geslaagde categorie. Alleen vrees ik wel dat Eternal Sunshine de grootste kandidaat is omdat het de enige Engelstalige productie van de vijf is.
Ikzelf twijfel nog tussen ESOTSM en Une Long Dimanche (die ik maar gedeeltelijk gezien heb). Ik snap niet hoe The Aviator hier weggelaten kan zijn. Erg mooie film om naar te kijken.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Wat me nu pas opvalt is dat het vreemd is dat de film Crash nergens vermeld bij staat!
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
G'dag allemaal, was een beetje traag met op gang komen op de site nadat hij wee online was.
Iedereen is al begonnen met inzenden
"OOK Users die geen nominatie lijstje hebben ingestuurd mogen wel stemmen in deze beslissende ronde!"
Laten we zeggen, (zeker gezien de lange downtime van de site) Dat iedereen zijn lijstjes tot de jaarwisseling kan insturen.
Dus lijstjes uiterlijk 31 december nacht / 1 januari ochtend 00:00 opsturen naar Moviefreak#1 via pm
Van alle categorien 1'tje kiezen en doormailen.
Moviefreak zal dan weer gaan tellen om de uiteindelijke winnaars bekend te maken.
p.s. Troy staat er niet tussen 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
p.s. Troy staat er niet tussen 
Erg vreemd idd 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Had je dat verwacht dan, SuperSideSwipe?
Ik wacht nog even met lijstjes insturen tot ik o.a. Simon eens gezien heb.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Had je dat verwacht dan, SuperSideSwipe?
Alleen gehoopt dat meer mensen hem zo goed vonden als ik, maar gezien de comentaren links en rechts had ik wel rekening gehouden met zijn absentie.
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Yep, al was het maar voor de Braziliaan die Bowie zingt in het portugees 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Een update :
Tot nu toe zijn er al 17 lijsten ingestuurd :
Chainsaw, Jorick, Onderhond, donnie darko, bebdn, Angrod_Pallanén, Basto, Sokolsky, Agony, Chr.s, SaintOfKillers, Martin van K, AHWA, Locutus, Reinbo, jackie en danuz 
bedankt voor jullie inzendingen 
Locutus
-
- 606 messages
- 5882 votes
Er zijn nog 3 genomineerden die nog steeds geen stem hebben gehad :
* Cate Blanchett (The Aviator) voor actrice in een bijrol
* Mar Adentro voor niet-Engelstalige film
* Million Dollar Baby voor bewerkte script

Hmmm. Dit riekt naar manipulatie... I say: too much information...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou dit idd niet communiceren, 't zou mensen kunnen beinvloeden hun stem aan een andere film te geven waardoor die film dan weer net wint van een andere...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Goed punt inderdaad, ik heb dat gedeelte van mijn bericht al verwijderd , als Locutus nu even zijn berichtje zou willen aanpassen is het weer verdwenen 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
We bedanken :
Freud, MFEO, blabla, titan, Quido, Art, Lis, Mc en Pieter Montana 
voor hun inzendingen
totaal : 26 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
SuperSideSwipe schreef
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Altans geplande einddatum, zal wel uitlopen totdat moviefreak de ochtend erop is bijgkomen van zijn champagnekater 
Mijn lijstje is ook binnen 
Heb vandaag nog ff snel ESOTSM gekeken. Moest nog gebeuren, en het was nu de uitgelezen tijdstip gezien die zo vaak is genomineerd.
Locutus
-
- 606 messages
- 5882 votes
Goed punt inderdaad, ik heb dat gedeelte van mijn bericht al verwijderd , als Locutus nu even zijn berichtje zou willen aanpassen is het weer verdwenen 
Ik zou wel willen, maar het kan niet... (meer). Kan één van de mods het doen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ach joh, weinigen zullen nog zo ver scrollen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
we bedanken :
BoordAppel, SuperSideSwipe, mrdig, speedy23 en V 
voor hun inzendingen
totaal :31
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik moet nog een stuk of 10 lijstjes invullen (nu alvast mijn dank aan die users) maar er mogen nog altijd meer lijstjes komen. Nog een dag of 2/3 dus stuur nog een lijstje in, het kan nog een hoop verschil maken ! 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Is de uitslag meteen bindend, of doen we nog een extra ronde met de twee die de meeste stemmen hebben apart, zoals in de Franse verkiezingen?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm ik zie nergens staan of mijn lijstje wel is ontvangen. Zou fijn zijn als het bevestigd kon worden, anders stuur ik hem effe opnieuw. 
Wil natuurlijk wel invloed hebben 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Is de uitslag meteen bindend, of doen we nog een extra ronde met de twee die de meeste stemmen hebben apart, zoals in de Franse verkiezingen?
Ik denk dat deze twee stemronden wel zat zijn om een winnaar te bepalen, anders blijven we maar bezig.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Wanneer en hoe wordt de uitslag bekend gemaakt? Gewoon in dit topic?
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Yep, Moviefreak#1 zal de uitslag hier posten. Of eventueel een nieuwe topic aanmaken, maar dat zal duidelijk te vinden zijn.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Hmm ik zie nergens staan of mijn lijstje wel is ontvangen. Zou fijn zijn als het bevestigd kon worden, anders stuur ik hem effe opnieuw. 
Is bij mij ook, maar stuur hem ook wel opnieuw.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja sorry jongens, ik loop een beetje achter met het verwerken van de lijstjes 
Ik heb al verwerkt :
Bad_Religion, Madecineman, Poisonthewell, aegron, Doom, Film Pegasus, Gorro en Respekked 
Ik moet nog verwerken :
pascal83, Wolkenmeter, otherfool, BenicioDelToro, Grsbk, Macmanus en Gehenna 
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Komaan luiewannes
we wachten met ongeduld