• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

MovieMeter Awards 2004

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Zo dat was het jongens en meisjes. Ik heb het in elk geval met veel plezier gedaan en als het aan mij ligt doen we dit vaker.

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

Bedankt t' was aangenaam tijdverdrijf.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Quido wrote:

Even een vraagje :

Het is denk ik niet de bedoeling om bij de categorie Beste niet-Engelstalige film een Benelux film in te gaan zenden, of wel ? Die scheiding hebben we toch bewust gemaakt in het begin ?

Ja dat is één van de foutjes die ik heb gemaakt. Mochten we nog een jaar doen houden we nu wél rekening met dit onderscheid.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Geen enkele ook maar enigszins terechte winnaar in mijn ogen

Vooral Regie en animatie doen pijn. Wat een non-uitslagen

Jij hebt toch ook op Clive Owen en Natalie Portman gestemd

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Al die prijzen voor Eternal Sunshine of the Spotless Mind

.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

moviefreak#1 wrote:

Mochten we nog een jaar doen houden we nu wél rekening met dit onderscheid.

Gaan we niet meteen door met 2003 dan ?

Sokolsky

• 74 messages
  • 2444 votes

Quido wrote:

(quote)
Gaan we niet meteen door met 2003 dan ?

Wat mij betreft wel

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Hier hetzelfde

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

De winnaars zijn naar mijn mening ietwat teleurstellend. Had toch graag wat meer Garden State of Sideways in de finale teruggezien.

Vooral Paul Giamatti had die 'beste mannelijke hoofdrol' gewoon moeten winnen!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

De grote winnaars van de Oscars blijven dus met lege handen. Zowel The Aviator als Million Dollar Baby zijn hier totaal niet in de prijzen gevallen.

Volgens mij is zelfs alleen de categorie Beste Originele Script dezelfde als bij de Oscars

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

2003? 2005 bedoel je hoop ik.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

kos wrote:

2003? 2005 bedoel je hoop ik.

Dat is niet te doen kos. Niemand heeft nog Munich, New World, Capote, Mrs. Henderson Presents e.v.a. gezien.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vraag me af of het inderdaad wel verstandig is om alle jaren te doen. Het is zeker wel interessant, maar daarvoor duurt alle voorbereiding en zo eigenlijk gewoon te lang. Wel leuk als een jaarlijks spelletje. Dusover een tijdje (even wachten tot alle grote films van dat jaar uit zijn) 2005.

Goed werk overigens, moviefreak#1

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

moviefreak#1 wrote:

[

Dat is niet te doen kos. Niemand heeft nog Munich, New World, Capote, Mrs. Henderson Presents e.v.a. gezien.

Nou en?

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

2003 lijkt me mooi: La Meglio Gioventu, Lost in translation,

Big fish, 21gr, laat maar komen

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

bebdn wrote:

2003 lijkt me mooi: La Meglio Gioventu, Lost in translation,

Big fish, 21gr, laat maar komen

Ik wil best weer terug naar het telraam hoor

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Je doet het in ieder geval goed, Moviefreak#1!

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Erg leuk gedaan Moviefreak... Dit soort dingen mogen vaker. Uitslag kun je over twisten, maar uiteindelijk democratisch bepaald... ESOTSM naar mijn mening een verdiende winnaar van diverse awards. Jammer dat Kill Bill 2 met de "hoofdprijs" aan de haal gaat.

MFEO

• 682 messages
  • 38 votes

Net als bij de Oscars of de Bafta's ben ik het hier ook niet altijd eens met uitslagen maar ja. Is een democratisch gekozen uitslag.

ESOTSM vind ik wel overgewaardeerd.

Blij dat Kill Bill 2 met 1 stem verschil toch als beste film gekozen is. (o.a. mijn stem).

Al was het mijn keuze niet als beste film.

Wat is dus echt mis is de film Crash!! Is toch een klasse beter dan ESOTSM.

En qua muziek vidn ik "The Pantom Of The Opera" de Topper! Maar zo'n film is altijd kansloos doordat het een beperkt pubiek aanspreekt die van musicals houdt.

De enigste uitslag die voordat de genomineerde bekend waren al mijn favoriet was en nu ook als genomineere gewonnen heeft is die van Beste acteur > Bruno Ganz - Der Untergang.

Rest verschild er of zitten mijn genomineerde er niet eens bij Ik mis vooral bij beste vrouwelijke brijrol > Barbara Streisand - Meet the Fockers. LOL

Grapje!!! Moeilijke categorie vond ik en toen maar mijn favoriete genomen. Al weet ik dat die met 1 stem geeindigd is (denk ik). En moest toch iets nomineren.

In iedergeval vind ik dit een erg leuk en goed initiatief van Moviefreak#1.

Complimenten en erg bedankt dat je de vele tijd erin gestoken heb.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

moviefreak#1 wrote:

(quote)

Nee, maar dan moet je een jaar wachten..

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Behoorlijk boring uitslagen zo over het geheel, moet ik zeggen Maargoed, niet anders verwacht..

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Een leuk spelletje, dat wel. Maar ik ben het totaal niet eens met sommige uitslagen. Vooral die van cinematografie vind ik behoorlijk verrassend. Daar wint dus duidelijk de minste. En ook dat Der Untergang een prijs krijgt voor beste script, dat had dus echt Sideways moeten zijn Maar deze reacties heb ik ook bijvoorbeeld bij de Oscars Het is een zeer aangenaam tijdverdrijf maar ik had toch liever andere winnaars gezien! Maar met het volgende spelletje doe ik gewoon weer mee hoor!

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Laat 2003 maar komen!

Echt geweldige uitslagen,vooral die award voor Clive Owen die hij op de echte Oscars ECHT had moeten krijgen.

Kill Bill 2 voor beste film is dan weer een teleurstelling voor de hoofdprijs.

Wel raar dat Million Dollar Baby maar zo weinig in de prijzen is gevallen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik zou eigenlijk wel eens een paar jaar terug willen gaan om te kijken of de Titanic hier zinkt

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Gelukkig heeft Kill Bill Vol. 2 Wel beste film gewonnen! Jammer van de andere prijzen. Bill was briljant, hij had de prijs voor beste bijrol moeten winnen! Of Budd.

Mij lijkt eerst 2003(dat is nog redelijk recent). En daarna gewoon een terugkerend jaar-ding in februarie ofzo(dus in februari 2005). Ik zou wel meehelpen organiseren als er extra hulp nodig is in ieder geval.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Maart lijkt me een geschikt moment voor 2005, tegen die tijd zijn alle belangrijke filmw wel uit.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Maart lijkt me idd goed genoeg, bovendien hebben we nog even nodig voor 2003 als we die doen.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

moviefreak#1 wrote:

Ik zou eigenlijk wel eens een paar jaar terug willen gaan om te kijken of de Titanic hier zinkt

Ik zie het somber in voor Titanic De concurrentie is moordend en ik denk dat ze blij moeten zijn als ze al een keertje genomineerd worden. Maar eerst het jaar 2003, ik begin alvast met een lijstje voor mezelf

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Zo zo zo, ik was even weg dit weekend, en ik ben verheugd te zien dat er zo positief is gereageerd op deze verkiezing.

Ik hoop dat dat deze uitlsagen opgenomen worden in de WIKI. (weet niet wie daar verantwoordelijk voor is, maar het zou leuk zijn als het vermeld werd "hint"hint")

Goed werk moviefreak, mijn dank voor de goede samenwerking.

----

Wat 2003 betreft, kijk ik er naar uit. Zijn er mensen die het willen organiseren? Mijn taak stel ik ieder geval beschikbaar mocht iemand interesse hebben. (het is wel een gedoe, iedereen spammen uit de top 250 stemmen lijst om mee te doen, en het liefst meer natuurlijk. En vervolgens iedereen spammen die heeft meegedaan met de eerste stemronde). En uiteraard de regels vaststellen en naleven, waaronder ook vragen beantwoorden en problemen oplossen).

Moviefreak lijkt bereid weer te willen gaan tellen, en voor de uitslag te zorgen

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Dit was een heel leuk initiatief. 2003 mag er meteen aankomen wat mij betreft. Elke maand één jaar doen (in dalende chronologische volgorde); dat lijkt mij wel een haalbaar tempo.

Over de grote winnar van 2004 (ESOTM) ben ik niet echt zo tevreden, maar ach ja: alles is democratisch verlopen, dus daar moeten we ons dan maar bij neer leggen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.