- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Het was Sunset Blvd. ?
Potver! Nu wordt ie 702e in plaats van 679e!
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Mijn lijst gaat niets meer worden trouwens, 250 is toch echt teveel, dan moet ik er films tussen gaan zetten die ik het toch niet echt waard vind.
Helaas, misschien over een jaar/aantal jaar als ik nog meer gezien heb 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
De laatste dagen zijn ingegaan om een lijstje te bezorgen. Ik zit nu aan 56 deelnemers en verwacht nog wel enkele lijsten komende dagen.
Voorlopig nr. 1.000 is Freaks (1932)
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Mooi aantal. Die 63 van twee geleden gaan we wel halen 
scorsese
-
- 13155 messages
- 11068 votes
Had niet verwacht dat ik in de tijd tussen inleveren eigen lijst en de publicatie van de top 1000, nog een film zou zien die ik in mijn lijst zou willen zetten. Echter toch gebeurd. Chernobyl (2019)
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Had niet verwacht dat ik in de tijd tussen inleveren eigen lijst en de publicatie van de top 1000, nog een film zou zien die ik in mijn lijst zou willen zetten. Echter toch gebeurd. Chernobyl (2019)
Ben nu bij afl. 4 en ben het helemaal met je eens. Had makkelijk mijn lijst gehaald. Iets voor 2021
.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Mogen series in de lijst dan? Ik dacht alleen films.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Mogen series in de lijst dan? Ik dacht alleen films.
Alle films die op Moviemeter staan. Miniseries hier op de site dus ook.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Snel nog even alle afleveringen van Black Mirror opnemen 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Zooo, ik heb zojuist ook mijn steentje bijgedragen aan de teloorgang van OH's hood.
Een lijst met vol saaie klassiekers, pretentieuze arthouse en sociaal geëngageerde filmhuis drama's; alles waar onderhond zo dol op is 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Check. Pak ik de Marvels en comedy’s die na 90 minuten een u-turn maken om nog even een halfuurtje een morele boodschap erin te rammen.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Jammer dat je geen floplijst in kunt sturen om films (zie: teletubbie sci-fi à la Black Mirror) wat omlaag te helpen
.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Zooo, ik heb zojuist ook mijn steentje bijgedragen aan de teloorgang van OH's hood.
Een lijst met vol saaie klassiekers, pretentieuze arthouse en sociaal geëngageerde filmhuis drama's; alles waar onderhond zo dol op is
Is nog een hele klus hè om uit de lange rij 4.0* de juiste te pakken en ze dan ook nog in de goede volgorde te plaatsen.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Is nog een hele klus hè om uit de lange rij 4.0* de juiste te pakken en ze dan ook nog in de goede volgorde te plaatsen.

de 4,5* op volgorde krijgen is makkelijk vergeleken met de 4*-en. Ik ben er wel een aantal uren zoet mee geweest...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Tegen pretentieuze arthouse zeg ik niet op voorhand nee, de rest kan ik inderdaad missen als kiespijn 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Dat is niet pas een week geleden.
Ik jok niet. Ik heb geen melding gehad. Ik heb je bericht van 29 mei eens bekeken en ik vrees dat geen enkele user uit de opsomming in dat bericht een melding heeft gehad. Waarschijnlijk vanwege de opmaak van je bericht (gebrek aan spaties wellicht?).
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Tegen pretentieuze arthouse zeg ik niet op voorhand nee, de rest kan ik inderdaad missen als kiespijn
geef mij maar dan de sociaal geëngageerde filmhuisfilms, of dikke vette neontrips en techno of horrorfilms met een heerlijk sfeertje, liefst ook met kleurtjes en bijbehorende sound.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik jok niet. Ik heb geen melding gehad. Ik heb je bericht van 29 mei eens bekeken en ik vrees dat geen enkele user uit de opsomming in dat bericht een melding heeft gehad. Waarschijnlijk vanwege de opmaak van je bericht (gebrek aan spaties wellicht?).
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Volgens mij zijn ze toch echt niet getagd hoor. Probeer er maar op te klikken, ze zijn niet actief.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Weet niet of deze gebruikers op de hoogte zijn of interesse hebben, maar mocht er iemand in deze lijst staan die wil deelnemen dan is het nog mogelijk tot de deadline van zondag 23 juni! 
AC1,Alathir,Animosh,anne J,Barry83,blurp194,Boeikens,Brix,
centurion81,Daan258,de grunt,dualcia,Dudady,Dying Rose,Elineloves,Fikret8,
Filmkriebel,filmliefhebber92,Flat Eric,Flitskikker,Fortune,freek_93,Gang_Star,Gh8st,
Gizzmann,Goldenskull,Graaf Machine,Hannibal,ibendb,ikkegoemikke,JacoBaco,jarno1975,
Jawaddedadde,JDSsmetje,jeroentjuhhhhh,j0enne,John Barry,john mcclane 2,jordandejong,Justinw,
kimberlyVD,kos,leatherhead,Left4Dead,Lucaij,luukve,Malse filmpies,Martin Van K,
MatthijsGr00t,Mescaline,mikey,Miszmi,mr rumson,nakada,neo,Nicolage Rico,
Noodless,n00r,Ramon K,Redlop,rensie32,Roger Thornhill,ROOSKY,Rvdz,ScarFish,
schram101,scorsese,SergioMalick,Shinobi,SmackItUp,Spartaan1986,stfuympos,stinissen,
tattoobob,tommykonijn,trebremmit,Verhoeven,VincentL,Woland,wyatt earp,Zandadder.
Ik kan er gewoon op klikken. Als ik op Ramon K klik, kom ik gewoon op zijn pagina uit.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik kan er gewoon op klikken. Als ik op Ramon K klik, kom ik gewoon op zijn pagina uit.
Daar lijkt iets raars gaande. Ik zweer dat ik het vanmiddag probeerde en toen niet kon klikken...
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4883 votes
scorsese heb jij wel bovenstaande melding gehad 29 mei?
Ik in ieder geval. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik heb geen melding gehad. Dat heb ik gewoon gechecked in mijn inbox/waarschuwingsbox. Maar ik kan wel via dat aangehaalde bericht op mijn homepage komen. Ik denk dat het aan die komma's (en gebrek aan spaties) ligt; misschien worden al die users dan als één geheel item gelezen door dat tagsysteem?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik kan mijn top 500 trouwens pas morgen(vroeg) aanleveren. Red ik het niet, (of is de inzending 'te laat') dan heb ik vette pech gehad en laat ik het topic aan me voorbijschieten.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Als ik het goed heb, kan het morgen nog de hele dag.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Een laatste tussenstand. Ik heb nu 58 deelnemers. Ik hoop dat er vanavond of morgen nog lijstjes binnen komen en we boven de 63 van vorige editie kunnen geraken. De huidige lijst is alvast een mooie top.
En voor wat het waard is, voorlopig op nr 1.000: A fistful of dollars. 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ben benieuwd welke film er uiteindelijk op nr. 1000 belandt.