- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Als men nou even het plaatje linkt naar de film...

Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
Eens kijken of we The Tree of Life op één kunnen brengen!
Deze steun ik van harte
Dat is je geraden ook, nu je McCabe & Mrs. Miller van je lijst hebt geknikkerd 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
MovieMind ik had je vermelding op 29 mei wel gezien, maar ik kon me er op dat moment niet toe zetten om precies na te lezen wat dit inhield.
In ieder geval bedankt voor de melding en ik vind dit absoluut een erg leuk initiatief van Film Pegasus. Ik ben me bewust van de deadline (dus ook van het feit dat ik schandalig laat ben met reageren), maar ik zal evengoed kijken of het me een dezer dagen lukt een top 250 samen te stellen. Dat is sowieso iets dat ik al lang op mijn 'to do list' heb staan, maar doordat ik eigenlijk altijd wel wat belangrijkers te doen heb komt het er maar niet van
Dit zou wel een uitgelezen kans daarvoor zijn natuurlijk.
Ik beloof niks, maar ik zal kijken hoe ver ik kom. Mocht het er niet van komen, dan zal ik evengoed geregeld even bij de uitslag komen kijken.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ga dat waarschijnlijk ook niet redden voor de 23e. In my defense: ik ben pas een week geleden op de hoogste gesteld.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Zojuist mijn Top 250 ingeleverd, slechts honderd films vochten voor plek #250.
Meest genoemde regisseur: Shion Sono.
Onfortuinlijke film: #251 Blade Runner.
Ook nog even een paar stills; heb Loveless daardoor nu al op de korrel. 
08. Kûkai (2017)
http://i64.tinypic.com/2z83yi8.jpg
84. Soredake (2015)
http://i68.tinypic.com/msm1dz.jpg
100. Hiso Hiso Boshi (2015)
http://i64.tinypic.com/3096jqg.jpg
151. Schneider vs. Bax (2015)
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
''Cinema begins with Tarkovsky and ends with Malick.'' Zijn hele oeuvre gaat in de lijst. 
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Verdikke. Dag na inzending zie je dan een pracht van een Portugese parel van Paulo Rocha: Os Verdes Anos.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Der gaat er mooi één in die ik vandaag pas in de bios heb gezien.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Der gaat er mooi één in die ik vandaag pas in de bios heb gezien.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
De nieuwe Men in Black, gok ik zo.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik ga dat waarschijnlijk ook niet redden voor de 23e. In my defense: ik ben pas een week geleden op de hoogste gesteld.
Moest het toch nog lukken is je lijst altijd welkom. En anders kan je hopelijk nog genieten van de eindlijst. 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Zojuist mijn Top 250 ingeleverd, slechts honderd films vochten voor plek #250.
Als het zo'n gevecht was, waarom die negenennegentig verliezers er niet bij inleveren? Een top 349 wordt evengoed geaccepteerd.
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
gauke, ik heb zojuist mijn top-500 ingeleverd met een nieuwe nr. 1:
https://www.moviemeter.nl/images/cover/29000/29882.300.jpg?cb=1437298331]Un Amour à Taire
Warm aanbevolen!
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dr. Strangelove?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ah, ik vroeg me af of dit weer ging plaats ging vinden, maar omdat ik een tijd afwezig ben geweest zie ik nu pas dat de deadline over twee dagen is. Als ik ga verhuizen... Dus dat ga ik niet redden helaas. Mijn fout verder.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ah, ik vroeg me af of dit weer ging plaats ging vinden, maar omdat ik een tijd afwezig ben geweest zie ik nu pas dat de deadline over twee dagen is. Als ik ga verhuizen... Dus dat ga ik niet redden helaas. Mijn fout verder.
Jammer dat je dit jaar niet kan meedoen, maar je kan uiteraard wel genieten van de uiteindelijke eind top 1.000. Succes met de verhuis!
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Je kan desnoods toch je lijsten van twee jaar geleden ingegeven? Of kleine wijzigingen maken?
Verder heb ik mijn lijstje misschien in 4-6 uur gespreid over 2 dagen gedaan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Verder heb ik mijn lijstje misschien in 4-6 uur gespreid over 2 dagen gedaan.
Dat zou ik gewoonlijk ook doen, maar die tijd heb ik dit weekend net niet. Volgend weekend was een ander verhaal geweest, maar zo gaat het soms.
Mijn oude lijst inleveren doe ik liever niet. Te veel gezien sindsdien.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Misschien moet Film Pegasus het een week uitstellen?
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Misschien moet Film Pegasus het een week uitstellen?
Liever niet, het is natuurlijk heel jammer als mensen de datum niet halen. Per uitzondering kan iemand nog een laatste lijst begin volgende week bezorgen omdat ik dan alles aan het verwerken ben, maar ook dat moet een uitzondering blijven. Ik hoop dat de mensen die het weekend niet halen om nog een lijstje te maken dat zullen begrijpen.
En hopelijk vinden de meesten nog wel de tijd om een lijst te bezorgen. Het zou toch minstens een verbetering van aantal deelnemers moeten worden tegenover 2017. 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik hoop binnen twee jaar ook nog veel meer gezien te hebben, dus in feite zal er keer op keer wel veel variatie in mijn lijst zitten. Aan dit project doe ik zeer graag mee. Bedankt voor het vele werk en organiseren hé Film Pegasus!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Dat is niet pas een week geleden. 
madmadder
-
- 371 messages
- 3054 votes
Net Un Homme Qui Dort gezien. Jammer dat ik mijn lijstje al ingeleverd heb, was erg hoog gekomen.
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat tijdens het schuiven in excel op de een of andere manier mijn nr. 79 verloren is gegaan in de lijst die ik aan Film Pegasus heb gestuurd. En dat terwijl ik de lijst meerdere keren gecheckt heb. Jammer, maar gelukkig haalt de film de lijst sowieso wel.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat tijdens het schuiven in excel op de een of andere manier mijn nr. 79 verloren is gegaan in de lijst die ik aan Film Pegasus heb gestuurd. En dat terwijl ik de lijst meerdere keren gecheckt heb. Jammer, maar gelukkig haalt de film de lijst sowieso wel.
Ja, nu ga je toch moeten vertellen wat die nr. 79 precies was zodat we met z'n allen ofwel opgelucht kunnen ademhalen of je publiekelijk beschimpen.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Het was Sunset Blvd. ?
Komt goed. 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
gauke, ik heb zojuist mijn top-500 ingeleverd met een nieuwe nr. 1:
(afbeelding)
Warm aanbevolen!
Geweldig! Komt er vast en zeker in te staan!
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Had ik weer 'ns niet door.... Bedankt!