- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
MovieMeter top 1000 project - Editie 2019
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ik heb The Mule gezien. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben (even afkloppen).
SimonSav
-
- 337 messages
- 3414 votes
Wtf, whats up met al die gay films ineens.
Paris Est à Nous (2019) wel gelijk relatief hoog binnen voor zo een heel recente film 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Het is een Invasie van the gay agenda. Je reinste propaganda!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
'Gay films', wat primitief, tegenwoordig noem je dat toch lhbtiqapc films? 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Je geeft zo wel een heel verdraaid beeld van Un Amour a Taire, Film_Pegasus. 
Die Jeremie Renier is trouwens ook wel een lelijkerd eigenlijk, als je hem zo naast die andere acteur zet.
Die andere acteur heeft wel rare tepels.
Ik had overigens een film met Jérémie Renier in mijn top-10 staan. Logischerwijs heeft die het niet gered. Je mag raden welke. 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Je vindt het niks of fantastisch, maar het voegt in ieder geval iets unieks toe.
Juist precies het omgekeerde. Het voegt niet iets unieks toe, maar het is geen onaardige film.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Vooruit, krijgen jullie allebei gelijk: het is een fantastische, unieke film.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Juist precies het omgekeerde. Het voegt niet iets unieks toe, maar het is geen onaardige film.
Heb techno Malick nog altijd niet gevonden. Malick zelf is er gelukkig niet mee te vergelijken.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Bij sommige films ben ik nu wel benieuwd of er gay-elementen inzitten door de gebruikers die erop hebben gestemd. Bijvoorbeeld Changeling nu. Dacht dat Clint Eastwood juist zo'n echte heteroman was..
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Heb techno Malick nog altijd niet gevonden. Malick zelf is er gelukkig niet mee te vergelijken.
Techno Malick? Gaspar Noé dus.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Maar het is wel grappig dat Paris boven TNW staat.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Bij sommige films ben ik nu wel benieuwd of er gay-elementen inzitten door de gebruikers die erop hebben gestemd. Bijvoorbeeld Changeling nu. Dacht dat Clint Eastwood juist zo'n echte heteroman was..
Clint Eastwood heeft ook een gay themed film gemaakt Midnight in the Garden of Good and Evil (1997)
en hij is libertariër.
Ik heb die film met Jeremie Renier nog steeds niet gevonden. Zeg het maar..
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Twee Malick films tot nu toe en beide gedaald, toch?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Twee Malick films tot nu toe en beide gedaald, toch?
Alleen The New World toch?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Paris est à nous is inderdaad niet gedaald.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Clint Eastwood heeft ook een gay themed film gemaakt Midnight in the Garden of Good and Evil (1997) en hij is libertariër.
Ik heb die film met Jeremie Renier nog steeds niet gevonden. Zeg het maar..
Ah oké, ben vrijwel geheel onbekend met Eastwood en weet alleen het een en ander van horen zeggen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Daar ging het toch niet om?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Philadelphia ziet er net zo gay uit als Querelle, maar dan zonder kleurenfilters. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Pride? Zo'n onopvallend hapslikwegfilmpje zo hoog in de lijst?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Jammer van al die generieke gay films ja.
Midnight Cowboy hoort daar in ieder geval niet bij. 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Lol
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Jammer van al die generieke gay films ja.
Raar iets vind ik dat. Smaken verschillen, maar ieder stemt toch op de volgens jou beste films? Niet omdat een bepaald thema aan de kaak wordt gesteld en je binnen dat gegeven je ranking maakt?
Brave-Neo
-
- 607 messages
- 1826 votes
Ik ben dan wel benieuwd waar we Mysterious Skin (2004) terug gaan zien... 2 jaar geleden op plaats 576 en bij mij 6 plaatsen gestegen.
SergioMalick
-
- 1230 messages
- 1833 votes
Mooie afbeelding bij The New World!
Ook dank voor iedereen die de moeite heeft genomen om een lijst in te sturen! Ik ben dan één van de stille genieters die elke dag wel een paar keer komt kijken of er weer een nieuwe blokje bij staat.
De komende twee jaar dan toch maar eens aan een top 250 werken, al betekent dat wel nog meer Malick in de hoogste regionen.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik werd (opbouwend) op de vingers getikt gisteren. Niet gay film, JM; Queer film. Heeft gay toch een minder fijne connotatie? Ik was me daar namelijk niet van bewust.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Ik werd (opbouwend) op de vingers getikt gisteren. Niet gay film, JM; Queer film. Heeft gay toch een minder fijne connotatie? Ik was me daar namelijk niet van bewust.
Ik wil daar ook wel het fijne van weten.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Zie in Paris Ést a Nous gelukkig maar weinig van de überkitsch uit een pak 'm beet Tree of Life terug. Wat een verschrikking, van die cgi dino's wordt ik nog steeds weleens zwetend wakker.