- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter Top Horrorfilms
MovieMeter Top Horrorfilms
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik was eerder dus je moet je post aanpassen.
Vandaar dat ik geen fan van dit systeem ben.
Tja ik zal anders beurt om beurt jullie naam afroepen om te stemmen 
KO's zijn chaos soms, dat maakt het ook wel leuk. Past wel bij horror.
joolstein
-
- 10828 messages
- 8911 votes
Alleen al hiervoor heeft Braindead een streepje voor!
1-5
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Liever post ik dan later op de dag als het rustig is om deze narigheid te voorkomen, maar dan bestaat er weer de kans dat ik vergeet te stemmen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Liever post ik dan later op de dag als het rustig is om deze narigheid te voorkomen, maar dan bestaat er weer de kans dat ik vergeet te stemmen.
Daarom zeg ik nog erbij zeg voor wie je stemt dan is er achteraf geen discussie...
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Ik moest ook even aanpassen aangezien Alexander en ik tegelijk stemden en hij iets eerder was. Maar dat valt zelfs mij direct op
5 sec werk om mijn eigen bericht even te actualiseren met het punt dat net voor me binnenkwam erbij.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
1-6 Braindead
Het verschil kan amper groter zijn (0.5* vs 4.5*)
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Ik moet me altijd heel erg inhouden als ik ergens de woorden annual meeting hoor. Verleidelijk om dan full Vera Cosgrove te gaan met mijn beste imitatie, maar als ze de referentie niet snappen, denken ze waarschijnlijk dat je je verstand hebt verloren. Misschien trouwens ook wel wanneer ze hem wél vatten; het lijkt niet geaccepteerd om dat tijdens vergaderingen te doen.
En nog steeds moet ik nu en dan 'What... No pudding?!?' roepen na het eten, sinds ik Braindead als 12-13- jarige zag.
Gaat ook niet meer over, vrees ik.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ok zo laag zou ik ED niet geven maar is wel één van de weinige keren dat we het volmondig eens zijn in waardering
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik moet me altijd heel erg inhouden als ik ergens de woorden annual meeting hoor.
En nog steeds moet ik nu en dan 'What... No pudding?!?' roepen na het eten, sinds ik Braindead als 12-13- jarige zag.
Gaat ook niet meer over, vrees ik.
Haha nu ga ik een lekker puddinkje eten, niet gelogen 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Daarom zeg ik nog erbij zeg voor wie je stemt dan is er achteraf geen discussie...
Dit wordt zelden gedaan, blijkt.
Dan zou ik zeggen; gewoon normaal stemmen (1-0 of 0-1 of alleen de naam noemen) en niet van elkaar over nemen. De organisator telt wel. Makkelijker en betrouwbaarder kan niet.
Kortom, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan (in dit geval?).
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dit wordt zelden gedaan, blijkt.
Dan zou ik zeggen; gewoon normaal stemmen (1-0 of 0-1 of alleen de naam noemen) en niet van elkaar over nemen. De organisator telt wel. Makkelijker en betrouwbaarder kan niet.
Kortom, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan (in dit geval?).
Dat hebben we in het verleden ook geprobeerd, blijkt niet zo tof te zijn. De deelnemers werken graag via een zo correct mogelijke tussenstand, maakt het allemaal wat dynamischer dan te moeten wachten op de organisator die ook niet altijd aanwezig is om up te daten.
Maar of het nu echt zo moeilijk is als je ervan maakt, het heeft bij zoveel KO's goed gegaan ook voor ik op MM zat dus zie niet in waarom het dan ineens anders moet.
We kunnen jouw systeem wel toepassen volgende keer, er zijn er nog 2 na deze. Maar uiteindelijk zie ik deze werkwijze niet als een groot probleem.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
even tussendoor:
Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Losstaand van welke Dead de achtste plaats weet te bemachtigen zullen er daarna dus nog maar 7 titels bijkomen.
MovieMeter Top Horror Films @ICM
410/771
Shaky
-
- 3735 messages
- 13044 votes
Kiezen tussen Evil Dead en Braindead???
Uhm... ik mag zeker niet aan beide films mijn stem geven (4-10) ? 
Dit is toch niet te doen jongens... nou... iene miene mutte:
4-9
joolstein
-
- 10828 messages
- 8911 votes
492/771 en met nog 7 titels te gaan (waarvan ik ervan uit gaat dat ik ze alle heb gezien) mis ik er nog net één om er 500 films van te maken! Tja, daar moet ik dan toch maar wat aan gaan doen!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
The Evil Dead (1981)
vs
Braindead (1992)
5-13 (2,0* vs 4,0*)
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Vijf tegen dertien.
Wel opvallend verschil aangezien ze evenveel nominaties hadden?
492/771 en met nog 7 titels te gaan (waarvan ik ervan uit gaat dat ik ze alle heb gezien) mis ik er nog net één om er 500 films van te maken! Tja, daar moet ik dan toch maar wat aan gaan doen!
Jou kennende had het echter sowieso niet lang geduurd voor je een van die ongeziene titels erin zou gooien. 
joolstein
-
- 10828 messages
- 8911 votes
Jou kennende had het echter sowieso niet lang geduurd voor je een van die ongeziene titels erin zou gooien.
Tja, dat is inderdaad al gebeurd ik heb nu (na snel er overheen gekeken te hebben) 24 titels gekeken die voorkwamen in de lijst. Oh en die vijfhonderdste is uiteindelijk ook al gekeken hé!