- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als jij een film van tweeënhalf uur kijkt die je al na een half uur het liefst afzet en die de resterende twee uur alleen maar slechter wordt. Baal je er dan niet van dat je de film niet hebt uitgezet? Ik zou mezelf echt een loser vinden.
Tsja, dat is een risco dat je neemt. Aan aannames of verwachtingen heb je niks. Je zou het toch zelf moeten gaan zien. Een half uur op 2,5 uur vind ik onvoldoende. Dan heb je het over 20%, het moet niet gekker gaan worden. En dat ji jeen film al na vijf minuten af kan zetten kan ik helemaal niet bij, alsof je een boek kan beoordelen door het lezen van een epiloog.
Mat i Syn heb ik nog liggen. Vaak blijft de toon en stijl hetzelfde maar er zijn genoeg films/cineasten die het tegendeel bewijzen. Kijk naar een director als Miike, ik ken geen regisseur waar één film zoveel verschillende tonen heeft. Bij stijl ben ik het wel met je eens, dat verandert niet vaak.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Twee keer zelfs in twee dagen tijd
Maar dat was ook wel een beetje onder dwang door Shannon. En stiekem vond je het ook een hele leuke film, zal binnenkort eens alle andere barbie films huren voor je
Ja, dat is waar. Was ik al vergeten
. Barbie films? kick ass!
.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je er twee uur ergernis en verveling mee bespaart zou ik dat toch niet willen stellen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja maar je kan niet het gehele boek daardoor beoordelen. Wel of het boek daadwerkelijk iets voor jou is of niet. Maar dat wil niet gelijk zeggen dat het een slecht boek is.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nou ja ik bedoel het denk ik anders, ik wil er gewoon mee zeggen dat om een voorbeeld te noemen, ik de boeken van Kluun nooit zou gaan lezen omdat het me niks lijkt. Maar als je in de de algemene lijsten kijkt van 'goede boeken' die veel verkopen, dan is het geen slecht boek. Snap je?
Het is moeilijk om uit te leggen. Bij films lees je ook wel de achterkant van de hoes en daarop kan je ook baseren of het boek iets voor jou is of niet, zo niet prima, maar misschien is het wel een goede film 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Een film van 2,5 uur na een halfuur afzetten
. Grapjas.
Als je een film afzet lijkt een 0,5* beoordeling gerechtvaardigd. Ook al is het maar een half uurtje, het recht om te stemmen heeft ie wel.
Kevin13 zet een film dan wel af na een half uur, maar volgens mij stemt hij er dan ook niet op. Niets mis mee.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En toch blijft er een verschil tussen bijna 20 films opnoemen die je allemaal vroegtijdig af hebt gezet, en af en toe een film tegenkomen die je niet wil afkijken. Denk dat dat ook een beetje NW zijn punt was.
Dat bedoelde ik idd.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Ik heb dat bij 1 film wel gedaan namelijk Streets of Blood maar dat was echt een hele stomme film ik hem volgens mij een uur zitten kijken met constante ergenis, ik denk dat mensen die hem gezien hebben dat wel kunnen beamen
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat vind ik toch wel een stuk erger, want dan beoordeel je iets wat je niet volledig gezien hebt. Kevin13 zet een film dan wel af na een half uur, maar volgens mij stemt hij er dan ook niet op. Niets mis mee.
Ik heb het dan over op grote schaal films afzetten. Stemgedrag is helemaal niet aan de orde in deze discussie.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Klopt. Al die films heb ik niet op één dag proberen te bekijken. Het was de eerste post die ik hier plaatste met meteen de meeste films die ik niet afgekeken heb. Zo heb ik The Bourne Identity zo'n jaar geleden, misschien langer, eens proberen te bekijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je er twee uur ergernis en verveling mee bespaart zou ik dat toch niet willen stellen.
Dat is waar maar dat weet je op voorhand natuurlijk niet, al snap ik waar je heen wil en dan moet ik je ook wel gelijk hebben. Alleen is dat voor mij geen optie.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
God Forgives ... I Don't! Met Terence Hill en Bud Spencer. Ook nooit afgekeken.
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
Soul Kitchen, Floris (2004), A Little Trip to Heaven, The White Tiger, en A Praire Home Companion. En bij Bright Star ben ik in slaap gevallen, maar wel in de zaal blijven zitten (telt dat?).
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
(bij bioscoopbezoek)
La Dolce Vita (en ik was niet de enige die opstapte)
Later wel nog op TV in z'n geheel bekeken.
En een Franse politieke film, geen idee welke dat was.
Na een minuut of 15 al naar buiten.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
De enige film waarbij ik ooit de bios uitgelopen ben is Tropic Thunder..
Wat een drama is/was dat zeg!
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Echt die film vond ik geweldig, misschien toch maar eens kijken in zijn geheel 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Tropic Thunder ook met moeite uitgezeten, gister moest ik af en toe ook even weglopen van Never surrender!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Echt die film vond ik geweldig
Is inderdaad een erg leuke film 
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Epic Movie heb ik echt niet aan kunnen zien, 1 van de weinige films die ik voortijdig uit heb gezet.
Een wat opvallendere titel die ik niet kon uitzitten was Naked.
Qua stemmen heeft deze film een goed gemiddelde, maar vond het een hele vervelende film.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is inderdaad een erg leuke film
Oke dan. De kritieken waren destijds ook best positief. Echter waren wij die avond lang niet de enige die de zaal uitliepen. Ik denk ook niet dat ik het nog ga proberen. Vond er totaal niets aan.
Awake78
-
- 1022 messages
- 496 votes
In de bios:
-Pirates of the Carribean (de 1e natuurlijk, de andere 2 heb ik gelaten voor wat het was)
Thuis:
-2 x Braveheart
-2 x Sin City
-1 x The Deer Hunter
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
North By Northwestern. Was zo moe en viel gewoon in slaap terwijl de film wel goed is. Mijn eigen schuld dus. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Je bedoelt Northwest?
Ik zoek eigenlijk alleen films uit waarvan ik weet dat er in ieder geval iets moet zijn wat ik wel goed vind. Hierdoor zit ik dus zo goed als elke film uit. Soms val ik in slaap (Godfather 2 én 3), maar die kijk ik later dan af.
Je kunt het op 2 manieren kijken:
- Kijk de film niet af en je bent te tijd sowieso kwijt.
- Kijk de film af en je bent nog meer tijd kwijt, maar je bent wel een ervaring rijker en je leert de goede films alleen maar meer waarderen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Gisterenavond nog even half naar THE GREAT DICTATOR gekeken.
Had eigenlijk niet veel zin om nog even een film te bekijken, maar eenmaal deze begon had ik er veel zin in.
Het was echter al 3u, en ik was verschrikkelijk moe (was al van 7u, had maar 4u geslapen de nacht ervoor).
Het was eigenlijk gewoon een herziening om te kijken of ik de stijl van die film nog altijd tof zou vinden.
Wat dus het geval was.
Heb ik dan maar een half uurtje voor het einde stop gezet.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Requiem for a Dream, veel te vermoeiende film.. Na een half uur stop gezet.
k.grubs
-
- 180 messages
- 341 votes
Salo van Pasolini. Te gruwelijk, en waarom?
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Was ook zo'n typische film waar ik de neiging kreeg om 'm af te zetten.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Ligt eraan of ik hem wil kijken. Als ze ook daar de hele tijd die gruwelijke, hatelijke beelden laten zien dan ga ik hem niet kijken en doe ik er geen moeite voor om hem te vinden.
Welke uitleg ze ook aan dit soort filmen willen geven.