- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
En ook ik ben het daar volledig mee eens.
Maar ook Pretty woman vind ik enorm ondergewaardeerd.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Spion van Oranje (2009). Wel heel erg ondergewaardeerd.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ghostbuster II, belachelijk lage score.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
De Friday the 13th serie (en dan vooral Part 2 en The Final Chapter)
De Sleepaway Camp serie.
Scream 2 en 3
Cannibal Holocaust
The Last House on the Left
The Hills Have Eyes
Hi Mom!
Saturday Night Fever
Quaternion
-
- 103 messages
- 211 votes
kingdom of heaven
hier moet ik aan toevoegen dat ik de meeste van Damme films ook erg ondergewaardeerd vind.
Sven Vermant
-
- 472 messages
- 4547 votes
hier moet ik aan toevoegen dat ik de meeste van Damme films ook erg ondergewaardeerd vind.
De meeste films van Van Damme zijn overgewaardeerd zul je bedoelen.
Om nog een ondergewaarde film te noemen.
De Roemeense film 4 Months, 3 Weeks and 2 Days had toch wel een iets hogere positie verdiend.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Hostel en Hostel: Part 2, schitterende films van Eli Roth maar verschrikkelijk ondergewaardeerd omdat het 'ziekelijk' is en omdat er 'mensen in gemarteld' worden.
Timtim
-
- 98 messages
- 299 votes
Bringing out the dead (1999) is zeer ondergewaardeerd. Het is een hele duistere film, maar de acteurs doen het echt heel goed. Het verbaast me dat deze film "slechts" een 6.6 heeft op imdb. Dacht toch wel dat meer mensen deze film goed zouden vinden
Dieter123
-
- 39 messages
- 1526 votes
The fountain vind ik erg ondergewaardeerd.
Eerste keer ik hem zag vond ik hem ook niet echt super.
Maar alle keren erna....
Hoe meer je hem ziet, hoe beter die gaat worden.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Teorema (1968)
Drama, 98 minuten
geregisseerd door Pier Paolo Pasolini
met Terence Stamp, Silvana Mangano en Massimo Girotti
gemiddelde: 3,00 (63 stemmen)
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ben ik het helemaal mee eens, vooral met Kingdom of Heaven! Gister nog een ondergewaardeeld filmpje gezien. Escape from LA met Kurt Russel.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Want?
(ik neem aan die flutfilm van Guy Ritchie en niet het origineel?)
Sukantara
-
- 95 messages
- 102 votes
Ik vond Swept Away gewoon best een aardige film, keek lekker weg, tropisch strandje, het was geen topper, maar ik vond het zeker niet zo waardeloos als ie gewaardeerd wordt door zovelen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5309 votes
Ali G in da House.
Perfecte vertolkingen van iedereen - van Sasha Baron Cohen, tot Martin Freeman, tot Charles Dance - maar ook nog een schitterend verhaal dat als parodie twee kanten opwerkt. Aan de ene kant zien we de gangstercultuur in Amerika die heel erg te kijk wordt gezet (die autorace aan het begin!
) en daarnaast krijgen we ook nog een bijzondere inkijk in de Britse politiek.
Ik snap echt niet waarom deze film hier onder de drie sterren is beland...een van de allerbeste komedies die ik ken!
killerfreak
-
- 846 messages
- 1066 votes
Tis maar wat ge ondergewaardeerd noemt qua score natuurlijk, maar van mij had War of the Worlds (2005) een stuk hoger mogen noteren dan 6.4/10 en ook The Ring liet een betere indruk op mij achter dan 'maar' 6.9/10.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ik vind de Rush Hours enorm ondergewardeerd. Die zijn toch echt hilarisch.
ILDIB
-
- 3061 messages
- 2378 votes
Oscar, met Stallone. Geniaal gespeeld door hem. Verrassend ook.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hostel en Hostel: Part 2, schitterende films van Eli Roth maar verschrikkelijk ondergewaardeerd omdat het 'ziekelijk' is en omdat er 'mensen in gemarteld' worden.
Iedereen die geniet van dit soort films is niet goed bij zijn hoofd.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Deze films zijn erg ondergewaardeerd, terwijl ze toch heel erg goed zijn:
- The Great Escape
- The Longest Day
- Where Eagles Dare
- Kelly's Heroes
- Battle of the Bulge
- Patton
- Force 10 From Navarone (ernstig ondergewaardeerd)
- The Caine Mutiny
- The Bridge on the River Kwai (ernstig ondergewaardeerd)
- Letters From Iwo Jima
- Stalag 17
- Sahara (film waarin Bogart speelt)
- Cross of Iron
En nog veel meer. De films hierboven behoren zeker tot de beste uit de film geschiedenis. Heel erg goede acteerprestaties, sterrencast, goede regisseurs, originele verhalen, films met inhoud, prachtige locaties. Films die tegenwoordig gemaakt worden hebben vaak maar één spectaculair iets, oudere films zijn vele malen beter.
En Pastichio Rocker:
Jij zij dat SS Doomtrooper ondergewaardeerd is, terwijl je zelf een 1.0* geeft.
killerfreak
-
- 846 messages
- 1066 votes
Iedereen die geniet van dit soort films is niet goed bij zijn hoofd.
Hij heeft denk ik ergens wel een punt. Horrorfilms waar mensen gemarteld geworden ed scoren idd altijd lager, of het nu op MM of op IMDB is. Maar los van het feit of hostel 1 en 2 nu goed is of niet (ik vond persoonlijk de eerste ook 'goed'; 2de niet gezien), het heeft toch niks te maken met 'genieten'. Ge kunt toch bvb Exorcist ook goed vinden zonder ervan te 'genieten'. Of wat met Saw (1) die toch hoog scoort hier op MM. Of the hills have eyes, of scream of whatever... Zoveel films die mensen afmaken, dus daarom moogt ge die film niet goed vinden? Want wat gij eigenlijk zegt is dat het horrorgenre op niks trekt. Iedereen heeft toch z'n eigen smaak, nee?
En om terug te komen op hostel: wat mij betreft had die idd ook iets hoger mogen scoren, maar ok... de mening van de meerderheid telt natuurljk, en dat is momenteel een gemiddelde van 2,76.
---
Deze films zijn erg ondergewaardeerd, terwijl ze toch heel erg goed zijn:
- Stalag 17
Ik weet niet of ge dit nog ondergewaardeerd moogt noemen met een 3,8 en een plaats in de top 250
. Maar het grootste 'probleem' met deze films is dat ze nog niet zo gekend zijn bij het grote publiek en bijgevolg nog niet enorm veel stemmen hebben vergaard. Zal dus wel veranderen in de toekomst vermoed ik 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je haalt de quotes door elkaar.
En Pastichio Rocker:
Jij zij dat SS Doomtrooper ondergewaardeerd is, terwijl je zelf een 1.0* geeft.
De film is in ieder geval een stuk vermakelijker dan Man On Fire en Napoleon Dynamite.