• 178.114 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.363 votes
Profile

Toplijsten (centraal topic)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik vraag me toch af hoe dat komt. Ik dacht dat mensen meer van underdogs hielden dan van de echte nr1 ?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Ik vraag me toch af hoe dat komt. Ik dacht dat mensen meer van underdogs hielden dan van de echte nr1 ?

Nee hoor, er zijn toch ook veel meer mensen voor Ajax (of PSV) dan voor FC Dordrecht. De massa loves the winner.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wat een losers (en ik weet niets van voetbal)

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Off-topic verwijderd.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

rep_robert wrote:

Dat is idd geen sarcasme bij 2001

Het is tog ook een enorm trieste troll-reactie om 2001 als beste film ooit te bestempelen.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Reinbo wrote:

Nee hoor, er zijn toch ook veel meer mensen voor Ajax (of PSV) dan voor FC Dordrecht. De massa loves the winner.

Ondanks dat Ajax niet echt meer als winner gezien kan worden.

(Zelfspot, maar eigenlijk is het in en in triest )

AGE-411 wrote:

Maar je wordt juist nr. 1, OMDAT zoveel mensen van je houden en niet andersom. Vandaar dat de vergelijking Ajax en TSR niet echt opgaat, omdat Ajax het aan zichzelf te danken heeft als het kampioen wordt en niet aan de volgelingen. TSR moet het 100% doen met de volgelingen.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het wordt druk met nieuwe films in de toplijst de komende drie maanden. Met de huidige scores zullen er namelijk negen nieuwe films in de toplijst verschijnen:

4 december: Changeling

1 januari 2011: Loft en Yip Man

8 januari 2011: The Boy in the Striped Pyjamas

15 januari 2011: Seven Pounds en L'Instinct de Mort

12 februari 2011: Slumdog Millionare

19 februari 2011: L'Ennemi Public No. 1

25 februari 2011: Le Premier Jour du Reste de Ta Vie

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Knisper wrote:

...

15 januari 2011: .... en L'Instinct de Mort

...

19 februari 2011: L'Ennemi Public No. 1

...

Zijn die niet hetzelfde?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nee.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Zijn die niet hetzelfde?

Dat waren twee delen.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Knisper wrote:

Het wordt druk met nieuwe films in de toplijst de komende drie maanden. Met de huidige scores zullen er namelijk negen nieuwe films in de toplijst verschijnen

Ik kan niet zeggen dat hier sprake is van meer kwaliteit in de toplijst. Hoewel ik geen moeite heb met het verdwijnen van Titanic, Jurassic Park en Apocalypto.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Cool, Jurassic Park staat erin. Werd een keer tijd, hoort er zeker in thuis..misschien niet de beste film aller tijden. Maar wel een belangrijk mijlpaal in de geschiedenis

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Als ik dat lijstje van Knisper bekijk kan ik enkel concluderen dat het steeds triester wordt met het niveau van de top 250.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Valt wel mee, voegt zich prima bij het niveau van de top250... .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De films die er bij gaan komen voegen toch niets toe. Komt er geen enkele in de buurt van mijn eigen top 250.... Zit ook niets bij waarvan ik zeg datje die gezien moet hebben.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Slumdog Millionaire is uiteraard een geweldige toevoeging.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Overigens, Yip man is gaaf en verdient het wel, leuk om die titel het zo goed te zien doen .

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Yip Man begrijp ik wel, ijzersterke film in zijn genre.

Maar zo een Seven Pounds of Slumdog Millionaire is gewoon sentimentele bagger. Ik ben een groot liefhebber van drama, maar deze prullen wisten me totaal niet te ontroeren.

Die twee films over Jacques Mesrine zijn niet slecht, maar absoluut geen top 250 materiaal.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Changeling valt ook wel onder über-sentimenteel. En, correct me if i'm wrong, het jongetje in de gestreepte pyjama is ook van dat kaliber, toch? De meerderheid houdt daar blijkbaar wel van.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Nomak wrote:

Maar zo een Slumdog Millionaire is gewoon sentimentele bagger.

Ik denk dat je romantisch met sentimenteel verwisseld hebt. Dat je Slumdog Millionaire niet goed vindt ala, maar SM is gewoon een typisch avonturenverhaal gestoken in een romantisch jasje. Sommige films in jouw top 10 vind ik veel sentimenteler, maar absoluut niet slecht, immers oprecht sentiment staat niet gelijk aan vals verworven sentiment.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ja, romantisch is misschien een betere benaming. Maar dan nog had ik er totaal geen gevoel bij.

In mijn top 10 zijn inderdaad een aantal sentimentelere films. Daar ben ik ook wel een liefhebber van. Als het maar oprecht is, zoals je zelf al zegt. Al mag het sentiment er wat mij betreft ook wel dik opliggen en wat opgedrongen worden, maar dan moet het wel sterk gebracht worden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Yip man is idd wel goed, maar geen top 250 werkt. Slumdog is sentimentele meuk: Weekend Miljonairs, the Movie.....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Vooral The Boy in the Striped Pyjamas is afschuwelijk.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Vind dat een vrij typische toevoeging, dat soort zooi doet het altijd goed hier. Changeling is ook een ware draak. Hoort makkelijk tot de 20 meest verschrikkelijke films die ik gezien heb in mijn leven.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

De 2 delen van Public Enemy mogen d'r zeker wel bij. Geniale actiefilms.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

The One Ring wrote:

Duurt gelukkig niet lang.

Rap even pindakazen dan maar.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

The One Ring wrote:

Als dat in de top 250 komt... .

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Geloof me maar dat komt erin.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ook niet gezien, maar de mening van een individuen is over het algemeen niet heel erg belangrijk. Feit blijft dat de massa de film wel geweldig vindt, dus verdient hij gewoon een plekje wat mij betreft.

Loki87

• 228 messages
  • 0 votes

Ik heb mijn twijfels bij het aantal stemmen bij de film the shawshank redemption, en andere films hoger in de top 250. Is het geen idee om een lijst te maken van alleen de users die serieuze stemmers zijn (meer dan 50 stemmen en een redelijke standaardvariatie in de stemmen)?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.